Όνειρο στις στροφές, το Tiger 800 επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα για την κατηγορία, και όχι μόνο.
Τη μεγάλη, την ευχάριστη έκπληξη, την ένιωσα όταν άρχισαν οι στροφές. Έπαθα σοκ όταν στις ίδιες στροφές που πριν καιρό έστριβα με το KTM 990 SMT, το Tiger 800 μού έδινε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη ώστε να πιέσω στο απόλυτο όριο! Ξεχάστε τα on-off με το αποκομμένο μπροστινό μέρος, που στην παραμικρή πίεση σηκώνουν τα χέρια ψηλά. Το Tiger 800 δίνει κορυφαία αίσθηση στον αναβάτη, αίσθηση που πλησιάζει εκείνη των καθαρόαιμων Supermotard.
Σούζες διαρκείας είναι μέσα στις ικανότητες του Tiger 800, που δείχνει τα δόντια του με κάθε τσίμπημα του συμπλέκτη.
Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται ως ενιαίο σύνολο, όσα χιλιόμετρα και να γράφει το κοντέρ, ενώ η μοτοσικλέτα βουτάει στη στροφή, παίρνοντας μεγάλες κλίσεις, χωρίς το παραμικρό κούνημα, γλίστρημα ή άλλο ατόπημα. Ακόμα κι όταν υπό μεγάλη κλίση έκλεισα άτσαλα το γκάζι, με πολλές στροφές στον κινητήρα, ο πίσω τροχός γλίστρησε γλυκά, εγώ συνέχισα να αισθάνομαι άνετα, και προς έκπληξή μου, άνοιξα ξανά το γκάζι και η μοτοσικλέτα συνέχισε ακλόνητη την τροχιά της! Και τα φρένα, μπρος και πίσω, δυνατά και με αίσθηση, ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Ό,τι και να γράψουμε για το κράτημα του 800, λοιπόν, πιστέψτε μας, είναι λίγο.
Περνώντας στα υπόλοιπα διασκεδαστικά που μπορεί να καταφέρει με χάρη το Tiger, η σούζα αποτελεί σαφώς μέρος του ρεπερτορίου του, όμως δεν θα έρθει το ίδιο αβίαστα όπως π.χ. με το 1050. Το 800 θέλει τη βοήθεια του συμπλέκτη, με πρώτη και χαμηλές στροφές. Μετά, η μοτοσικλέτα αποδεικνύεται εκπληκτικά ισορροπημένη για να συνεχίσεις να πηγαίνεις στον ένα τροχό, όσο μπορείς. Μικρά εμπόδια για ατελείωτες σούζες, το γεγονός ότι δεν βλέπεις εύκολα μπροστά με τη μοτοσικλέτα κάθετη (θέλει να σκύψεις στο πλάι) και το σχετικά σφιχτό (ακριβέστατο) κιβώτιο -αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι, μιας και η μοτοσικλέτα μόλις είχε συμπληρώσει 900 χιλιόμετρα.
Αφήνουμε (δύσκολα) για λίγο την άγρια πλευρά του Tiger για να περάσουμε σε μερικές άλλες υποσημειώσεις. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και δεν κουράζει, ενώ και η αίσθησή του είναι καλή, αλλά υπολείπεται ελάχιστα σε ακρίβεια. Η διαδρομή της γκαζιέρας είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να χρειάζεται να "στύψετε" δύο φορές το γκάζι. Η μικρή ζελατίνα προστατεύει αρκετά τον αναβάτη, αν και στα πολλά χρειάζεται ελαφρύ σκύψιμο. Για ταξίδι και για πραγματικά καλή προστασία προτείνεται ανεπιφύλακτα η ψηλότερη / φαρδύτερη ζελατίνα που υπάρχει στον πλούσιο επίσημο κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ. Στο κλείσιμο του γκαζιού, ο κινητήρας φρενάρει αρκετά έντονα και χρειάζεται συνήθεια. Ειδικά όταν κινείστε με συνεπιβάτη, ώστε να αποφεύγονται τα αθέλητα κοπανήματα κράνους με κράνος.
Οι καθρέπτες προσφέρουν καλό οπτικό πεδίο, τα φώτα φωτίζουν δυνατά και με σωστή δέσμη, ενώ η κόρνα ξεκουφαίνει! Τέλος, αν δεν σκίζεις τον κινητήρα, η κατανάλωση συνήθως κυμαίνεται στα 6,8 ή και λιγότερα λίτρα στα εκατό χιλιόμετρα. Αλλά και με το γκάζι ανοιχτό, μπορεί να κρατηθεί οριακά κάτω από τα 8 λίτρα.