Ο νέος χρονισμός ανάφλεξης μεταμόρφωσε την λειτουργία του κινητήρα που πλέον διαθέτει 888 κυβικά και ακόμη πιο ροπάτη λειτουργία. Τα προστατευτικά κάγκελα βιδώνουν πάνω του και όχι στο πλαίσιο.

Ο νέος χρονισμός ανάφλεξης μεταμόρφωσε την λειτουργία του κινητήρα που πλέον διαθέτει 888 κυβικά και ακόμη πιο ροπάτη λειτουργία. Τα προστατευτικά κάγκελα βιδώνουν πάνω του και όχι στο πλαίσιο.

    Κινητήρας

    Όπως υποδηλώνει και ο αριθμός 900, το νέο Tiger διαθέτει πλέον έναν τρικύλινδρο κινητήρα 888 κυβικών ο οποίος ονομάζεται T-Plane και καλύπτει τις προδιαγραφές Euro5. Δεν διαφέρει μόνο λόγω των 89 περισσότερων κυβικών σε σχέση με το Tiger 800, αφού ένας  νέος χρονισμός ανάφλεξης 1-3-2 αντί για 1-2-3 επιλέχθηκε με σκοπό να προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός δικύλινδρου κινητήρα, διατηρώντας ταυτόχρονα όλα τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου. Έτσι ο ήχος πλέον είναι εντελώς διαφορετικός ώστε να ταιριάζει στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ η ροπή έχει αυξηθεί κατά 10% δίνοντας έμφαση στο χαμηλό φάσμα των στροφών.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Η μέγιστη απόδοση παραμένει στους 95 ίππους όμως εμφανίζεται (750 σ.α.λ πιο χαμηλά) στις 8.750 σ.α.λ, ενώ η ροπή των 8,8 kgm έρχεται στις 7.250 σ.α.λ (800σ.α.λ χαμηλότερα) με τα νούμερα της μέσης κατανάλωσης να ανέρχονται στα 6,3 λίτρα/ 100 χλμ. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω νούμερα, ο T-Plane στρόφαλος συνδυάζεται με νέα πιστόνια μεγαλύτερης διαμέτρου κατά 4χιλ, νέες μπιέλες, ανασχεδιασμένους εκκεντροφόρους καθώς και νέο αντικραδασμικό άξονα, ενώ τα καπάκια μαγνησίου διατηρούν το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

    Το εξατάχυτο κιβώτιο διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ  το σύστημα ψύξης αποτελείται από δύο ψυγεία με βελτιωμένη απόδοση, παρά τη μικρότερη ποσότητα ψυκτικού υγρού. Διαφορές συναντάμε και στο φιλτροκούτι που ανασχεδιάστηκε παρέχοντας  πιο εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.

    Η έκδοση Rally Pro προσφέρει 6 διαφορετικά riding modes (Rain, Road, Sport, Rider, Off- Road, Off-Road Pro) ώστε να προσαρμόζεις την απόκριση του κινητήρα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στις απαιτήσεις σου, αλλά και στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Το traction control καθώς και το ABS συνεργάζονται με μονάδα IMU της Continental ώστε να λειτουργούν σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και αν το θελήσεις μπορούν να απενεργοποιηθούν εύκολα για το χώμα και όχι μόνο. Αύξησε την ισχύ της Tiger 900 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »