net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Αποστολή στην Σαρδηνία¨Yamaha X-Max 250
EΧ-αιρετικά Maxητικό!
yamaha x-max  - Μήπως ψάχνεστε για scooter; Μήπως τυχαίνει να έχετε καταλήξει στα 250 κ.εκ.; Μήπως έχετε χαθεί και δεν ξέρετε τι να πρωτοδιαλέξετε; Μήπως κανένα από τα μοντέλα της αγοράς δεν φαίνεται να καλύπτει στο έπακρο τις ανάγκες σας; Μήπως ήρθε η ώρα να
Μήπως ψάχνεστε για scooter; Μήπως τυχαίνει να έχετε καταλήξει στα 250 κ.εκ.; Μήπως έχετε χαθεί και δεν ξέρετε τι να πρωτοδιαλέξετε; Μήπως κανένα από τα μοντέλα της αγοράς δεν φαίνεται να καλύπτει στο έπακρο τις ανάγκες σας; Μήπως ήρθε η ώρα να "παγώσετε" όλες σας τις ενέργειες; Η Yamaha έχει κάτι για σας…
Η νέα, ολόφρεσκη πρόταση της Yamaha ακούει στο όνομα X-Max. Στη θέση του άγνωστου "X" βάζετε όποια παράμετρο θέλετε και στη συνέχεια την πολλαπλασιάζετε με τον παράγοντα "Max(imum)". Το νέο X-Max αποτελεί στην πραγματικότητα μία πολύ βελτιωμένη έκδοση του Majesty 250. Και όταν λέμε πολύ, εννοούμε πολύ, καθώς "βασισμένα" στο Majesty είναι μόνο ο κινητήρας και το πλαίσιο, με τον πρώτο να έχει γίνει πιο δυνατός και με το δεύτερο να έχει δεχθεί ενισχύσεις. Μην σας προβληματίζει που η παραγωγή του νέου X-Max έχει στηριχθεί σε κάτι προηγούμενο. Η επιλογή της Yamaha είναι ένας εύκολος και κυρίως οικονομικός τρόπος για να μεταμορφωθεί κάτι καλό σε κάτι ακόμα καλύτερο. Εξάλλου, το τελικό όφελος είναι πάντα του καταναλωτή. Ανεβαίνοντας στη σελάρα του νέου X-Max, εντυπωσιάζεσαι από την προσοχή που έχει δοθεί στη θέση οδήγησης. Το X-Max συγκαταλέγεται στα "όρθια" scooter, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι άνετο. Αντιθέτως, τα πόδια έχουν άπλετο χώρο στη διάθεσή τους, τα γόνατα τοποθετούνται σε ορθή γωνία και το τιμόνι βρίσκεται σε σωστή απόσταση και ύψος από το σώμα, κι όλα αυτά τα υποστηρίζω εγώ που ξεπερνώ σε ύψος το 1,90μ.! Γενικότερα, τα "όρθια" scooter εξασφαλίζουν καλύτερο έλεγχο κατά την οδήγηση στον αναβάτη, ενώ ταυτόχρονα του παρέχουν τη δυνατότητα να "ρίχνει" ένα μέρος του βάρους του στα πόδια, ανακουφίζοντας έτσι μέση και πλάτη. Ενα scooter όπου ο οδηγός "χύνεται" στη σέλα του, μπορεί φαινομενικά να δείχνει πιο άνετο, αλλά σε ένα "χ" βάθος χρόνου, τελικά δεν είναι. Προσοχή επίσης έχει δοθεί και στη σχεδίαση της σέλας. Το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μέτριας σκληρότητας, παρέχοντας τέλεια στήριξη και στους δύο αναβάτες. Οι χώροι που τους αναλογούν είναι απολύτως ικανοποιητικοί. Η υψομετρική διαφορά του πίσω με του μπροστινού τμήματος της σέλας είναι η ελάχιστη δυνατή και έτσι ο συνεπιβάτης δεν νιώθει αποκομμένος και ότι βρίσκεται πολύ ψηλά, κάτι που συμβαίνει σε πολλά άλλα scooter της αγοράς. Η φροντίδα για το πίσω άτομο δεν σταματά όμως εδώ. Δύο τεράστιες αλουμινένιες λαβές, βιδωμένες σε ελαστικές βάσεις (για την εξάλειψη των κραδασμών) βρίσκονται εκατέρωθεν της ουράς. Είναι εξαιρετικά λειτουργικές και παράλληλα πανέμορφες. Κάτω από τη σέλα υπάρχει μία ακόμα έκπληξη. Ο αποθηκευτικός χώρος του X-Max αγγίζει τα 47 ολόκληρα λίτρα, που μεταφράζεται σε δύο full-face κράνη συν μικροαντικείμενα ή σε ένα full-face συν μια μεγάλη τσάντα (ο συνολικός όγκος αυξάνεται, αν υπολογίσουμε και το ντουλαπάκι του ταμπλό). Μπράβο λοιπόν στη Yamaha, που κατάφερε να εξασφαλίσει σε ένα scooter μέσων διαστάσεων, τόσους μεγάλους χώρους όχι μόνο για τους αναβάτες αλλά και για τις αποσκευές τους.

 
 Αποστολή στην Σαρδηνία¨Yamaha X-Max 250
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ