Οι σχεδιαστικές επιρροές του Hexagon επάνω στο YMC φαίνονται αρκετές και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Το μακρύ σουλούπι με τη μεγάλη σέλα και τους μικρούς τροχούς, δίνουν στο Cruiser μία αίσθηση…Mega Scooter, τουλάχιστον όσον αφορά στη γενική εμφάνιση. Η μεγάλη ζελατίνα μας θύμισε λίγο Geopolis αλλά με λιγάκι μικρότερο ύψος, ενώ η μάσκα φιλοξενεί δύο προβολείς οι οποίοι λειτουργούν ταυτόχρονα τόσο στη μεσαία όσο και στη μεγάλη σκάλα και μάλιστα με αρκετά καλή απόδοση. Τα φωτιστικά σώματα πίσω καταλαμβάνουν όλο το χώρο της ουράς, ενώ τα φλας μπροστά αλλά και πίσω είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να φαίνονται από παντού. Το χρώμα είναι αρκετά καλής ποιότητας, αλλά τα αυτοκόλλητα θα μπορούσαν να ήταν καλύτερης. Τριγμοί δεν υπάρχουν και γενικά το όλο σύνολο μοιάζει αρκετά καλά συναρμολογημένο αλλά με πλαστικές επιφάνειες, οι οποίες θα μπορούσαν να ήταν καλύτερης ποιότητας. Η σέλα δεν εφαρμόζει καλά στην κλειστή της θέση, ενώ η κλειδαριά της ‘‘κολλάει’’ μερικές φορές. Ο δείκτης θερμοκρασίας δε δούλεψε ποτέ, ο μερικός χιλιομετρητής δεν είναι ακριβείας, ενώ το top-case, το οποίο διατίθεται στο στάνταρ εξοπλισμό, ‘‘κοπανάει’’ πάρα πολύ. Εμείς στην πρώτη ευκαιρία το βγάλαμε. Το πλαϊνό σταντ θα το βρείτε δύσκολα, ενώ θα σας δυσκολέψει και η απενεργοποίηση των φλας. Η κόρνα είναι αρκετά δυνατή, ενώ η μίζα θα χρειαστεί αρκετές φορές πάνω από μία προσπάθεια. Η τάπα της βενζίνης θα δυσκολέψει, καθώς το καπάκι θα έπρεπε να άνοιγε προς τα εμπρός και όχι προς τα πίσω όπως ανοίγει τώρα. Κάτω από τη σέλα δε θα χωρέσει jet κράνος, καθώς δεν υπάρχει βάθος, απλά ένα σακίδιο πλάτης και ένα τσαντάκι μέσης.
Η πλατούλα δεν κάνει και πολύ καλή δουλειά σε αντίθεση με τη σχάρα η οποία θα βολέψει.
Το αφρώδες θα κουράσει γρήγορα ενώ η θέση στην οποία σας βάζει, μαζεύει πολύ τα πόδια.
Μόνο ένα jet κράνος θα χωρέσει κάτω από τη σέλα και μάλιστα τσίμα-τσίμα!
Τα γκριπ είναι κάπως...κοντά κάτι που σημαίνει ότι αν έχετε μεγάλες παλάμες αυτές θα εξέχουν.