To SV είναι από τις περιπτώσεις που συνδυάζουν αρμονικά τον αισθητικό τομέα με εκείνον της λειτουργικότητας. Το αλουμινένιο, περιμετρικό πλαίσιο, λοιπόν, εκτός του ότι δείχνει πανέμορφο, ενσωματώνει σύγχρονη τεχνολογία, είναι κατασκευασμένο με die-cast μέθοδο και ανταποκρίνεται με χαρακτηριστική ευκολία στο χαρακτήρα του μοντέλου. Στο εσωτερικό του "φωλιάζει" το υδρόψυκτο, δικύλινδρο μοτέρ σε διάταξη V, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, με χωρητικότητα 645 κ.εκ. και 8 συνολικά βαλβίδες. Η δομή των κυλίνδρων, μάλιστα, ελαχιστοποιεί τις δονήσεις πρώτης τάξης χωρίς την παρουσία αντικραδασμικού άξονα, κρατώντας την κατασκευή απλή και παράλληλα μικρή σε διαστάσεις. Την τροφοδοσία του με καύσιμο από το ρεζερβουάρ 17 λίτρων αναλαμβάνει το προηγμένο σύστημα ψεκασμού της Suzuki (SDTV), φροντίζοντας για άμεση απόκριση σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Συμπερασματικά, το μοτέρ του SV διακρίνεται για τη στρωτή, όμορφη λειτουργία του και την επαρκή δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Η μέγιστη ισχύς των 74 ίππων στις 9.000 σ.α.λ., μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αν συγκριθεί με τις αντίστοιχες του τετρακύλνδρου ανταγωνισμού, η μέγιστη ροπή ωστόσο 7 kgm στις 7.200 σ.α.λ. γίνεται σύμμαχος σε κάθε απόπειρα γρήγορης οδήγησης, εξασφαλίζοντας δυνατές επιταχύνσεις..