Μεγάλη άνεση προσφέρει η σέλα, τόσο σε αναβάτη όσο και σε συνεπιβάτη, και ενδείκνυται για μεγάλα, πολύωρα ταξίδια. Επιπλέον, η σέλα του Tiger ρυθμίζεται πανεύκολα, σε λίγα δευτερόλεπτα και χωρίς εργαλεία, σε δύο θέσεις: είτε στο χαμηλό ύψος των 810 χιλιοστών είτε στο ελαφρώς υψηλότερο των 830. Στο χαμηλό, η αίσθηση που αποκομίζει ο αναβάτης είναι ότι πλέον κάθεται "μέσα" στη μοτοσικλέτα, ενώ και η προστασία από τη σχετικά μικρή ζελατίνα του στάνταρ εξοπλισμού είναι ελαφρώς καλύτερη. Παρόλα αυτά, τα 830 χιλιοστά δεν είναι ένα απαγορευτικό νούμερο, ακόμα και για αναβάτες όπως εγώ, που με 1.72 μ. υπολειπόμαστε κάπως σε ύψος. Ταυτόχρονα, στην ψηλή θέση, η στάση του αναβάτη είναι επιθετικότερη και αισθάνεσαι ότι κάθεσαι πιο πολύ "πάνω" στο Tiger, κρατώντας τον ταύρο από τα κέρατα. Ταυτόχρονα, στην ψηλότερη θέση, τα γόνατα διπλώνουν λιγότερο και οι γωνίες των άκρων είναι φυσικότερες. Μαζί με τη σέλα ρυθμίζεται και το τιμόνι. Στη μοτοσικλέτα της δοκιμής μας, ήταν σε μια θέση που ευνοούσε την άνεση, ενώ μπορείτε να το σηκώσετε περισσότερο για πιο όρθια θέση και πιο επιθετική στάση οδήγησης. Εύσημα αξίζουν στην Triumph για την ευκολία με την οποία μπαίνουν και βγαίνουν οι δύο σέλες, του αναβάτη και του συνεπιβάτη. Όλα γίνονται με ένα "κλικ" και με ένα "κλακ". Για δείτε και τις χειρολαβές συνεπιβάτη, αλλά και την όμορφη σχάρα που έρχεται στο στάνταρ εξοπλισμό! Τώρα, μεγάλη ευκολία στην οδήγηση με συνεπιβάτη παρέχει ένας διακόπτης που με μία κίνηση από το χέρι του αναβάτη, ρυθμίζει άμεσα τα φώτα ώστε να φωτίζουν τέλεια το δρόμο, χωρίς να τυφλώνουν τους απέναντι. Επίσης, ακριβώς δίπλα στον κεντρικό διακόπτη υπάρχει μια έξοδος ρεύματος, ώστε να συνδέσετε το GPS σας ή οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρική συσκευή θέλετε. Λάβετε επίσης υπ´ όψιν ότι το Tiger διαθέτει μια πανίσχυρη γεννήτρια 645W(!), που επιτρέπει την ταυτόχρονη προσαρμογή και λειτουργία πολλών ηλεκτρικών αξεσουάρ, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.Η ψηφιακή οθόνη παρέχει πληθώρα ενδείξεων, που θα ικανοποιήσουν και τον πλέον απαιτητικό. Από τη σχέση του κιβωτίου, μαζί με ρολόι και δείκτη στάθμης βενζίνης, μέχρι μέσες καταναλώσεις σε δύο διαφορετικούς μερικούς χιλιομετρητές και άλλα πολλά. Εντάξει, δεν έχει ένδειξη τελικής ταχύτητας που έχει επιτευχθεί ούτε και θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Μπορεί τα παραπάνω να μην μας πειράζουν ιδιαίτερα, ωστόσο, θα θέλαμε να είχε ένα joystick στο αριστερό γκριπ για την εναλλαγή των ενδείξεων. Τώρα, ο αναβάτης πρέπει να πλησιάσει την οθόνη και να πιέσει το εκεί τοποθετημένο κουμπί για να αλλάξουν οι ενδείξεις. Πταίσμα αποτελεί το κούμπωμα των ποδιών του αναβάτη, αν θελήσετε να "κλειδώσετε" τα γόνατά σας στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ, καθώς γόνατα και εσωτερικό των μηρών βρίσκουν στις γωνίες των πλαϊνών πλαστικών που έχουν σχεδιαστεί να χύσουν το "πρώτο αίμα" σε περίπτωση χαζής πτώσης, γλιτώνοντάς σας από περιττά έξοδα.
A. Τοποθετείς το κλειδί στο διακόπτη πάνω από τον αριθμό.
B. Αφαιρείς πανεύκολα με μια κίνηση τη σέλα του συνεπιβάτη.
Γ. Το ίδιο εύκολα αφαιρείται και η σέλα του αναβάτη.
Δ. Κατόπιν, διαλέγεις το ύψος της σέλας του αναβάτη (810/830 χλστ.).
Τα χρειαζούμενα εργαλεία βρίσκονται στη θήκη τους, κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη.
Καλή η ζελατίνα για την πόλη, αλλά σίγουρα θέλει αντικατάσταση για το ταξίδι εκτός των τειχών.
Υπερ-άνετες σέλες για αναβάτη και συνεπιβάτη. Ο τελευταίος έχει και ευμεγέθεις χειρολαβές. Στάνταρ η σχάρα.