Οι σημαντικότερες διαφορές της έκδοσης R από το απλό Z750
Διαβάστηκε από81820αναγνώστες
1.
To ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. είναι νέο και προέρχεται από το Ζ1000 του 2009. Είναι πιο στιβαρό από αυτό του Ζ750 και διαθέτει ρυθμιστές απόσβεσης επαναφοράς και στις δύο πλευρές. 2. Το πίσω αμορτισέρ είναι επίσης νέο και διαθέτει εξωτερικό δοχείο αζώτου και piggy back. Επίσης, είναι τοποθετημένο κατά 2 χλστ. πιο μπροστά στο ψαλίδι. 3.Το ατσάλινο ψαλίδι του απλού Ζ αντικαταστάθηκε από αλουμινένιο, βασισμένο σε αυτό του Ζ1000. 4.Το μπροστινό φρένο διαθέτει ακτινικά τοποθετημένες αντικριστές τετραέμβολες δαγκάνες (αντί για διέμβολες). Νέα είναι και η τρόμπα, καθώς και τα μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης. 5. Μεταλλικά είναι τα σωληνάκια και στο πίσω φρένο, το οποίο διαθέτει μικρότερης διαμέτρου μονό έμβολο, ώστε να αντισταθμιστεί για την ισχύ που προσφέρουν τα σωληνάκια. 6. Νέα μαρσπιέ, δανεισμένα από τη σειρά των Ninja, τοποθετημένα ώστε να προσφέρουν πιο sport αισθητική και θέση οδήγησης. 7. Ο μπροστινός τροχός είναι νέος, με ζάντα έξι μπράτσων. 8. Η μάσκα είναι σαφώς πιο επιθετική και διαθέτει ενσωματωμένο ζελατινάκι που κρύβει τα όργανα. 9. Το μπροστινό φτερό αποτελείται από τρία κομμάτια. 10. Τα φλας είναι πιο επιθετικά στο σχεδιασμό τους. 11.
O μαύρου χρώματος πίνακας οργάνων είναι ανανεωμένος. 12. Νέα είναι και τα χρώματα της έκδοσης R (μαύρο-πράσινο, μαύρο ματ). 13. Νέα ελαστικά Dunlop Sportmax D210.