LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Speed Triple ABS
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 81103 αναγνώστες
Τρικύλινδρος πολύτιμος λίθος
Ένα μοτέρ, μα τι μοτέρ! Αφήνεις το συμπλέκτη, τραβάς λίγο το τιμόνι, σούζα το Speed Triple. Είσαι στην εθνική με 120 χλμ./ώρα και θέλεις να κάνεις προσπέραση; Ανοίγεις το γκάζι πάνω στη ροπή και η μοτοσικλέτα εκτοξεύεται μπροστά, εκμηδενίζοντας χρόνο και απόσταση. Οι αλλαγές στον κινητήρα άλλαξαν ελαφρά τον τρόπο απόδοσής του. Έτσι, το Triumph είναι ελαφρώς δυνατότερο από το παλιό ψηλά, αλλά το παλαιότερο είναι πιο εκρηκτικό στις πολύ χαμηλές στροφές. Μικρό το κακό. Αν θέλεις σούζα από μηδενικές στροφές, απλά χαϊδεύεις ελαφρά το συμπλέκτη και το Speed Triple σηκώνεται αρχοντικά, γραμμικά, μέχρι το σημείο ισορροπίας, και μένει εκεί. Ο ψεκασμός είναι σχεδόν τέλειος, με ανεπαίσθητη ενόχληση μόνο στο άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστό, όπου έχει ένα πολύ ελαφρύ σκαλοπάτι -σύντομα το ξεχνάς. Όσο γκάζι θέλεις τόσο θα πάρεις και έτσι η sport οδήγηση, αλλά και οι σούζες, είναι ονειρικά φαινόμενα, με το Speed Triple να αποδεικνύεται ο καλύτερος δάσκαλος για να βελτιώσετε τις οδηγικές σας ικανότητες. Σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, ο κινητήρας αυτός είναι στην κορυφή, τόσο από αίσθηση όσο και από ώση, όμως ψηλά τελειώνει σχετικά γρήγορα. Πάντως, δεν ενοχλεί, καθώς, έτσι κι αλλιώς, μιλάμε για γυμνή μοτοσικλέτα, που δεν έχει νόημα να κρατάς συνεχώς πάνω από τα 200, εκτός κι αν είσαι ο Χουλκ, με τον ανάλογο σβέρκο. Η κατανάλωση είναι λογική και θα φτάσει τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με αρκετές παρεκτροπές στην οδήγηση.

 
 Νο retreat, no surrender!* (*Καμία υποχώρηση, καμία παράδοση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι αλλαγές που δέχθηκε το μοντέλο του 2011
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ