Δύσκολοι οι καιροί για τους δίχρονους πειρασμούς στα 250 κ.εκ., που λόγω της εξέλιξης των τετράχρονων, κινδύνεψαν να γίνουν οι κομπάρσοι της υπόθεσης. Οι εταιρίες όμως βλέποντας το αμείωτο ενδιαφέρον της αγοράς για τα δίχρονα, ανέβασαν τον προϋπολογισμό για την εξέλιξη τους. Το νέο, ανανεωμένο ΚΧ 250 ‘05 είναι κατασκευασμένο για να πρωταγωνιστήσει στις πίστες του MX/ SX αλλά και να "απογειώσει" τους χομπίστες που θα το διαλέξουν για να ασχοληθούν δυναμικά με την οδήγηση στο χώμα.
Η "Πράσινη" εταιρία προχώρησε στις κατάλληλες αλλαγές στο σύνολο του ΚΧ (αναρτήσεις, πλαίσιο) και κατάφερε να γίνει ανταγωνιστική. Οι ισχυρότατοι όμως τετράχρονοι κινητήρες 450κ.εκ. που είναι πλέον πραγματικότητα στο χώρο του ΜΧ & SX και έκαναν το ΚΧ να φαίνεται αδύναμο και ασθενικό ακόμα και σε σύγκριση με τα ήδη εξελιγμένα δίχρονα 250άρια της κατηγορίας. Η Kawasaki σήκωσε το γάντι και αντιμετώπισε την πρόκληση. Αναλογιζόμενη την έλλειψη ισχύος αποφάσισε να επέμβει εκεί που το προϊόν της υστερούσε: στην δύναμη και κατ'επέκταση στο μοτέρ με αποτέλεσμα ένα εντελώς νέο ανταγωνιστικότατο ΚΧ 250,υποσχόμενο υψηλές επιδόσεις, μεγαλύτερη χρηστικότητα και αξιοπιστία.