LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Αναμενόμενη κίνηση…
Περί κινητήρα
Διαβάστηκε από 120307 αναγνώστες
Το σημείο αλλαγής
Τα δομικά στοιχεία του μονοκύλινδρου, υδρόψυκτου, τετραβάλβιδου συνόλου παρέμειναν αμετάβλητα. Η χωρητικότητά του βρίσκεται στα 249,7 κ.εκ. και η μέγιστη ισχύς του αγγίζει τους 20 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., με αντίστοιχη ροπή της τάξης των 2,12 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Αυτό που άλλαξε είναι η τροφοδοσία, η οποία επιτυγχάνεται πλέον με ψεκασμό ώστε να συγκρατηθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι στα επίπεδα που ορίζουν οι προδιαγραφές Euro III. Η αλλαγή αυτή έχει άμεσο αντίκτυπο στον τομέα των επιδόσεων, καθώς από το X-Max 207 λείπει το “νεύρο” του προγενέστερου μοντέλου. Η δύναμη -ειδικά χαμηλά- κάνει ομαλά την εμφάνισή της (ίσως και πιο ομαλά από ό,τι θα έπρεπε), χωρίς τη σπιρτάδα που γνωρίσαμε στο περυσινό μοντέλο με τα καρμπιρατέρ. Σε γενικές γραμμές, πάντως, παραμένει σβέλτος και βελούδινος στη λειτουργία του.

 
 Yamaha X-Max 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση
Αναρτήσεις/φρένα
Περί διαστάσεων
Οδηγώντας
Περί κινητήρα
Αποθηκευτικοί χώροι
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ