LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
www.city.com
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 134809 αναγνώστες
300άρης και ψεκαστός Ο κινητήρας του Sym είναι σύγχρονος. Την ψύξη του έχει αναλάβει το… υγρό στοιχείο, ενώ στην κεφαλή «φωλιάζουν» τέσσερις βαλβίδες. Το 300άρι της Sym περνά τις προδιαγραφές Euro 3, μιας και διαθέτει στο τελικό της εξάτμισης καταλύτη, ενώ στην τροφοδοσία υπάρχει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Το Citycom, ουσιαστικά, δεν εκμεταλλεύεται όλο τον κυβισμό που δηλώνει το νικελένιο ταμπελάκι στα πλαϊνά της μοτοσικλέτας, με την πραγματική χωρητικότητά του να είναι 262,8 κ.εκ.. Το μέγιστο νούμερο ισχύος του κινητήρα είναι 24 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και το μέγιστο της ροπής 2,4 kgm στις 5.500 σ.α.λ., νούμερα παρεμφερή με του X-City. Ο κινητήρας δουλεύει απροβλημάτιστα κάτω από όλες τις συνθήκες και οι μοναδικοί κραδασμοί, σε διακριτικό βαθμό, θα εμφανιστούν στο ρελαντί, το οποίο έχει ρυθμιστεί σχετικά ψηλά, στις 2.000 σ.α.λ. Η θερμοκρασία του κινητήρα θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα, γεγονός που αποτελεί ένα ακόμα θετικό χαρακτηριστικό του.

 
 Δοκιμή Sym Citycom 300i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με ιταλικό ταμπεραμέντο
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ