Σχεδόν έτοιμη η Royal Enfield «Himalayan 750»

Σχεδόν έτοιμη η Royal Enfield «Himalayan 750»
4 Φωτογραφίες »

Νέος δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας κατηγορίας 750 κ.εκ. με 50-60 ίππους
Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ σε νέο ψαλίδι
Τροχοί 19-17 και όλος ο απαραίτητος τεχνολογικός εξοπλισμός
Πιθανή παρουσίαση στην EICMA 2025 και ελπίδες για προσιτή τιμή

Νέος δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας κατηγορίας 750 κ.εκ. με 50-60 ίππους

Η νέα μοτοσυκλέτα της Royal Enfield, που πιθανότατα θα τοποθετηθεί πάνω από τη Himalayan 450, φέρει έναν σημαντικά εξελιγμένο δικύλινδρο κινητήρα. Πρόκειται για βελτιωμένη έκδοση του ήδη γνωστού αερόψυκτου κινητήρα των 650 κ.εκ., ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση εμφανίζεται με αυξημένο κυβισμό περίπου 750 κ.εκ., ενώ διαθέτει και επανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης και νέο ψυγείο λαδιού. Η ισχύς αναμένεται να κυμαίνεται μεταξύ 50 και 60 ίππων, τοποθετώντας το μοντέλο στο κάτω άκρο της μεσαίας κατηγορίας Adventure. Ο χαρακτήρας του παραμένει προσιτός και συμβατός με άδεια οδήγησης κατηγορίας A2, ενώ η σχεδίαση διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Himalayan. Με την προσθήκη αυτού του κινητήρα, η Royal Enfield φιλοδοξεί να προσφέρει αυξημένες δυνατότητες σε ταξιδιωτική χρήση και επαρκή ισχύ για διπλή μετακίνηση ή μεταφορά φορτίου σε μεγάλες αποστάσεις, χωρίς να απομακρυνθεί από τη φιλοσοφία της προσβασιμότητας.

Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ σε νέο ψαλίδι

Η Royal Enfield σχεδίασε από την αρχή το πλαίσιο και τα περιφερειακά για την έκδοση των 750 κ.εκ., με στόχο την αναβάθμιση των δυνατοτήτων και της οδηγικής συμπεριφοράς. Το εμπρός σύστημα ανάρτησης αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι (USD), με ρυθμίσεις που επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις αντιδράσεις ανάλογα με το φορτίο ή τις συνθήκες. Στο πίσω μέρος συναντάται μονό αμορτισέρ με μοχλικό, τοποθετημένο σε νέο ψαλίδι, το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για το μοντέλο. Οι αναρτήσεις αυτές αναμένεται να προσφέρουν βελτιωμένο έλεγχο τόσο σε δρόμο όσο και σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει διπλούς δίσκους μπροστά με δαγκάνες της Bybre, θυγατρικής της Brembo, στοιχείο που επιβεβαιώνει τη μετάβαση του μοντέλου σε υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και απόδοσης, σε σύγκριση με τις μικρότερες προτάσεις της εταιρείας.

Τροχοί 19-17 και όλος ο απαραίτητος τεχνολογικός εξοπλισμός

Η νέα Himalayan 750 θα χρησιμοποιεί ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, συνδυασμός που παραπέμπει σε ήπιο προσανατολισμό εκτός δρόμου και τουριστική χρήση. Η επιλογή αυτή επιτρέπει ισορροπία ανάμεσα σε σταθερότητα στον δρόμο και ικανότητες εκτός ασφάλτου, με έμφαση στη χρηστικότητα. Το τεχνολογικό επίπεδο ακολουθεί τα δεδομένα της κατηγορίας: η πλήρης LED φωτιστική μονάδα εξασφαλίζει επαρκή ορατότητα, ενώ προβλέπεται η ύπαρξη TFT οργάνων με δυνατότητα πλοήγησης turn-by-turn. Η προσθήκη cruise control ενισχύει τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ αναμένεται και σύστημα ABS τελευταίας γενιάς. Αν και το παρουσιαζόμενο πρωτότυπο χρησιμοποιεί προσωρινά εξαρτήματα για τον πίνακα οργάνων, η τελική έκδοση θα φέρει ολοκληρωμένες λύσεις που να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες για ένα σύγχρονο Adventure μοντέλο μεσαίου κυβισμού.

Πιθανή παρουσίαση στην EICMA 2025 και ελπίδες για προσιτή τιμή

Η επίσημη παρουσίαση της Himalayan 750 αναμένεται να πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο του 2025, ενδεχομένως στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης EICMA στο Μιλάνο. Το νέο μοντέλο θα σηματοδοτήσει την είσοδο της Royal Enfield σε μία κατηγορία κυβισμού με αυξημένες απαιτήσεις, διατηρώντας όμως το βασικό πλεονέκτημα της εταιρείας: την προσιτή τιμολόγηση. Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν την τιμή να διαμορφώνεται κάτω από το όριο των 10.000 ευρώ, στοιχείο που θα ενισχύσει τη δυναμική της στην ευρωπαϊκή αγορά, ιδιαίτερα σε σύγκριση με κινεζικές προτάσεις που διεκδικούν μερίδιο στην ίδια κατηγορία. Η συγκεκριμένη έκδοση αναμένεται να αποτελέσει την αρχή για μια νέα οικογένεια μοντέλων με μεγαλύτερο κυβισμό, προσανατολισμένα σε πιο απαιτητικούς χρήστες και ταξιδιωτική χρήση, διευρύνοντας σημαντικά το χαρτοφυλάκιο της ινδικής εταιρείας.

BMW
BEST MOTO