net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Δυνατότερο & φιλικότερο
Κινητήρας
Eλεγχόμενη δύναμη
kawasaki, kawasaki kx 250 - Δύσκολοι οι καιροί για τους δίχρονους πειρασμούς στα 250 κ.εκ., που λόγω της εξέλιξης των τετράχρονων, κινδύνεψαν να γίνουν οι κομπάρσοι της υπόθεσης. Οι εταιρίες όμως βλέποντας το αμείωτο ενδιαφέρον της αγοράς για τα δίχρονα, ανέβασαν τον προϋπολογισμό για την εξέλιξη τους. Το νέο, ανανεωμένο  ΚΧ 250 ‘05 είναι κατασκευασμένο για να πρωταγωνιστήσει στις πίστες του MX/ SX αλλά και να
Μικρές οι διαστάσεις του μοτέρ και το νέο καπάκι από μαγνήσιο
Η εταιρία του Akashi σχεδίασε ένα νέο δίχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα διατηρώντας την χωρητικότητα των 249κ.εκ. Προχώρησε στην αντικατάσταση του κυλίνδρου με νέα σχεδίαση των θυρίδων και αποτέλεσμα καλύτερη λειτουργία και απόκριση του μότερ σε όλη την κλίμακα των στροφών. Η φλάντζα της κεφαλής έχει καταργηθεί και αντί αυτής τα ο-ring έχουν αναλάβει την στεγανοποίηση. Με την αλλαγή αύτη η αφαίρεση της κεφαλής γίνεται εύκολα και γρήγορα. Για να αυξηθεί το μήκος θυρίδας της εξαγωγής η εμπρός γωνία του κυλίνδρου έχει μικρύνει κατά 5 μοίρες. Ο κύλινδρος διαθέτει ανασχεδιασμένο εσωτερικό λαβύρινθο με σκοπό την αύξηση ροής του υγρού ψύξης και αποτέλεσμα την διατήρηση των θερμοκρασιών σε χαμηλά επίπεδα. Ο θάλαμος διαστολής είναι καινούργιος σε διαστάσεις μια βελτιωμένη κατασκευή (αλλαγή από 4 σε 3 κομμάτια), γεγονός που συμβάλει στην αναβαθμισμένη απόδοση. Μερικά ακόμα σημεία που συμβάλουν στην βελτίωση της αξιοπιστίας του ΚΧ είναι τα καινούργια, έμβολο/ελατήρια και πείρος. Το κουτί των power reed έχει ανασχεδιαστεί με σκοπό την αλλαγή γωνίας, τα πέταλα των reed είναι διαφορετικά ενώ έχουν τοποθετηθεί ελαφρύτερα stopper. Αυτές οι αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόκριση και συμπεριφορά του μοτέρ. Η θέση του καρμπιρατέρ (Keihin PWK 38) έχει αλλάξει με σκοπό την πιο εύκολη εισαγωγή του αέρα. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει δεχτεί αλλαγές στο πολύσφηνο της 5ης καθώς και του εξωτερικού γραναζιού, επίσης έχουν τοποθετηθεί βελονοειδή ρουλεμάν στον λεβιέ των ταχυτήτων απαλότερη λειτουργία. Έχει τοποθετηθεί επίσης ειδικός ρυθμιστής στο σύστημα του συμπλέκτη. Μεγαλύτερες διαστάσεις σε μήκος (από 220 σε 240 χιλιοστά) έχουν δοθεί στα ψυγεία για περισσότερη χωρητικότητα υγρού. Από μαγνήσιο είναι κατασκευασμένο το νέο καπάκι της γεννήτριας, αντί του πλαστικού, για λόγους εμφάνισης και περισσότερη αντοχή. Το σύστημα ανάφλεξης με το νέο συμπυκνωτή και γεννήτρια με ενσωματωμένο ρυθμιστή αποσκοπούν και στην μείωση του συνολικού βάρους. Ο χρονισμός στην ανάφλεξη έχει δεχθεί διαφοροποιήσεις, καθώς και ο στάτορας όσον αφορά το σχήμα του, τα πηνία και η πλεξούδα. Αδιάβροχες δε είναι πλέον οι επαφές στους πόλους των πηνίων για τα ευνόητα αποτελέσματα. Νέο είναι και το ηλεκτρονικό μπουζί, κοντύτερο, με αλλαγή της ακίδας/ηλεκτροδίου και μικρότερο βάρος. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τους 58,2 ίππους/9.000σ.α.λ. και την ροπή των 5,15 kgm/8.000 σ.α.λ.

 
 Kawasaki KX 250 ‘05
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ