Ο φυσικός χώρος του SV είναι το σφιχτό επαρχιακό δίκτυο. Εκεί θα ικανοποιήσει απόλυτα με το συνδυασμό δύναμης-αναρτήσεων-θέσης οδήγησης.
To SV από την πρώτη κιόλας βόλτα σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση, λόγω της θέσης οδήγησης και του ζωηρού μοτέρ. Τα κλιπόν και τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ θέτουν τον αναβάτη "πάνω" στη μοτοσικλέτα και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος (169 κιλά) και τις compact διαστάσεις (λόγω του στενού κινητήρα) δίνουν το σύνθημα για επίθεση. Η θέση οδήγησης μπορεί να μην είναι βολική για καθημερινή χρήση, επιτρέπει όμως στον οδηγό να έχει τον απόλυτο έλεγχο του μπροστινού συστήματος και αυτό βοηθά όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν. Τον sport προσανατολισμό του SV ενισχύει το V2 μοτέρ, το οποίο διακρίνεται για την ευστροφία του. Σε κάθε κίνηση του δεξιού καρπού ανεβάζει στροφές αστραπιαία, αλλά γρήγορα θα "κρεμάσει", υπενθυμίζοντάς σου πως πρόκειται για δικύλινδρο. Το χαρακτηριστικό αυτό θα απογοητεύσει όσους έχουν συνηθίσει στα τετρακύλινδρα, καθώς θα τους λείψει η διάρκεια στο γκάζι, την οποία όμως αντισταθμίζει η ελαστικότητα και το τράβηγμα από χαμηλά. Στα θετικά του SV συγκαταλέγεται επίσης το εξαιρετικό 6τάχυτο κιβώτιο που είναι σαφές, αθόρυβο και ελαφρύ στην αίσθηση. Το SV, συμπερασματικά, θα ικανοποιήσει απόλυτα τους λάτρεις των δικύλινδρων. Στις παρατεταμένες ευθείες και όταν τα χιλιόμετρα προσεγγίζουν τα 200 θα φανερώσει τη μειωμένη ιπποδύναμή του, σε σφιχτό στροφιλίκι όμως θα πάρει το αίμα του πίσω και με όπλο το καλοστημένο σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων θα ξεδιπλώσει την πληθώρα των αρετών του.