LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
R you Xcited?
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 35229 αναγνώστες
Με sport ευελιξία
Αν εξαιρέσουμε το θέμα της εμφάνισης, ο αναβάτης του 300Ri θα συνειδητοποιήσει ότι δε βρίσκεται σε ένα από τα κλασικά Xciting, κυρίως χάρη στη λειτουργία του κινητήρα και τη συμπεριφορά των αναρτήσεων. Το αρχικό άνοιγμα του γκαζιού θα εκκινήσει άμεσα το 300Ri, χάρη στη σχετικά κοντή μετάδοση, ενώ ο κινητήρας θα λειτουργήσει με τέτοιο τρόπο, που θα εκμεταλλευτεί ήδη από τις χαμηλές στροφές την ισχύ του. Παρά το βάρος του scooter, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες ανάμεσα σε αυτοκίνητα, η κίνηση γίνεται άνετα, ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Μοναδικό ανασταλτικό παράγοντα αποτελεί το πλάτος, ωστόσο, σε ελάχιστες περιπτώσεις θα δυσκολευθεί το Xciting να περάσει. Οι αναρτήσεις από την άλλη, δικαιολογούν το sport χαρακτήρα της έκδοσης με τις σφιχτές ρυθμίσεις τους. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο σκληρές και πιο άκαμπτες, παράλληλα, όμως, θυσιάζουν την άνεση του αναβάτη. Δεν είναι λίγες οι φορές που θα κοπανήσουν σε λακκούβες ή σαμάρια, ενώ, ειδικά το πιρούνι, πάσχει στον τομέα της πληροφόρησης. Επιπλέον, στα πολλά χιλιόμετρα, θα κάνουν την εμφάνισή τους κάποια κουνήματα. Ένα ακόμη θέμα που θα απασχολήσει τον αναβάτη στα πολλά χιλιόμετρα, είναι η ύπαρξη του στροφόμετρου, η οποία θα του θυμίσει πως έχει “μπει στα κόκκινα”, ενώ το γκριπ του γκαζιού έχει ακόμη διαδρομή. Για να αποφύγει, λοιπόν, τη λειτουργία στις “κόκκινες” στροφές, ο αναβάτης θα πρέπει να έχει που και που το νου του στο στροφόμετρο. Τουλάχιστον, δε θα έχει να ανησυχεί για τον αέρα, μιας και η ζελατίνα θα επιτρέψει στον άνεμο να φτάσει μόνο στην κορυφή του κράνους του και το χαμηλό μέρος των χεριών του. Επιπλέον, αν εξαιρέσουμε τα κουνήματα του μπροστινού, το Xciting παρουσιάζεται αρκετά σταθερό, ακόμη και κοντά στην τελική των 140 χλμ./ώρα. Σε πιο σφιχτή διαδρομή, τέλος, το Xciting θα κινηθεί σχετικά ευέλικτα, ωστόσο, το γεγονός ότι το κέντρο βάρους του είναι αρκετά ψηλά (ειδικά αφού μιλάμε για sport scooter), απαιτεί προσοχή κατά το “ρίξιμό” του μέσα στη στροφή. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τις σκληρές αναρτήσεις και τη μειωμένη πληροφόρηση του μπροστινού, θα παρατηρηθεί μια απροειδοποίητη “βουτιά” του όγκου του, η οποία ίσως τρομάξει. Ωστόσο, οι τροχοί θα μείνουν στην άσφαλτο, αρκεί ο αναβάτης να δείξει προσοχή και να μην πιέσει πολύ το Xciting.

 
 Kymco Xciting 300Ri
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση
Οδηγώντας
Φρένα
Αισθητική
Χώροι
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ