Οδηγώντας

    Η Yamaha δεν ήθελε απλώς να πάρουμε μια γεύση της νέας Tenere, αλλά να κατανοήσουμε πλήρως τις δυνατότητές της, οπότε σχεδίασε μια διαδρομή 500χλμ που χωριζόταν σε δύο ημέρες και περιελάμβανε κάθε είδος εδάφους. Από καλή άσφαλτο μέχρι χαλικόδρομους ή δύσβατα περάσματα με πέτρες, χώμα και γκρεμούς, η παρουσίαση είχε έκδηλο το στοιχείο της περιπέτειας κάθε στιγμή. Αφήνοντας πίσω την γραφική πόλη της Tortosa ο δρόμος απέκτησε ενδιαφέρον, καθώς οι ευθείες έδωσαν τη θέση τους σε στροφές και την ευκαιρία στο Tenere να δείξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του σε ένα περιβάλλον στο οποίο πιθανότατα θα περάσει μεγάλο μέρος της ζωής του. Ελαφρύ σε αίσθηση και πειθήνιο στις εντολές, είναι ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης αλλά παράλληλα σταθερό ακόμα και σε γρήγορες καμπές, χωρίς τάσεις πλεύσεις όπως θα περίμενε κανείς κοιτάζοντας τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων.  Έτσι μπορείς να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς ακόμα και με τα ελαστικά μεικτής χρήσης της Pirelli, καθώς ενέπνεαν την απαραίτητη εμπιστοσύνη που θες για να διασκεδάσεις στην άσφαλτο. 

    Ο κινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη για να σηκώσει εύκολα τον μπροστινό τροχό στον αέρα και η τελική μετάδοση παρότι αρχικά φαίνεται ¨κοντή¨, επιτρέπει να ταξιδέψεις με άνεση στην εθνική καθώς το κοντέρ μπορεί να ξεπεράσει τα 200χλμ/ώρα που είναι αρκετά για adventure μοτοσυκλέτα. Φυσικά όπως γνωρίζουμε και από το MT-07, τα δυνατά σημεία του CP2 είναι η ροπάτη λειτουργία, η άμεση απόκριση στο γκάζι και κυρίως ο τρόπος που περνά τη δύναμη στον πίσω τροχό. Αν και πολλοί αναβάτες είναι λάτρεις της τεχνολογίας και θα ήθελαν κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα σε μια μοτοσυκλέτα 689 κυβικών, το Tenere έχει τον τρόπο να σε πείσει ότι οι χάρτες απόδοσης και το traction control είναι περιττά. Και για να το διαπιστώσεις αυτό δεν υπάρχει καλύτερο τερέν από το χώμα. 

    Αφού λοιπόν απέδειξε τις δυνατότητές του σε όλα τα είδη της ασφάλτου, πλησίαζε η ώρα που το νέο Tenere 700 θα πατούσε στο χώμα που τόσο περίμενε, καθώς μοιάζει να φτιάχτηκε για αυτό. Ξεκινώντας από πατημένο χαλίκι και μεγάλες ευθείες που έκαναν το κοντέρ να ξεπερνά τα 130χλμ/ώρα ενέπνεε σιγουριά παραμένοντας σταθερό, αλλά έκρυβε το δυνατό του χαρτί μέχρι οι συνθήκες να δυσκολέψουν. Σε πιο άγριο έδαφος που θύμιζε ειδικές αγώνων με έντονα νεροφαγώματα και πέτρες, το σωστό ζύγισμα και το μικρό βάρος του Tenere σου θύμιζαν γιατί φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Περνούσες με ταχύτητα κυριολεκτικά από πάνω τους, την ώρα που οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων κατάπιναν τα πάντα. Η μοναδική στιγμή που ήθελες να παίξεις με τις ρυθμίσεις για να τις σκληρύνεις ήταν όταν τερμάτιζαν σε άλματα. Φυσικά δεν είναι motocross, αλλά θα αντεπεξέλθει με άνεση σε κάθε είδους εμπόδιο που θα βρεις στη διαδρομή σου, σαν γνήσιο Rally που θέλει να ολοκληρώσει έναν αγώνα. Σύμμαχό σου θα έχεις τον εκπληκτικό κινητήρα ο οποίος έχει πάντα αποθέματα ροπής επιτρέποντάς σου να ντριφτάρεις έχοντας απόλυτη αίσθηση για την πρόσφυση του πίσω τροχού ή να σουζάρεις ακόμα και στο χώμα, αυξάνοντας έτσι τον παράγοντα διασκέδασης που είναι αρκετά σημαντικός σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας. Η αύξηση του κυβισμού και των κιλών που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στερούν την ευχαρίστηση που σου χαρίζει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα στο χώμα και η Yamaha επιστρατεύει το νέο Tenere 700 για να σου το θυμίσει με τον καλύτερο τρόπο.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ