Το MXU ανήκει στην κατηγορία των Utility ATV, δηλαδή των τετράτροχων οχημάτων για καθημερινή χρήση, όχι υψηλών επιδόσεων και απαιτήσεων, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μεγάλες ευκολίες, όπως όπισθεν, πελώριες σχάρες, μαλακές και ευρύχωρες σέλες, μαλακές αναρτήσεις και χαμηλόροπους κινητήρες. Το MXU υπερκαλύπτει όλα τα παραπάνω, και όχι μόνο, καθώς τα καταφέρνει εξίσου καλά, ακόμα και σε πιο σκληρές δοκιμασίες.
Μέσα στην πόλη, είναι με δυο λόγια εύκολο και προβλέψιμο. Δεν παρουσιάζει τάσεις υπερστροφής (αντίθετα από τα περισσότερα ATV της κατηγορίας) και η περίπτωση της ανατροπής έρχεται αργά και δύσκολα. Στα απότομα κοψίματα του τιμονιού, που είναι και το ευαίσθητο σημείο των ATV (και ταυτόχρονα το πιο απολαυστικό), το MXU ακολουθεί τις εντολές συγκρατημένα, χωρίς να χάνει την πορεία του και να γίνεται πολύ νευρικό. Στις στροφές, η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη, μιας και οι μαλακές αναρτήσεις, σε συνδυασμό με τα φαρδιά και μαλακά λάστιχα, μπορούν και συγχωρούν, χαρίζοντάς του έτσι μια σταθερή και συνεχή τροχιά. Εννοείται ότι ατέλειες του δρόμου, πεζοδρόμια, λακκούβες και σαμάρια, αποτελούν παιχνίδι για το 250άρι, που δεν θα αντιμετωπίσει κανένα, μα κανένα, πρόβλημα.
Στο χώμα, τα πράγματα αλλάζουν, με το MXU να μεταμορφώνεται σε ένα μικρό χωμάτινο εργαλείο. Εδώ, οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Από ένα όχημα που κατά κανόνα ζυγίζει αρκετά περισσότερο από μια μοτοσικλέτα, απαραίτητη δεν είναι τόσο η δύναμη, όσο η ροπή και το τράβηγμα από χαμηλά. Η απόδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα του κρίνεται υπεραρκετή, μιας και τα σημεία που τα βρήκε σκούρα ήταν μόνο όταν η κοιλιά του έβρισκε, σε ανηφορικά κομμάτια, πάνω σε παχιά λάσπη. Υπάρχει κάτι με ρόδες και λάστιχα όμως που δεν θα κόλλαγε εκεί; Οι 16,75 ίπποι μπορεί να φαίνονται λίγοι, αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι είναι υπεραρκετοί. Αρκεί το γκάζι να μένει για πολλή ώρα ανοιχτό και να εκμεταλλεύεσαι περισσότερο τη φόρα του MXU και όχι τα κιλά ροπής που θα ξεκολλήσουν όταν χρειαστεί.
Επίσης, το MXU αρνείται πεισματικά να διώξει το πίσω μέρος του και η υπερστροφή θα έρθει μόνο αν το επιθυμεί ο αναβάτης του. Στις μόνες συνθήκες που θα υποκύψει, είναι τα άσχημα τερέν και τα άλματα, όπου οι αναρτήσεις θα σηκώσουν πρώτες τα χέρια, απλά φτάνοντας στο τέρμα τους.