Triumph Tiger 1200: Με 150 ίππους και 25 κιλά ελαφρύτερη

Triumph Tiger 1200: Με 150 ίππους και 25 κιλά ελαφρύτερη

Με ολοκαίνουργιο Τ-Plane τρικύλινδρο κινητήρα, πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού και 25 κιλά ελαφρύτερη, η γενιά Tiger είναι κατασκευασμένη για περιπέτεια σε όλα τα τερέν.

Ολοκαίνουργιος κινητήρας 150 ίππων και στρόφαλος T-Plane


Ο κινητήρας των 3 κυλίνδρων και των 1.160 κ.εκ. είναι ολοκαίνουργιος με τεχνολογία στροφάλου T-Plane, που διαχωρίζει τα διαστήματα ανάφλεξης ανά 180-270-270 μοίρες. Η διάταξη αυτή συγκεντρώνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός δικύλινδρου κινητήρα στις χαμηλές στροφές, με όλο τον πλούσιο χαρακτήρα και τις επιδόσεις ενός τρικύλινδρου στις ψηλότερες. Η ισχύς του μοντέλου αγγίζει τους 150 ίππους στις 9.000 στροφές και η ροπή του φτάνει τα 13,3 kgm στις 7.000 στροφές. Το μοντέλο έχει κερδίσει 9 ίππους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με καύσιμο από ένα ρεζερβουάρ 20 λίτρων, το οποίο στις εκδόσεις Explorer φτάνει τα 30 λίτρα. Το 6-αρι κιβώτιο συνεργάζεται με ένα υδραυλικό συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης για ελαφρύτερες αλλαγές και μεγαλύτερη ασφάλεια σε απότομα κατεβάσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

25 κιλά ελαφρύτερο με ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo Stylema


Η ριζική ανανέωση του Tiger 1200 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά σε κινητήρα, πλαίσιο, ανάρτηση και φρένα, έφερε και μια σημαντική μείωση του βάρους, με το μοντέλο του 2022 να έχει χάσει περισσότερα από 25 κιλά. Η Triumph αναφέρει για άλλη μια φορά τον «πλησιέστερο ανταγωνιστή με άξονα» δηλώνοντας ότι το νέο Tiger 1200 είναι κατά 17 κιλά ελαφρύτερο. Το Tiger 1200 εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών και tubeless ελαστικά Metzeler Karoo στις εκδόσεις Rally και χυτούς τροχούς 19-18 ιντσών με ελαστικά Metzeler Tourance στις εκδόσεις GT. Το πλαίσιο φέρει αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου και αφαιρούμενες βάσεις μαρσπιέ συνεπιβάτη, ενώ το ψαλίδι τύπου tri-link είναι νέο και ελαφρύτερο. Οι ολοκαίνουργιες αναρτήσεις της Showa με ανεστραμμένο πιρούνι 49χιλ και μονοσοκ αμορτισέρ, προσαρμόζονται αυτόματα στο ωφέλιμο φορτίο. Το ημι-ενεργητικό σύστημα παρακολουθεί και προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση καθώς οδηγείς, με τον αναβάτη να μπορεί να επιλέξει τις επιθυμητές ρυθμίσεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι δαγκάνες των φρένων είναι οι Stylema της Brembo, τετραπίστονες μπροστά με πλευστούς δίκσους 320χιλ και ακτινική τρόμπα και μονοπίστονη πίσω με δίσκο 282χιλ. Το ABS είναι της Bosch, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και λειτουργεί και υπό κλίση.

Πληρέστατος εξοπλισμός και αναθεωρημένη εργονομία


Το μοντέλο έχει ανασχεδιασμένα χαρακτηριστικά εργονομίας, έτσι ώστε ο αναβάτης να απολαμβάνει πιο άνετη και σταθερή οδήγηση, ενώ το ύψος της σέλας είναι ρυθμιζόμενο από 850 χιλ έως 870 χιλ στις GT, GT Pro και GT Explorer, και 875 χιλ έως 895 χιλ στις Rally Pro και Rally Explorer, με δυνατότητα να κατεβείς ακόμα χαμηλότερα κατά 20 χιλ με τη χαμηλότερη σέλα, που βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Παράλληλα, η θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ έχουν προσδιοριστεί εκ νέου. Πέρα από το Cornering ABS, το μοντέλο φέρει επίσης μονάδα IMU, οθόνη ενδείξεων TFT, σύστημα συγκράτησης σε ανωφέρεια, cruise control βελτιστοποιημένο Traction Control, σύστημα Keyless, , θερμαινόμενα γκριπ σε όλες τις εκδόσεις και μέχρι 6 riding modes που αλλάζουν την απόκριση του γκαζιού, τον έλεγχο πρόσφυσης, το ABS και τις ρυθμίσεις ανάρτησης. Ανάλογα με την έκδοση, το Tiger 1200 εξοπλίζεται και με σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου που αναπτύχθηκε μαζί με την Continental το οποίο προσφέρει δύο βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας με τη Βοήθεια Τυφλού Σημείου και τη Βοήθεια Αλλαγής Λωρίδα, σύστημα Quickshifter, προσαρμοζόμενα φώτα στροφής, θερμαινόμενες σέλες, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και συγκράτησης σε ανωφέρεια.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »