To V-Strom παραμένει άνετο σε ταξίδι και στρίβει εξίσου εύκολα, αλλά το επιπλέον βάρος, του στερεί λίγη από την, ούτως ή άλλως, μειωμένη ευελιξία του.
Στο ταξίδι, το οποίο αποτελεί και το βασικό πεδίο δράσης της συγκεκριμένης έκδοσης, το V-Strom Travel Edition θα τα καταφέρει περίφημα. Η μεγάλη του σέλα θα προσφέρει άνετο ταξίδι σε δύο άτομα, ενώ οι αναρτήσεις, αν και σχετικά σφιχτές για τα δεδομένα της κατηγορίας, δεν θα αφήσουν περιθώρια για παράπονα. Επιπλέον, η προσθήκη της έξτρα ζελατίνας θα προστατεύσει ακόμη καλύτερα από τον άνεμο, ενώ οι βαλίτσες σημαίνουν ότι δεν θα χρειαστεί να καταφύγετε ξανά ποτέ σε πατέντες για τα μπαγκάζια σας. Επίσης, η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας παραμένει πολύ καλή, παρά το επιπλέον βάρος. Στην εθνική, ο κινητήρας θα λειτουργήσει άνετα χωρίς να ζοριστεί, ενώ σε επαρχιακό θα θυσιαστεί ελάχιστη από την ευκινησία του στις στροφές. Ούτως ή άλλως, το V-Strom δεν ενθουσιαζόταν ποτέ με τις απότομες εναλλαγές κλίσης. Στην πόλη, ο ούτως ή άλλως μεγάλος όγκος της μοτοσικλέτας θα καταστήσει σχεδόν απαγορευτική τη διατήρηση των βαλιτσών στο πίσω μέρος. Χωρίς αυτές, το V-Strom θα κινηθεί σχετικά άνετα (δεδομένου του όγκου και των κιλών του) σε συνθήκες κίνησης, κυρίως χάρη στην καλή λειτουργία του κινητήρα. Τέλος, στο χώμα, το V-Strom δεν πρόκειται να πει όχι, αν ο αναβάτης δεν το πιέσει και δείξει την κατάλληλη προσοχή. Ο ασφάλτινος χαρακτήρας του και το βάρος του δεν θα επιτρέψουν πολλά-πολλά σε κακοτράχαλες διαδρομές.