Εξελίσσοντας το concept του Χ8 200, αλλά και τις επιδόσεις ενός μεγαλύτερου μοτέρ, η Piaggio κυκλοφόρησε το Χ8 με τον καινούργιο κινητήρα Qusar των 250 κυβικών. Ένα μοντέλο που μπορεί να προσφέρει απλόχερα στοιχεία όπως η άνεση, οι αξιόλογες επιδόσεις αλλά και η ασφαλής οδική συμπεριφορά σε διαδρομές οι οποίες δεν περιορίζονται στα όρια της πόλης.
Πρόκειται για ένα scooter που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003 σε δύο εκδόσεις, 125 και 200 κ.εκ. Έκτοτε έχουν πωληθεί 30.000 κομμάτια, γεγονός που αποδεικνύει την αποδοχή του από το κοινό, το οποίο όχι άδικα, εκτίμησε το "πακέτο" που είχε να προσφέρει.
Η έκδοση των 125 κ.εκ. διατηρείται στην παραγωγή και πλαισιώθηκε μάλιστα με αυτή των 150 κ.εκ. ενώ αυτή των 200 αντικαταστάθηκε από το μοντέλο που είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή.
Όσοι δεν…βολεύονται επάνω σε μικρότερα (σε μέγεθος) μοντέλα, αλλά και όσοι ψάχνουν κάτι καλύτερο από πλευράς επιδόσεων και συμπεριφοράς στο δρόμο, θα βρουν στο καινούργιο Χ8 το scooter που ήθελαν. Ένα πρακτικά μεγάλο σε όγκο μοντέλο, το οποίο διαθέτει "έξυπνες" λύσεις όσον αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και οδική συμπεριφορά η οποία θα ταίριαζε άνετα σε μεγαλύτερα σε κυβισμό μοντέλα. ¶νετο τόσο για ένα όσο και για δύο άτομα, με όμορφη εμφάνιση αλλά και δελεαστική τιμή, παρουσιάζεται σαν μία από τις καλύτερες λύσεις για την ελληνική αγορά.