Είναι ξεκάθαρο ότι το V-strom 250 έχει adventure καταβολές στην εμφάνισή του και ξεχωρίζει εύκολα ακόμα και από μακριά. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο μεγάλος στρογγυλός προβολέας, τον οποίο είτε θα αγαπήσεις είτε θα μισήσεις, αφού η εμφάνιση είναι ένα θέμα καθαρά υποκειμενικό. Το μπροστινό ρύγχος αλλά και οι σχεδιαστικές γραμμές στα πλαστικά τμήματα θυμίζουν τα μεγαλύτερα V-strom, ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε το πίσω Led φανάρι το οποίο είναι κοινό με του GSX250R, μια πρακτική σχάρα που πάντα χρησιμεύει, όπως επίσης και βάσεις για τις εργοστασιακές βαλίτσες της Suzuki. Τα μηχανικά μέρη είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα και κάνουν όμορφη αντίθεση όχι μόνο με το κόκκινο μεταλλικό της δοκιμής, αλλά και με το κίτρινο-μαύρο που τιμά τα χρώματα των διάσημων DR- Big στο ράλι Dakar, ενώ σαν τρίτη επιλογή διατίθεται και σε μαύρο χρώμα. Η ποιότητα του συνόλου δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο, αφού τα υλικά φαίνεται ότι επιλέχτηκαν με σκοπό να αντέξουν στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις, στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει κάθε adventure μοτοσυκλέτα, όσα κυβικά και αν διαθέτει.
Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.
Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....
Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;
εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.
Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....
Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.
Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....
Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;
Καλύτερα scooter 300 κεκ παιδιά. Μην ασχοληθείτε ενα το θέλετε για ταξίδια . Ομορφούλι αλλα δεν...
εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.
Πρέπει στα αξεσουάρ να προσθέσουν κι ένα κατάρτι με πανί για τον ούριο άνεμο στα ταξίδια.
Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....