LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Speed Triple ABS
¶νεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 81172 αναγνώστες
Αθλητής πολεμικών τεχνών
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
Ο δάσκαλος της σούζας. Ο απόλυτος master στα μεγάλα πολυκύλινδρα, με άψογο ψεκασμό και γλυκιά, γραμμική απόδοση κινητήρα.
Η σέλα είναι χαμηλότερη, ενώ και το τιμόνι κόβει ελαφρώς περισσότερο από πριν -μη φανταστείτε ότι κόβει πολύ, όμως δε θα σας πιάσει απροετοίμαστους στην πόλη, με την ακτίνα στροφής του. 
Ο αναβάτης κάθεται ελαφρώς σκυμμένος προς τα εμπρός, έτοιμος για μάχη. Άνετες γωνίες, άνετη σέλα. Η μίζα γυρίζει, το Speed παίρνει μπροστά. Ναι, δεν υπάρχει ήχος στο χώρο της μοτοσικλέτας όμοιος με των Triumph. Το τρικύλινδρο μοτέρ διαθέτει μια υπέροχη μείξη από πρίμα και μπάσα, ώστε χαμηλά να ακούγεται σα turbo που σφυρίζει ανεβάζοντας στροφές και ψηλά να αγριεύει και να ακούγεται σαν βαθύ ουρλιαχτό, με αρκετό γρέζι στη χροιά... μουντής, XXL μπάσας κραυγής του ταύρου, πριν τα κάνει λίμπα στο γνωστό υαλοπωλείο. Το ψηλό τιμόνι δεν είναι και τόσο ψηλό, ενώ προσφέρει πολύ καλό μοχλό σε οδήγηση και στα κόλπα. Η κόρνα είναι δυνατή και οι καθρέπτες προσφέρουν καλό οπτικό πεδίο. Η μοτοσικλέτα της δοκιμής ερχόταν με μια έξτρα ζελατίνα μπροστά, ωστόσο, ακόμα κι έτσι, η προστασία από τον αέρα είναι μηδαμινή. Όσο και να σκύψεις, ο αέρας θα συνεχίσει να σε μαστιγώνει αλύπητα, ενώ αν έχεις κράνος που αφήνει ελάχιστο περιθώριο ανάμεσα σε μύτη και επιρρίνιο, σύντομα το κράνος θα έχει κολλήσει στο πρόσωπό σου, οδηγώντας σε αστείες γκριμάτσες. Φυσικά, όλα αυτά συμβαίνουν πάνω από τα 180 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ με λίγη προσπάθεια και αγνοώντας τον αέρα, καταφέραμε να δούμε και τελική 235 χλμ./ώρα. Σημειώστε ότι το Triple είναι βράχος σε όλες τις ταχύτητες, χωρίς να παρουσιάζει πουθενά ταλαντώσεις. 
Ο συνεπιβάτης θα σας συνοδέψει χωρίς πολλά παράπονα σε όλες τις αστικές διαδρομές, αλλά αν έχετε όρεξη για πιο μακρινά ταξιδάκια, τότε θα αρχίσει την γκρίνια. Ελαφρύ παράπονο στην πόλη, η σκληρή μανέτα του συμπλέκτη, που θέλει το ελάχιστο δύο -πολύ δυνατά- δάχτυλα. Η κόρνα είναι διακριτική σε ήχο.

 
 Νο retreat, no surrender!* (*Καμία υποχώρηση, καμία παράδοση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι αλλαγές που δέχθηκε το μοντέλο του 2011
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ