LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Αναμενόμενη κίνηση…
Αναρτήσεις/φρένα
Διαβάστηκε από 120305 αναγνώστες
Παραδοσιακές επιλογές
To μπροστινό φρένο αναλαμβάνει βοηθητικό ρόλο, αφήνοντας τον πρωταγωνιστικό στο πίσω.
Το στήσιμο του X-Max είναι ικανοποιητικό και όσο κινείστε στα λογικά πλαίσια δε θα προκαλέσει ανασφάλειες. Οι αναρτήσεις μπορεί να απέχουν από τον χαρακτηρισμό “ιδανικές”, καθώς χτυπάνε έντονα στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξασφαλίζουν ωστόσο τον απαιτούμενο βαθμό σταθερότητας. Τα φρένα αποτελούνται από ένα δίσκο σε κάθε τροχό (267/240 χιλ. μπροστά/πίσω) με διέμβολη δαγκάνα και λειτουργούν σωστά, χωρίς ωστόσο να εντυπωσιάζουν. Το μπροστινό είναι κάπως απότομο στη λειτουργία του, αφήνοντας το βαρύ φορτίο της επιβράδυνσης στο πίσω, το οποίο έχει αρκετή δύναμη και σαφώς καλύτερη αίσθηση. Χρειάζεται, βέβαια, λίγη προσοχή, καθώς, αν το παρακάνετε, το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού δε θα αργήσει και πολύ να έρθει. Κατά τη συνήθη πρακτική της, η Yamaha δεν εξόπλισε το scooter με σύστημα συνδυασμένης πέδησης, λειτουργία που αποδεικνύεται χρήσιμη στους άπειρους αναβάτες.

 
 Yamaha X-Max 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση
Αναρτήσεις/φρένα
Περί διαστάσεων
Οδηγώντας
Περί κινητήρα
Αποθηκευτικοί χώροι
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ