- Πιάνουν 45 χλμ. / ώρα και ξεκινάνε από 930 ευρώ με την επιδότηση
- Μια φόρτιση κοστίζει λιγότερο από 1 ευρώ και κάνεις έως 100 χιλιόμετρα
- Οι μη αποσπώμενες μπαταρίες αφήνουν χώρο κάτω από τη σέλα.
- Αρκετά για το πηγαινέλα της πόλης, ιδανικά για επαρχία και χωριά
Πιάνουν 45 χλμ. / ώρα και ξεκινάνε από 930 ευρώ με την επιδότηση
Αν έχεις βαρεθεί το μποτιλιάρισμα, το περπάτημα ή το στρίμωγμα και το χάσιμο χρόνου στα μέσα μεταφοράς, ένα ηλεκτρικό scooter θα σου λύσει τα χέρια και θα σε βοηθήσει να εξοικονομήσεις χρόνο και χρήματα. Οι επιλογές στην αγορά είναι πολλές και πλέον υπάρχουν ιδιαίτερα προσιτά μοντέλα καθώς οι τιμές τους ξεκινούν από τα 1.200 ευρώ και το νούμερο αυτό μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να αποκτήσεις το προσωπικό σου μέσο μετακίνησης, εύκολα και γρήγορα χωρίς να στερηθείς άλλα πράγματα. Να θυμίσουμε ότι τα scooter με 45 χλμ./ώρα τελική μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (από 16 ετών και άνω) ή με δίπλωμα αυτοκινήτου, για κάποιον που θέλει να κάνει τη μετάβαση από τους 4 στους 2 τροχούς.
Μια φόρτιση κοστίζει λιγότερο από 1 ευρώ και κάνεις έως 100 χιλιόμετρα
Το μεγάλο πλεονέκτημα ενός ηλεκτρικού scooter είναι φυσικά το χαμηλό κόστος χρήσης καθώς μια πλήρης φόρτιση κοστίζει μερικά λεπτά του ευρώ και κάνεις έως 100 χιλιόμετρα. Η εξοικονόμηση χρημάτων όμως δεν σταματά εκεί καθώς δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, ενώ η απουσία βενζινοκινητήρα σε απαλλάσσει από τα ακριβά service, αφού η συντήρηση περιορίζεται σε κάποια μικρού κόστους αναλώσιμα όπως ελαστικά, τακάκια κλπ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να εξοικονομείς περίπου 700 ευρώ το χρόνο σε σχέση με ένα scooter 125 κυβικών, ενώ το ποσό αγγίζει τα 1000 ευρώ σε σχέση με ένα scooter 300 κυβικών.
Οι μη αποσπώμενες μπαταρίες αφήνουν χώρο κάτω από τη σέλα.
Τα περισσότερα ηλεκτρικά scooter αυτής της κατηγορίας εφοδιάζονται με μπαταρία λιθίου η οποία είναι αποσπώμενη και ζυγίζει κοντά στα 10 κιλά, οπότε μπορείς να την αφαιρέσεις και να τη μεταφέρεις εύκολα για να τη φορτίσεις σε οποιαδήποτε πρίζα στο σπίτι ή το γραφείο. Αυτό το γεγονός εξαλείφει και το μεγάλο αρνητικό που έχουν τα ηλεκτρικά (δηλαδή τον χρόνο φόρτισης), καθώς δεν τρώει ενεργές ώρες από την καθημερινότητά σου, κατά τις οποίες θα ήθελες να το χρησιμοποιείς. Ελάχιστες προτάσεις της κατηγορίας εφοδιάζονται με μπαταρίες γραφενίου ή μολύβδου. Αυτού του τύπου οι μπαταρίες έχουν μεγάλο βάρος που μπορεί να ξεπερνά τα 35 κιλά, οπότε συνήθως δεν αφαιρούνται. Όμως είναι χαμηλά τοποθετημένες και επιτρέπουν στους κατασκευαστές να δημιουργήσουν αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.
Στα θέματα του Moto Τρίτη συμμετέχουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία έχουν δοκιμαστεί από την δημοσιογραφική ομάδα μας και ξέρουμε την αξιοπιστία τους.
Αρκετά για το πηγαινέλα της πόλης, ιδανικά για επαρχία και χωριά
Τα στοιχεία των πωλήσεων μας δείχνουν ότι το κύριο πεδίο πωλήσεων είναι η επαρχία και χρησιμοποιούνται σε μικρές μετακινήσεις. Αυτό είναι αρκετά λογικό καθώς, χωρίς το κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας και ειδικά σε πεδινές περιοχές χωρίς πολλές ανηφοροκατηφόρες, ένα σκούτερ με τελική 45 χλμ./ώρα μπορεί επάξια να αναλάβει το μεγαλύτερο κομμάτι των καθημερινών μετακινήσεων, χωρίς να «κρεμάσει» τον αναβάτη του πουθενά. Εντός πόλης οι μαζεμένες διαστάσεις, η ευελιξία και το χαμηλό βάρος επιτρέπουν στον αναβάτη να ελιχθεί με άνεση ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και αν οι διαδρομές σου δεν περιλαμβάνουν δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, μπορούν να αποδειχθούν πολύτιμα εργαλεία αστικών μετακινήσεων.