Αυτό που τραβά την προσοχή, πριν ακόμη κυλήσουν οι τροχοί του Xciting, είναι η βαριά αίσθηση που μεταφέρει στον αναβάτη του. Για αυτό ευθύνεται το μεγάλο βάρος (189 κιλά) που βρίσκεται και σχετικά ψηλά, ενώ εν κινήσει σε αυτό το φαινόμενο συνεισφέρουν τα αργά γεωμετρικά χαρακτηριστικά του πλαισίου, αλλά και η ανάλογη κορώνα των ελαστικών, που ναι μεν προσδίδει επιπλέον σταθερότητα, αλλά μειώνει την ευελιξία. Η τελευταία ή μάλλον η σχετική της έλλειψη θα ενοχλήσει στην έντονη κίνηση στην πόλη, μόνο όμως όταν έχετε όρεξη για… κυνηγητό, κάτι για το οποίο δεν προδιαθέτει ούτε το μεγάλο μήκος ούτε το ανάλογο πλάτος (810 χλστ.).
Το αντίστροφο σκηνικό εκτυλίσσεται όταν ο δρόμος ανοίγει. Εκεί το Xciting φανερώνει όλα τα χαρίσματά του, όντας απόλυτα σταθερό, με τους πλευρικούς ανέμους να το επηρεάζουν λίγο, ακόμη και στην τελική του. Στις στροφές ακολουθεί πιστά την τροχιά που επιθυμεί ο αναβάτης, δείχνοντας μία λογική… αλλεργία στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης και τη χρήση των φρένων υπό κλίση. Η στιβαρή του εικόνα ενισχύεται από τις σφιχτές αναρτήσεις, που εδώ δικαιολογούν την επιλογή της εταιρείας. Αρκεί να μην υπάρχουν πολύ έντονες ανωμαλίες, γιατί οι τροχοί χάνουν την επαφή τους με το έδαφος, λόγω αργής συμπίεσης αλλά και επαναφοράς. Τέλος, τα συνδυαζόμενα φρένα ικανοποιούν με τη δύναμη που παράγουν, αν και θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη αίσθηση.