Triumph Tiger 900 2020 Rally Pro

Triumph Tiger 900 2020 Rally Pro

Triumph Tiger 900 2020 Rally Pro

Triumph Tiger 900 2020 GT - GT Pro

Triumph Tiger 900 2020 GT - GT Pro

Triumph Tiger 900 2020 GT - GT Pro

Triumph Tiger 900 2020

Triumph Tiger 900 2020

Triumph Tiger 900 2020

Triumph Tiger 900 2020

Triumph Tiger 900 2020 GT Pro

Triumph Tiger 900 2020 Rally Pro

Νέο Triumph Tiger 900 2020

Με ανανέωση στην εμφάνιση, ολοκαίνουργιο πλαίσιο και κινητήρα, μικρότερο βάρος και πολλές άλλες αλλαγές, το Triumph Tiger 900 2020 είναι γεγονός. Δείτε περισσότερα.

Η Triumph παρουσίασε το Tiger 900 του 2020, συνεπής στο ραντεβού της που είχε ανακοινώσει μερικές εβδομάδες πριν. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι ριζικά ανανεωμένη, ανοίγοντας έναν νέο κεφάλαιο στο μοντέλο που ούτως ή άλλως, είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Triumph.

H Tiger 900 θα γίνει διαθέσιμη σε 5 διαφορετικές εκδόσεις: Την «βασική», τις Tiger 900 GT και Tiger 900 GT Pro, που προσανατολίζονται στην αστική χρήση και στα μεγάλα ταξίδια και στις Tiger 900 Rally και Tiger 900 Rally Pro, που έχουν και τις μεγαλύτερες off-road δυνατότητες χωρίς να θυσιάζουν τον all-round χαρακτήρα.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο 3κύλινδρος των 900 κυβικών είναι εντελώς νέος και σχεδιάστηκε για μεγαλύτερη ισχύ και συμφωνία με τις Euro5 προδιαγραφές. Η ισχύς του μοντέλου ανέρχεται στους 95 ίππους στις 8.750 σαλ, ενώ η ροπή των 8,9 kgm είναι κατά 10% αυξημένη σε σχέση με το Tiger 800. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί μια νέα σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων (1-3-2) για βελτιωμένη αίσθηση και χαρακτήρα, σύμφωνα με την εταιρεία. Τα ψυγείο της μοτοσυκλέτας είναι νέο, ώστε να βελτιωθεί τόσο η κατανομή βάρους όσο και η άνεση του αναβάτη σε σχέση με την θερμότητα  του κινητήρα, ενώ το μοτέρ φέρει επίσης νέο φιλτροκούτι και συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης. Η Triumph δηλώνει ότι η Tiger 900 είναι η γρηγορότερη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας της.

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι νέο, ατσάλινο τεχνολογίας χωροδικτυώματος, που συνδέεται βιδωτά με το αλουμινένιο υποπλαίσιο. Οι αναρτήσεις του Tiger 900 προέρχονται από την Marzocchi, με πιρούνι 45 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Στις εκδόσεις GT και GT Pro, οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες, ενώ στην έκδοση GT Pro το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ηλεκτρονικά στην προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Στις εκδόσεις Rally και Rally Pro, οι αναρτήσεις αντιθέτως προέρχονται από την Showa και έχουν μεγαλύτερες διαδρομές -240 χιλιοστά εμπρός και 230 χιλιοστά πίσω, έναντι των 180 και 170 χιλιοστών αντίστοιχα, των υπόλοιπων εκδόσεων. Οι αναρτήσεις της Showa είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Στο σύστημα πέδησης χρησιμοποιούνται οι δαγκάνες Stylema της Brembo. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρων

Εργονομικά, η μοτοσυκλέτα αποκτά μια πιο στενή σέλα, ενώ το τιμόνι είναι πιο κοντά στον αναβάτη κατά 10 χιλιοστά, για μια πιο άνετη θέση οδήγησης. Κάθε μια από τις εκδόσεις του Tiger 900 έχει τα μαρσπιέ τοποθετημένα στην βέλτιστη θέση για το στυλ οδήγησης που υποστηρίζει, ενώ η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε 2 επίπεδα ύψους με εύρος ρύθμισης 20 χιλιοστά.

Στα ηλεκτρονικά, η Triumph Tiger 900, στις εκδόσεις GT, GT Pro, Rally και Rally Pro, εξοπλίζεται με νέα θόνη ενδείξεων 7 ιντσών, με την βασική έκδοση να φέρει οθόνη 5 ιντσών. Η νέα οθόνη φέρει δυνατότητες συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, ενώ οι ίδιες εκδόσεις της μοτοσυκλέτας εξοπλίζονται με ειδική θήκη για κινητό κάτω  από την σέλα, με υποδοχή φόρτισης USB . Οι ίδιες εκδόσεις, εξοπλίζονται επίσης με Cornering ABS και Traction Control που συνεργάζονται με IMU, quickshifter 2 κατευθύνσεων και μέχρι 6 riding modes (στην έκδοση Rally Pro).

Περιμένουμε περισσότερα στοιχεία, για την διαθεσιμότητα και την τιμή του μοντέλου.