Νέας σχεδίασης και το πλαίσιο του KX,με σημαντικότερη αλλαγή στη γωνία κάστερ σε 26 μοίρες από 27 που ήταν στο μοντέλο του '04 καθιστώντας την γεωμετρία του γρηγορότερη. Το πίσω μέρος των κεντρικών δοκών είναι στενότερο, όπως επίσης στενότερο είναι και το εμπρός-κάτω τμήμα του πλαισίου με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη απόσταση απ'το έδαφος και επιτρέπει στη μοτοσικλέτα να στρίβει με μεγάλες κλήσεις. Για τον ίδιο λόγο έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα μαρσπιέ και ποδόφρενο . Οι κεντρικοί δοκοί στο ψαλίδι αλουμινίου έχουν ενισχυθεί ενώ η σχεδίαση του γενικότερα δεν έχει αλλάξει. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση για μπροστά είναι το καινούργιο, αντεστραμμένο πιρούνι της Kayaba φυσικά με ξεχωριστούς θαλάμους αέρα, λαδιού για σταθερότερη απόδοση σε απόσβεση και επαναφορά. Το νέο μοχλικό σύστημα της πίσω ανάρτησης (Uni-Trak) είναι ανασχεδιασμένο να ταιριάξει με τις αλλαγές σε πλαίσιο και ψαλίδι και η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη επίσης της Kayaba. Tα φρένα είναι της Nissin, μονός ημίπλευστος δίσκος 250 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβόλων για εμπρός και 240άρης δίσκος μονοπίστονης δαγκάνας για πίσω.