Ο όγκος του Citycom παραπέμπει σε scooter με περιαστικό χαρακτήρα, αλλά το 300άρι της Sym θα τα καταφέρει καλύτερα στο περιβάλλον της πόλης. Τα κιλά του (184) σε καμία περίπτωση δεν θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους, δηλώνοντας πως είναι καλοζυγισμένο, στοιχείο που συντελεί θετικά στην ασφυκτική κίνηση στο κέντρο της πόλης. Ακόμα και αν πρέπει να διαγράψετε γωνία 90 μοιρών με χαμηλή ταχύτητα, δεν θα είναι πολλές οι φορές που θα κατεβάσετε κάτω το πόδι για να διατηρήσετε την ισορροπία σας. Ο κινητήρας αποδίδει γραμμικά και η απόκριση στις εντολές του δεξιού γκριπ είναι άμεσες. Η ελλιπής ισχύς του συστήματος πέδησης σε αυτές τις συνθήκες θα φανεί σωτήρια, μιας και ακόμα και σε φρένα πανικού, δύσκολα τα ελαστικά θα χάσουν την πρόσφυσή τους. Έξω από το κέντρο της πόλης, το κοντέρ θα δείξει εύκολα 140 χλμ./ώρα, που είναι και η μέγιστη ταχύτητα του Citycom. Αν ο αέρας δεν είναι έντονος, η πορεία του θα παραμείνει ακλόνητη, σε αντίθετη περίπτωση όμως η μεγάλη ζελατίνα θα προκαλέσει ταλαντώσεις στο τιμόνι, επηρεάζοντας τη σταθερότητα του scooter της Sym. Όταν η άσφαλτος είναι καλής ποιότητας, οι αναρτήσεις θα ευνοήσουν την οδική συμπεριφορά του scooter, το οποίο όμως θα βρει απέναντι του τα ελαστικά του που απαιτούν καλό ζέσταμα για να αποδώσουν όπως πρέπει.