Το μικρότερο από τα τετράχρονα της ΚΤΜ ήταν πέρσι, το πιο δυνατό της κατηγορίας του. Φέτος, απέκτησε σύστημα ψεκασμού της
Keihin, κάτι που του χάρισε άψογη λειτουργία ασχέτως υψομέτρου ή υγρασίας. Η κεφαλή με τους δύο εκκεντροφόρους δέχτηκε τις περιποιήσεις του R&D και χάρη στην κατά 10% καλύτερη ροή καυσίμου, η απόδοση του κινητήρα βελτιώθηκε κι άλλο.
Στην πανέμορφη διαδρομή που είχε στήσει η ΚΤΜ, ο ρυθμός οδήγησης με το 250 EXC-F ήταν κάτι παραπάνω από σβέλτος, καθώς ο χειρισμός της μοτοσικλέτας είναι πολύ εύκολος, σου εμπνέει εμπιστοσύνη και μαζεύεις χιλιόμετρα άμεσα. Το 250 EXC-F κρατάει τη φόρα του, και παραμένει σταθερότατο, με τις αναρτήσεις του να λειτουργούν εντυπωσιακά καλά. Η θέση οδήγησης είναι ουδέτερη και βολεύεσαι εύκολα στη μοτοσικλέτα. Είναι ελαφρύ, έχει διάρκεια στο γκάζι και όπως δείχνουν τα πράγματα θα διεκδικήσει για ακόμα μια χρονιά τον τίτλο του πιο δυνατού τετράχρονου 250 στην κατηγορία!
Η διαδρομή όπου έγινε η δοκιμή, είχε εναλλακτική εύκολη ή δύσκολη διαδρομή. Η δύσκολη ήταν πραγματικά απαιτητική!
Εμφανής η διαφορά της καινούριας μπιέλας (δεξιά) σε σχέση με την περσινή. Λιγότερο υλικό αλλά μεγαλύτερη αντοχή καθώς είναι καλύτερης ποιότητας. Κατασκευάζεται από την Pankl, μια εταιρεία που κατασκευάζει μπιέλες κυρίως για οχήματα Dragster