Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Τα SR scooter της Voge (SR1 & SR4 Max) κατάφεραν πολύ γρήγορα να ξεχωρίσουν, το καθένα στην κατηγορία του, χάρη στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους τα οποία έχουν μεταλαμπαδευτεί και στο νέο SR3. Βασισμένο στη GT φιλοσοφία, είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο χωρίς ωστόσο οι διαστάσεις του να ενοχλούν στο πυκνό μποτιλιάρισμα – μόνο οι καθρέπτες προεξέχουν ελαφρώς - ενώ  η όρθια θέση οδήγησης και το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι προσφέρουν ικανοποιητική ορατότητα όταν κινείσαι στα στενά της πόλης. Σε σχέση με το SR4, το μεταξόνιο έχει μειωθεί κατά 250χιλ. φτάνοντας τα 1.525χιλ. μαρτυρώντας αυξημένη ευελιξία και ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 165 κιλών, το SR3 έχει τη δυνατότητα να ξεγλιστράει ανάμεσα από αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια στον αστικό ιστό χωρίς να θυσιάζει το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρει ο μεγάλος αδερφός του, σε θέματα πρόσφυσης και σταθερότητας. Ο κινητήρας εκπλήσσει ευχάριστα. Μπορεί στα χαρτιά να είναι 250αρης, όμως στην πράξη είναι αρκετά ψυχωμένος με αρκετά αποθέματα ισχύος τοποθετώντας με το σπαθί του το SR3 στην κλάση των 300αριών. Η λειτουργία του είναι σχεδόν ηλεκτρική με ελάχιστους μηχανικούς θορύβους, γεγονός που αναβαθμίζει και την συνολική εμπειρία οδήγησης και μόνο ο ήχος από το στρογγυλό τελικό προδίδει τις ζωηρές προθέσεις του. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζεται 3,6δ. για το 0-50, 12,6δ. για το 0-100 και 8,9 για τις ενδιάμεσες ρεπρίζ 50-100, νούμερα άμεσα συγκρίσιμα με αυτά των 300αριών παρά τα «μόλις»244 κυβικά του. Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική  με το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων να αντεπεξέρχεται σε κάθε σενάριο «γράφοντας» ξεκούραστα  χιλιόμετρα είτε στην πόλη είτε εκτός αστικού κύκλου, αφού το SR3 παρέχει στον αναβάτη την άνεση και την αεροδυναμική προστασία που απαιτεί η GT καταγωγή του. Οι κοντινές αποδράσεις μόνος ή με παρέα δεν αποτελούν κανένα πρόβλημα για το scooter της Voge, καθώς το φαρδύ φέριγνκ και η ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα προστατεύουν επαρκώς τα κάτω άκρα και το σώμα του αναβάτη στον ανοιχτό δρόμο, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 125χλμ./ώρα, θα δεις μέχρι και 135 σε ελαφριά κατωφέρεια. Η εργοστασιακή ρύθμιση των αναρτήσεων  είναι προσανατολισμένη στην άνεση με το SR3 να έχει ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές  και μόνο σε πολύ έντονες κακοτεχνίες  θα νιώσεις το μπροστινό να τερματίζει, κυρίως λόγω της κοντής διαδρομής του πιρουνιού, χωρίς όμως αυτό να δημιουργεί ασάφειες ή οποιαδήποτε ανασφάλεια στον οδηγό. Πολύ καλή αίσθηση προσφέρει και το σύστημα πέδησης με προοδευτική λειτουργία και αρκετή δύναμη στις απότομες επιβραδύνσεις, όπως δείχνει και η μέτρηση 100-0 σε 44,5 μέτρα, ενώ ένα νέο ζευγάρι ελαστικά θα βελτιώσει κι άλλο τα νούμερα καθώς τα εργοστασιακά έχουν σχετικά σκληρή γόμα. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Voge SR3 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψη μας
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.