net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Εκπαιδεύοντας το 'Ζητα'
:Κινητήρας: Χαμηλο-μεσαίας απόδοσης
Διαβάστηκε από 22327 αναγνώστες
Με διευρυμένους πλέον ορίζοντες εμφανίζεται το νέο Ζ 750 μπορώντας να καλύψει ένα ευρύτερο πεδίο δράσης.
Κινητήρας: Χαμηλο-μεσαίας απόδοσης Όλες οι αλλαγές που έχει δεχθεί ο κινητήρας του Ζ 750 αποσκοπούν στη βελτίωση της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες στροφές φανερώνοντας αρχικά της προθέσεις της Kawasaki, που ήθελε το νέο Z 750 περισσότερο χρηστικό. Οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής έχουν μικρύνει τη διάμετρό τους για καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες στροφές, ενώ για τον ίδιο λόγο έχει αλλάξει και το προφίλ των εκκεντροφόρων. Τα σώματα του ψεκασμού έχουν οβάλ σχήμα και αυτά με τη σειρά τους έχουν κατά 2 χιλ. μικρότερη διάμετρο από του απερχόμενου μοντέλου, 32 χιλ από 34 χιλ., ενώ καινούργια είναι και τα μπεκ τους για την καλύτερη διασπορά του καυσίμου. Το βολάν είναι κατά 7% βαρύτερο για να ενισχυθούν οι τιμές τις ροπής, ενώ αναθεωρημένη είναι και η γεννήτρια για περισσότερη παραγωγή ρεύματος. Τα περισσότερα μηχανικά μέρη έχουν δεχθεί κατεργασία για χαμηλότερες τριβές, ενώ τροποποιήσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων έγιναν για θετικότερες αλλαγές σχέσεων. Η αντλία λαδιού επίσης είναι καινούργια για καλύτερη λίπανση και λιγότερες τριβές. Οι νέες ρυθμίσεις του κινητήρα συνεργάζονται και με το αρκετά τροποποιημένο σύστημα εξαγωγής. Στις τάσεις της μόδας το μονό τελικό έχει χάσει μήκος, έχει πάρει όγκο και είναι τριοβάλ. Η συνολική σχεδίαση του συστήματος εξαγωγής είναι τέτοια ώστε να ενισχύσει και αυτό με τη σειρά του τις χαμηλομεσαίες στροφές του κινητήρα.

 
 Παρουσίαση Kawasaki Z 750
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Απειλητικό
Εργονομία: Συρρίκνωση αλλά και άνεση
:Κινητήρας: Χαμηλο-μεσαίας απόδοσης
Πλαίσιο- Αναρτήσεις:
Φρένα: Μαργαρίτα
Οδηγώντας: Ένα Ζ για κάθε μέρα
Συμπέρασμα: Νέα δεδομένα με ίδιο κόστος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ