Ένα μέρος της διαδρομής όπου έγινε η δοκιμή, περιελάμβανε ένα απαιτητικό ανηφορικό μονοπάτι. Ακολουθούσαν ανηφορικά βράχια για μερικά μέτρα και κατόπιν συνεχιζόταν το μονοπάτι πάντα με κάθε είδους πέτρα, σαθρή ή όχι. Δύσκολο πέρασμα που εκτός από την αντοχή του αναβάτη, δοκίμασε και τις αντοχές της μοτοσικλέτας.
Πλήρως επανασχεδιασμένος είναι ο συμπλέκτης των νέων ΚΤΜ. Μικρότερος σε διαστάσεις και με πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα.
Όταν ήρθε η σειρά του 300 EXC να κάνω τη διαδρομή, αισθάνθηκα πραγματικά σαν "παγκόσμιος" καθώς ανέβηκα με τη μοτοσικλέτα χωρίς την παραμικρή δυσκολία! Ελάχιστο γκάζι, γλυκιά ροπή και το 300 EXC να περνάει το δύσκολο παρατεταμένο κομμάτι χωρίς ζόρι, ούτε για τη μοτοσικλέτα, αλλά ούτε και για εμένα. Σε τέτοιου είδους δυσκολίες, είναι απλά άπαιχτο. Κάνει τα δύσκολα εύκολα με το χαρισματικό μοτέρ και τις μαλακές αναρτήσεις του. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι η πιο δημοφιλής μοτοσικλέτα για hardcore enduro. Στα ανοιχτά κομμάτια είναι σταθερό με φοβερά φρένα, και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν λείπει το γκάζι από αυτή τη μοτοσικλέτα.
Αλλαγές στα δίχρονα EXC • Νέο πλαίσιο (στην έδραση του αμορτισέρ)
• Νέο αλουμινένιο ψαλίδι
• Νέο PDS αμορτισέρ
• Νέοι τροχοί
• Διαφορετικό σχήμα στο φιλτροκούτι
• Νέα σχεδίαση στη μανιβέλα (80 γρ. ελαφρύτερη)