Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

  • Yamaha Tricity 300 - Test
  • Yamaha Tricity 300 - Test
  • Yamaha Tricity 300 - Test
  • Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300: Test (+video)

Με δυνατό κινητήρα 300 κυβικών, σύγχρονη εμφάνιση και την ασφάλεια που προσφέρουν οι τρεις τροχοί, το Tricity 300 υπόσχεται να κάνει ευκολότερη την καθημερινή μετακίνηση και ένα δίπλωμα αυτοκινήτου αρκεί για να το ανακαλύψεις.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ


Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τιμή: 8.490 ευρώ

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

 
+: Κινητήρας ,οδική συμπεριφορά, χώροι

Yamaha Tricity 300 - Test

Yamaha Tricity 300 - Test

-: Αίσθηση συνδυασμένης πέδησης
 
Η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς και η Yamaha έχει αποδείξει πως δεν την ακολουθεί, αλλά βρίσκεται πάντα στο επίκεντρό της, δείχνοντας πολλές φορές το δρόμο, όπως έκανε με το NIKEN, την πρώτη sport τρίτροχη μοτοσυκλέτα. Η ιαπωνική εταιρία δεν σνόμπαρε ποτέ τον τρίτο τροχό, αντιθέτως επένδυσε επάνω του, θέλοντας να αποδείξει ότι η αίσθηση της ελευθερίας και η πρακτικότητα, μπορούν να συνδυαστούν με τη μεγαλύτερη ασφάλεια που προσφέρει. Ο δρόμος βέβαια προς τους νέους ορίζοντες είχε ανοίξει πριν την έλευση του NIKEN και υπεύθυνο για αυτό ήταν το Tricity 125. Το πρώτο τρίτροχο scooter της Yamaha παρουσιάστηκε το 2014 δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε πολύ περισσότερους οδηγούς να μετακινηθούν εύκολα στην πόλη, προσφέροντας το χαμηλό βάρος και την ευελιξία που χαρακτηρίζει την κατηγορία. Φυσικά η Yamaha δεν επαναπαύτηκε με την επιτυχία των Tricity 125/155. Θέλοντας να διευρύνει ακόμα περισσότερο την γκάμα της και να καθιερώσει την τρίτροχη μετακίνηση στην καθημερινότητά μας, παρουσίασε το νέο Tricity 300, το οποίο είναι έτοιμο να σε κάνει να αφήσεις για πάντα το αυτοκίνητο στο γκαράζ, αφού μπορείς να το οδηγήσεις ακόμα και με δίπλωμα αυτοκινήτου (εφόσον αυτό έχει εκδοθεί έως 19/1/2013).
 
 
Δείτε το βίντεο μας από την δοκιμή του Yamaha Tricity 300

 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Ειχα παλαιοτερα ενα piaggio mp3 και μπορω να πω οτι η ασφαλεια των τριων τροχων δεν συγκρινεται με τιποτα. Απλα θα ηθελα καπως καλυτερες τιμες απο τη yamaha η οποια με αυτον τον τροπο θα βοηθουσε περισσοτερο κοσμο να αγορασει τις δημιουργιες της και παραλληλα θα χτυπουσε και τα κινεζικα που εχουν σηκωσει κεφαλι τον τελευταιο καιρο

      22