LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Αναμενόμενη κίνηση…
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 120308 αναγνώστες
Απλά, άνετα και σταθερά!
Δε θα προβληματίσει με τη σταθερότητά του στις ανοιχτές καμπές, αρκεί βέβαια να μην το παρακάνετε.
Από την πρώτη βόλτα με το X-Max αυτό που θα εκτιμηθεί είναι η καλοσχεδιασμένη θέση οδήγησης. Ο οδηγός βολεύεται αυτομάτως στη φαρδιά σέλα και τίθεται σε καθαρά όρθια θέση που ευνοεί τον έλεγχο της κατασκευής, χωρίς όμως να μειώνει τα επίπεδα άνεσης. Εντύπωση προκαλούν η παντελής απουσία κραδασμών και τα χαμηλά ντεσιμπέλ που απελευθερώνει η εξάτμιση, στοιχεία που μεταφέρουν στον οδηγό μία χαλαρή και ευχάριστη αίσθηση, κάνοντάς τον να “ζητά” χιλιόμετρα. Η ευελιξία στις αστικές συνθήκες είναι εξασφαλισμένη, καθώς, παρότι τα κιλά δεν είναι λίγα, το κατάλληλο ζύγισμα βοηθά ώστε να μη γίνονται εμφανή (και ανασταλτικός παράγοντας) όταν το scooter βρίσκεται σε κίνηση. Η δύναμη του ψεκαστού μοτέρ επαρκεί για τις αστικές μετακινήσεις, αλλά σίγουρα δεν είναι ικανή να βάλει “φωτιά” στην άσφαλτο. Είναι αλήθεια πως η ευθυγράμμιση με τις προδιαγραφές Euro III έκοψε τα “φτερά” του X-Max, όπως και των περισσοτέρων μοντέλων μικρού και μεσαίου κυβισμού. Η Yamaha έδωσε ψεκασμό στο μοντέλο της, αλλά σαν “αντάλλαγμα” του πήρε το “νεύρο” και έτσι η επιτάχυνση από στάση δεν είναι αυτή που θα περίμενες από ένα 250άρι σύνολο. …Ξεκινώντας… Μόλις η βελόνα του κοντέρ περάσει την ένδειξη των 30, η κατάσταση βελτιώνεται αισθητά και το X-Max ζωηρεύει “μαζεύοντας” σβέλτα χιλιόμετρα, αλλά με απόλυτα γραμμικό, ήρεμο και πολιτισμένο τρόπο. Δεν υπάρχει ίχνος ξεσπάσματος και ούτε μπορείς να το δημιουργήσεις ακόμα και αν κλείσεις και ανοίξεις βίαια το γκάζι. Μετά την ένδειξη των 120, αρχίζει η αντίστροφη πορεία με τη δύναμη του scooter να εξασθενεί σταδιακά, κάτι απολύτως φυσιολογικό αφού μιλάμε για ένα μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας. Ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες η σταθερότητά του στην ευθεία είναι υποδειγματική, καθώς απουσιάζουν οι πλεύσεις και το μόνο που χρειάζεται λίγη προσοχή είναι το πέρασμα από έντονες ανωμαλίες, καθώς οι αναρτήσεις κοπανάνε περισσότερο από όσο θα έπρεπε διαταράσσοντας την ισορροπία του συνόλου. Όσο κινείστε βέβαια με λογικές για scooter ταχύτητες (μέχρι περίπου τα 120 χλμ./ώρα) δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς το X-Max διατηρεί άριστη επαφή με το οδόστρωμα, στρίβει απροβλημάτιστα, φρενάρει άμεσα και προσφέρει ένα αίσθημα ασφάλειας. …Στις στροφές… το X-Max είναι σταθερό και προβλέψιμο, αλλά όσο προσεγγίζετε οριακές καταστάσεις οι αναρτήσεις θα εμφανίσουν ορισμένες αδυναμίες στην απόσβεση των ανωμαλιών. Σε καλό οδόστρωμα, πάντως, το X-Max βουτά πρόθυμα στη στροφή, αλλάζει αστραπιαία κατεύθυνση και δε θα διστάσει να ξύσει τα σταντ στην άσφαλτο.

 
 Yamaha X-Max 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση
Αναρτήσεις/φρένα
Περί διαστάσεων
Οδηγώντας
Περί κινητήρα
Αποθηκευτικοί χώροι
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ