Η BMW, μετά από αρκετές δοκιμές, αποφάσισε τελικά να χρησιμοποιήσει εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι της Marzocchi, διαμέτρου 45 mm. Μαλακό, αποσβένει άψογα κάθε είδους ανωμαλίες, μεταφέρει πληθώρα πληροφοριών στα χέρια του αναβάτη, αλλά περνάει σε αυτόν πολλούς κραδασμούς από τη ξερή λειτουργία των αναρτήσεων. Εσύ βολεύεσαι στη λεπτή, αλλά αρκετά σκληρή -θα έλεγα- σέλα του ΒΜW και στρίβεις άφοβα με ή χωρίς μπερμ, με τη μηχανή να παίρνει τρομακτικές κλίσεις, χωρίς ωστόσο να φοβάσαι πως θα χάσεις το μπροστινό. Οι ρυθμίσεις των καλαμιών είναι η απόσβεση επαναφοράς στο επάνω μέρος και συμπίεσης στο κάτω. Το… «χρυσό» αμορτισέρ της Οhlins, χωρίς την τεχνολογία μοχλισμού, έχει τοποθετηθεί σε μικρή γωνία σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα και εδράζεται στο κάτω μέρος σε μία βάση κολλημένη στο ψαλίδι. Βοηθάει πολύ στην ευστάθεια του πίσω μέρους, χωρίς να σε κλοτσάει έντονα. Είναι προοδευτικό, με το σύστημα αρθρωτού μοχλισμού να συνεργάζεται καλά με το ψαλίδι. Τέλος, υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις για το αμορτισέρ: απόσβεσης επαναφοράς, συμπίεσης και προφόρτισης ελατηρίου.