Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου

Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου

Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου

Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου

  • Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου
  • Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου

Οδηγώντας

Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει μόλις συνηθίσεις την μεγαλοπρεπή εικόνα  του Tricity, είναι η αθόρυβη και ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα, που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του. Οι σχεδόν 28 ίπποι που αποδίδει δεν δυσκολεύονται με τα επιπλέον κιλά που έχουν να διαχειριστούν και η ελαστικότητά του φροντίζει ώστε να είναι θετικό σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ώστε να κινείσαι άνετα σε οποιαδήποτε διαδρομή.

Στο αστικό περιβάλλον όπου θα περάσει και το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του,  απολαμβάνεις υψηλή ποιότητα κύλισης αφού η ελαφρώς πιο βαριά αίσθηση (σε σχέση με ένα scooter ίδιου κυβισμού), εξαφανίζεται μετά από λίγα λεπτά στη σέλα του. Το σύστημα συνδυασμένης κλίσης των τροχών λειτουργεί υποδειγματικά σε σημείο που σε κάνει να ξεχνάς γρήγορα ότι οδηγείς τρίτροχο όχημα και το Tricity αντεπεξέρχεται άμεσα στις εντολές σου, τόσο στις αλλαγές πορείας όσο και στις εισόδους των στροφών όπου φαίνονται τα πλεονεκτήματα του τρίτου τροχού. Δεν είναι μόνο η αίσθηση ασφάλειας που προσφέρει, αφού οδηγώντας στους γλιστερούς δρόμους των ελληνικών αστικών κέντρων, θα διαπιστώσεις ότι μπορεί να κινηθείς πολύ πιο γρήγορα από μια μοτοσυκλέτα, χωρίς άγχος ή τον φόβο της πτώσης. Στα συνήθη ξαφνικά εμπόδια που μπορείς να συναντήσεις όπως λακκούβες, νερά, ή ακόμα και στις γραμμές του τραμ, το Tricity περνά ανεπηρέαστο ακόμα και υπό κλίση. Και αν η άσφαλτος είναι καλή, τότε μπορείς να ξύσεις ακόμη και γόνατο, αποδεικνύοντας τη σπουδαία δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Yamaha στο σχεδιασμό του μπροστινού συστήματος. Το πίσω μέρος είναι πιο παραδοσιακό με τα δύο αμορτισέρ να έχουν σχετικά σφιχτή λειτουργία όπως συνηθίζεται στα περισσότερα σκούτερ με αυτή τη διάταξη ανάρτησης.

Η ασφάλεια που προσφέρουν οι τρείς τροχοί δεν σε συντροφεύει μόνο στις στροφές αλλά και στο φρενάρισμα, καθώς η σταθερότητα είναι δεδομένη κάθε στιγμή. Τα φρένα του Tricity έχουν αρκετή δύναμη για να σταματήσεις με ασφάλεια, όμως το σύστημα συνδυασμένης πέδησης αφαιρεί την αίσθηση από τη δεξιά μανέτα όταν πατάς ταυτόχρονα και το πίσω φρένο ή το ποδόφρενο, αναλαμβάνοντας να μοιράσει την πέδηση και στους μπροστινούς δίσκους. Το ABS επεμβαίνει διακριτικά, όπως και το traction control που πάντα είναι χρήσιμο, ιδιαίτερα σε όσους κάνουν τη μετάβαση από αυτοκίνητο.

Στην πυκνή κίνηση το κόψιμο του τιμονιού επαρκεί για επιτόπιους ελιγμούς, ενώ το πλάτος δεν εμποδίζει το πέρασμα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αφού δεν διαφέρει αισθητά από ένα mega scooter. Σε αντίθεση με τα μικρότερα Tricity, το 300 μπορεί να ταξιδέψει χωρίς κανέναν ενδοιασμό και στον αυτοκινητόδρομο, με ένα ή δύο άτομα στη σέλα του. Κινείται άνετα, αθόρυβα και οικονομικά με ταχύτητες κοντά στα 100-120χλμ/ώρα, αφού η δύναμη του κινητήρα επαρκεί για να στείλει το κοντέρ μέχρι τα 150χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες. Η ζελατίνα φροντίζει για την κάλυψη από τον αέρα και σε συνδυασμό με το αφρώδες της σέλας και την χαλαρή θέση οδήγησης, φροντίζει ώστε να μένεις ξεκούραστος ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση, αφού είναι σίγουρο ότι το νέο Tricity θα γίνει ο σύντροφός σου σε κάθε μετακίνηση όσο κοντινή ή μακρινή και αν είναι.  


Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου

Τα περιθώρια κλίσης είναι μεγάλα και εντυπωσιάζουν σε κάθε είδος ασφάλτου

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

YAMAHA: ασύγκριτα ΝΜΑΧ.. άμεσα διαθέσιμα!

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Ειχα παλαιοτερα ενα piaggio mp3 και μπορω να πω οτι η ασφαλεια των τριων τροχων δεν συγκρινεται με τιποτα. Απλα θα ηθελα καπως καλυτερες τιμες απο τη yamaha η οποια με αυτον τον τροπο θα βοηθουσε περισσοτερο κοσμο να αγορασει τις δημιουργιες της και παραλληλα θα χτυπουσε και τα κινεζικα που εχουν σηκωσει κεφαλι τον τελευταιο καιρο

      22