LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
17άρες (ζάντες) για 16άρηδες!
Οδηγώντας
gilera, gilera smt 50 - Eνα βήμα πιο κοντά στη supermotο οδήγηση φέρνει τους νεαρούς φίλους του είδους το SMT 50 της Gilera, φιλοδοξώντας να τους διδάξει όλα τα μυστικά και παράλληλα να βελτιώσει τις οδηγικές τους ικανότητες με τρόπο απλό και ασφαλή.
Καλή η συμπεριφορά του SMT στις στροφές. Είναι απόλυτα προβλέψιμο, επιτρέποντάς σου να "παίξεις" μαζί του.
Με το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα, ο ημερήσιος χρόνος των 16άχρονων μοιράζεται μεταξύ σχολείου και φροντιστηρίου και το SMT στοχεύει στο να γεφυρώσει τις αποστάσεις και να ελαχιστοποιήσει το χρόνο για τις μετακινήσεις αυτές. Αυτό θα είναι σίγουρα και το ισχυρότερο επιχείρημα των πιτσιρικάδων προκειμένου να πείσουν τους γονείς τους για την απόκτησή του! Στα νεανικά μάτια, το SMT δείχνει σίγουρα μεγαλύτερο απ' ό,τι είναι στην πραγματικότητα, επιδεικνύοντας εμφάνιση που δεν μπορεί να συγκριθεί με τα scooter και τα παπιά της κατηγορίας. Και στο δρόμο, όμως, η συμπεριφορά του συνόλου είναι πολύ ικανοποιητική και θα βοηθήσει πολύ στην απόκτηση εμπειριών, που θα φανούν χρήσιμες στη μετέπειτα μοτοσικλετιστική πορεία. Τα οδηγικά "παιχνίδια" μπαίνουν στο ημερήσιο πρόγραμμα και το SMT είναι πραγματικά από τα πιο διασκεδαστικά 50άρια, μεταφέροντας με επιτυχία στον αναβάτη, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, την αίσθηση των μεγάλων supermoto. Το μεγάλο τιμόνι, το ύψος, η σκληρή, επίπεδη σέλα και η εξαιρετικά λεπτή σιλουέτα, αφ' ενός βοηθούν στις "φαντασιώσεις" ότι οδηγάς αγωνιστικό SM, αφ' ετέρου καθιστούν ευκολότερους τους χειρισμούς στους μποτιλιαρισμένους δρόμους, εκεί δηλαδή όπου το SMT θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της "ζωής" του. Η σταθερότητα στις ανωμαλίες του εδάφους κυμαίνεται σε υψηλά για την κατηγορία επίπεδα, όπως και η απόδοση των φρένων που θα δώσουν με ασφάλεια τη λύση στις δύσκολες στιγμές. Τις δυνατότητες του Gilera περιορίζει σε μεγάλο βαθμό το αδύναμο μοτέρ (βλέπε Euro 2), η απόδοση του οποίου καθιστά απαγορευτικές τις όποιες βλέψεις για βόλτες γύρω από την πόλη. Μπορεί να αρκεί μισή μανιβελιά για να τεθεί σε λειτουργία (απελευθερώνοντας ήχο scooter!) και να κρατά με ευκολία το ρελαντί, ωστόσο, για να ξεκινήσει θα πρέπει να ανέβουν στα κόκκινα οι στροφές και να διατηρηθούν εκεί για να κινείται αξιοπρεπώς. Η επιτάχυνση του συνόλου των 90 κιλών είναι αργή και θα χρειαστεί αρκετή απόσταση με τέρμα γκάζι για να αγγίξει την τελική του ταχύτητα, η οποία βρίσκεται λίγο πάνω από τα 80 χλμ./ώρα. Κάθε κλείσιμο του γκαζιού, όμως, συνεπάγεται αυτόματα το κατέβασμα τουλάχιστον δύο σχέσεων στο εξατάχυτο κιβώτιο, προκειμένου να επανέλθει σε φάση επιτάχυνσης, κάτι το οποίο απαιτεί αρκετή εξοικείωση και θα κουράσει. Η κατάσταση γίνεται ακόμα δυσκολότερη όταν το SMT μεταφέρει και συνεπιβάτη, τον οποίο μάλιστα δεν δείχνει να συμπαθεί ιδιαίτερα, καθώς του προσφέρει ένα πολύ μικρό τμήμα σκληρής και στενής σέλας, με τις χειρολαβές να "λάμπουν" δια της απουσίας τους. Είπαμε όμως, 50άρι είναι, πανέμορφο είναι, προδιαγραφές Euro 2 καλύπτει, μην τα θέλετε κι όλα δικά σας! Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω, τα έτοιμα kit που προσφέρονται μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σας.

 
 Gilera SMT 50
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Κινητήρας
Φρένα \ πλαίσιο \ αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ