Τα διπλά αμορτισέρ πίσω αποσβένουν τις ανωμαλίες χωρίς να τερματίζουν…
…όπως και το συμβατικό πιρούνι εμπρός, εξασφαλίζοντας άριστη επαφή με το οδόστρωμα.
Το Runner συγκαταλέγεται στα (λίγα είναι αλήθεια) scooter που δε φοβούνται τις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οι σχεδιαστές της Gilera παραδίδουν μαθήματα με το VX για το πώς γίνεται να φτιάξεις ένα scooter τόσο σφιχτό, ώστε να στρίβει με ακρίβεια και να είναι σταθερό υπό όλες τις συνθήκες, χωρίς από την άλλη να κοπανάει στις λακκούβες, μεταφέροντας έντονους κραδασμούς στα χέρια και τη μέση του αναβάτη. Το τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο 35 χιλ, και διαδρομή 85 χιλ. σε συνδυασμό με τα διπλά πίσω αμορτισέρ διαδρομής 70 χιλ. κάνουν εξαιρετική δουλειά και δεν επιδέχονται αρνητικής κριτικής. Η πολύ καλή οδική συμπεριφορά του μοντέλου ενισχύεται, επίσης, από το ατσάλινο, διπλό, σωληνωτό πλαίσιο με ενισχύσεις από πρεσαριστά τμήματα μετάλλου, το οποίο έχει επανασχεδιαστεί με στόχο τη βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το ρεζερβουάρ καυσίμου φιλοξενείται στο "τούνελ" στα πόδια του οδηγού, βοηθώντας στην καλύτερη κατανομή των μαζών, με το κέντρο βάρους να βρίσκεται μπροστά και χαμηλά.