Test: Suzuki V-Strom 250

Test: Suzuki V-Strom 250

Test: Suzuki V-Strom 250

Test: Suzuki V-Strom 250

Test: Suzuki V-Strom 250

Test: Suzuki V-Strom 250

​​​​​​​Με εμφάνιση και στοιχεία από τα μεγαλύτερα V-strom, το 250 μας δείχνει γιατί ότι ο καιρός που οι μικρές μοτοσυκλέτες έρχονταν σε δεύτερη μοίρα έχει περάσει ανεπιστρεπτί!

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Τιμή: 5.395 ευρώ      

+: Ευκολία οδήγησης, ευελιξία, φρένα
-: Ιπποδύναμη, στενό και ψηλό τιμόνι

Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι όλοι μεγάλοι κατασκευαστές διαθέτουν στην γκάμα τους μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού. Πλέον σε κάθε κατηγορία υπάρχουν αρκετές επιλογές και η Suzuki εισβάλει στα ¨μικρά¨ On- Off με το δυνατό της χαρτί που ακούει στο όνομα V-strom. Ένα όνομα που γρήγορα έγινε δημοφιλές και στη χώρα μας για τις δυνατότητες που προσφέρει σε κάθε είδους μετακίνηση και συναντάται πολύ συχνά εντός ή εκτός δρόμου. Βαρύ λοιπόν το φορτίο που έχει να σηκώσει το νέο μοντέλο, καθώς  πρέπει να βγει ασπροπρόσωπο από την αναπόφευκτη σύγκριση με τα μεγαλύτερα αδέρφια του (λόγω ονόματος), ενώ ταυτόχρονα πρέπει να είναι ευκολοδήγητο ώστε να φέρει νέους αναβάτες στο χώρο της μοτοσυκλέτας αλλά και να προσφέρει οικονομία που θα το κάνει την πρώτη επιλογή για καθημερινή μετακίνηση. Μπορεί να τα καταφέρει;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • NEKTARIOS

    Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.

      2
  • Ιωσηφ

    Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....

      1
  • Alex

    Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;

      1
  • Φίλων

    Καλύτερα scooter 300 κεκ παιδιά. Μην ασχοληθείτε ενα το θέλετε για ταξίδια . Ομορφούλι αλλα δεν...

     
  • χρηστος

    εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.

      2
  • Vlassis

    Πρέπει στα αξεσουάρ να προσθέσουν κι ένα κατάρτι με πανί για τον ούριο άνεμο στα ταξίδια.

      13
  • Γιαννης

    Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....

      33