Πολύ αναπαυτική η θερμαινόμενη σέλα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.

Πολύ αναπαυτική η θερμαινόμενη σέλα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.

Οι ποιοτικοί διακόπτες είναι φωτιζόμενοι και το joystick κάνει εύκολη την περιήγηση στο μενού.

Οι ποιοτικοί διακόπτες είναι φωτιζόμενοι και το joystick κάνει εύκολη την περιήγηση στο μενού.

Εντυπωσιακή και ευανάγνωστη κάτω από όλες τις συνθήκες η TFT οθόνη 7 ιντσών, παρέχει πληθώρα ενδείξεων, όχι όμως αναλογικό στυλ για το στροφόμετρο.

Εντυπωσιακή και ευανάγνωστη κάτω από όλες τις συνθήκες η TFT οθόνη 7 ιντσών, παρέχει πληθώρα ενδείξεων, όχι όμως αναλογικό στυλ για το στροφόμετρο.

  • Πολύ αναπαυτική η θερμαινόμενη σέλα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.
  • Οι ποιοτικοί διακόπτες είναι φωτιζόμενοι και το joystick κάνει εύκολη την περιήγηση στο μενού.
  • Εντυπωσιακή και ευανάγνωστη κάτω από όλες τις συνθήκες η TFT οθόνη 7 ιντσών, παρέχει πληθώρα ενδείξεων, όχι όμως αναλογικό στυλ για το στροφόμετρο.

Aνεση – Εργονομία

Όπως κάθε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας, έτσι και το Tiger έχει φτιαχτεί για να περνάς πολλές ώρες μαζί του, οπότε η θέση οδήγησης συμβάλλει σε αυτό. Κάθεσαι λοιπόν στην αναπαυτική (θερμαινόμενη) σέλα σε όρθια στάση, χωρίς να χώνεσαι μέσα στη μοτοσυκλέτα, με τα χειριστήρια να βρίσκονται ακριβώς εκεί που θέλεις (το τιμόνι είναι 10χιλ πιο κοντά σε σχέση με το Tiger 800), ώστε να αισθάνεσαι αμέσως έτοιμος για οδήγηση σε κάθε τερέν.  Το ύψος της σέλας μεταβάλλεται (850 – 870χιλ απόστασης από το έδαφος) και το πλάτος της δεν εμποδίζει τα πόδια να πατήσουν στο έδαφος, παρότι πρόκειται για μια ψηλή Adventure μοτοσυκλέτα. Για την προστασία από τον αέρα υπεύθυνη είναι μία μεσαίου μεγέθους ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται σε 5 θέσεις χωρίς εργαλεία ακόμα και εν κινήσει, ενώ ακριβώς από κάτω της δεσπόζει η εντυπωσιακή και ευανάγνωστη TFT οθόνη 7 ιντσών.



Οι ποιοτικοί διακόπτες είναι φωτιζόμενοι και το joystick κάνει εύκολη την περιήγηση στο μενού.

Οι ποιοτικοί διακόπτες είναι φωτιζόμενοι και το joystick κάνει εύκολη την περιήγηση στο μενού.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Η Triumph δεν έκανε τσιγκουνιές ούτε στο λογισμικό, αφού ψαχουλεύοντας το μενού από τους φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι μπορείς να κάνεις κάθε είδους ρύθμιση, βρίσκοντας δεκάδες πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα και τέσσερις διαφορετικούς τρόπους απεικόνισης (θα θέλαμε ο ένας από αυτούς να προσομοιάζει αναλογικό στροφόμετρο που πάντα είναι πιο ευδιάκριτο). Το Tiger θα σε πληροφορήσει ακόμη και για την πίεση των ελαστικών, ενώ οι λάτρεις των gadget και όχι μόνο θα συνδέσουν μέσω Bluetooth το smartphone για να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες του, αλλά και στο GPS το οποίο σε καθοδηγεί στροφή-στροφή. Ένα ακόμη hi-tech στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η δυνατότητα σύνδεσης και ελέγχου κάμερας GoPro όπως είχαμε δει και στο Scrambler 1200.

Οι ευκολίες που παρέχει το Tiger στην έκδοση της δοκιμής δεν σταματούν εδώ, καθώς συναντάμε cruise control, θερμαινόμενα grip, ειδική θέση Smartphone με υποδοχή USB κάτω από τη σέλα, καθώς και κεντρικό σταντ που θα φανεί χρήσιμο σε δύσβατα εδάφη. Ο συνοδηγός δεν βρίσκεται σε δεύτερη μοίρα, αφού η θερμαινόμενη σέλα που του αντιστοιχεί είναι ευρύχωρη με αρκετό αφρώδες, φροντίζοντας για την άνεσή του σε συνδυασμό με τις μεγάλες και πρακτικές χειρολαβές.

Εντυπωσιακή και ευανάγνωστη κάτω από όλες τις συνθήκες η TFT οθόνη 7 ιντσών, παρέχει πληθώρα ενδείξεων, όχι όμως αναλογικό στυλ για το στροφόμετρο.

Εντυπωσιακή και ευανάγνωστη κάτω από όλες τις συνθήκες η TFT οθόνη 7 ιντσών, παρέχει πληθώρα ενδείξεων, όχι όμως αναλογικό στυλ για το στροφόμετρο.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »