Με στόχο να κατασκευάσει το απόλυτο τουριστικό εργαλείο, η BMW μετέφερε την τεχνολογία του κινητήρα από το K1200S, δίνοντας έτσι στο καινούργιο GT έναν άσο στο μανίκι από την αρχή.
Ο τετρακύλινδρος δεν ξεχωρίζει μόνο για την ισχύ του, η οποία φυσικά είναι μειωμένη σε σχέση με το S για να ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά και για την ομαλή λειτουργία του.
Η απόκριση στο γκάζι είναι πολύ καλή και πάντα μέσα στο προοδευτικό φάσμα λειτουργίας. Η ροπή βρίσκεται παντού, έτοιμη να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε διαγράμμιση του στροφόμετρου με οποιαδήποτε σχέση του κιβωτίου, του οποίου η κλιμάκωση επιτρέπει ελάχιστες αλλαγές, ενώ στο ταξίδι δε θα χρειαστείτε κάτι λιγότερο από 6η παντού, ακόμα και όταν συναντήσετε την κίνηση της κακιάς σκάλας!
Το κιβώτιο πάντως είναι αρκετά έως πολύ θορυβώδες, αλλά από την άλλη και πολύ σαφές. Ο συμπλέκτης απομονώνει εκνευριστικά ψηλά ακόμα και στην πιο "σφιχτή" ρύθμισή του, ενώ η κατανάλωση του μοτέρ δε θα περάσει σχεδόν ποτέ τα 6 λίτρα ανά εκατοντάδα χιλιομέτρων, όσο και αν το πιέσετε!