Πλαίσιο – Αναρτήσεις -  Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ. και διαδρομή 94,5χιλ. μπροστά καθώς και διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου και διαδρομή 103χιλ. πίσω. Το πάτωμα χωρίζεται στα δύο από το ενισχυμένο κεντρικό τούνελ, πάνω στο οποίο βρίσκεται και η τάπα ανεφοδιασμού για το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων.  Με αυτό γεμάτο καθώς και όλα τα υπόλοιπα υγρά συμπληρωμένα, το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 165 κιλά. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δίσκο 260χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και ένα δίσκο 240χιλ. και μονοπίστονη  δαγκάνα πίσω, κάτω από την πλήρη εποπτεία ενός δικάναλου συστήματος ABS. Οι τροχοί του SR3 έχουν διαστάσεις 14 και 13 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα με tubeless ελαστικά,  ενώ οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου που τις κάνει 5% ελαφρύτερες. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Voge SR3 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψη μας
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.