|
Morbidelli SC 300 με μόλις 3.990 ευρώ
Σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και στα 5, με 16άρη εμπρόσθιο τροχό το SYM
Μέσος όρος κατανάλωσης 3,5-4 λίτρα/100χλμ και αυτονομία έως και 390χλμ για το Voge
Κάνουν τα πάντα και συμφέρουν, εντός και εκτός πόλης
MORBIDELLI: SC125...απόκτησε το με 2.790ε!
VOGE: DS525X...σχεδιασμένη για να σε πάει παντού!
VOGE: SR3...με εξοπλισμό ανώτερης κατηγορίας
Στη συνείδηση των Ελλήνων, τα δίκυκλα, ως προτιμώμενο μέσο καθημερινής και όχι μόνο μετακίνησης είναι πολύ ψηλά. Η λίστα των scooter σε όλη την κλίμακα των κυβικών εκατοστών είναι μεγάλη, αν όχι τιτάνια, εμείς επιλέξαμε τα πιο προσιτά 300άρια στη συγκεκριμένη, καθώς πέραν της μετακίνησης σε συνθήκες αστικού ιστού, μπορούν να εξυπηρετήσουν με άνεση και την οδήγηση σε έναν αυτοκινητόδρομο ή ακόμη και σε ταξίδι, με δικάβαλο ή χωρίς. To μοντέρνο και κομψό Morbidelli αποτελεί την οικονομικότερη επιλογή της εν λόγω λίστας, με τιμή στα 3.990 ευρώ. Την δεύτερη θέση καταλαμβάνουν, όχι ένα, αλλά δύο μοντέλα: το Daytona Virtus και το Voge SR3 με κόστος 3.995 ευρώ. Το Virtus, επιπλέον είναι και το μοναδικό scooter της λίστας με Adventure καταβολές, το οποίο πέρα από την πόλη και τον αυτοκινητόδρομο, έχει τη δυνατότητα να σε πάει και off-road, ενώ το SR3 είναι εφοδιασμένο με τον μικρότερο κινητήρα στα 244cc, άλλα «κέρδισε» μια θέση σε αυτή τη λίστα, διότι οι επιδόσεις του συνάδουν με τα δεδομένα της κατηγορίας. Εν συνεχεία, στην τρίτη θέση βρίσκεται το Kymco X-Town 300i ABS, στα 4.495 ευρώ και στην τέταρτη, το SYM Joyride 300 TCS στα 4.595 ευρώ.
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp / Στροφές | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ |
---|---|---|---|---|
MORBIDELLI SC300 | 278 | 25,8 | 11,5 | |
DAYTONA VIRTUS 300 | 300 | 26 | 13.5 | |
VOGE SR3 | 244 | 26 | 14 | |
KYMCO X-TOWN 300 | 276 | 23 | 13 | |
SYM JOYRIDE 300 | 278 | 26 | 11.5 |
Τα αναγραφόμενα scooter είναι εξοπλισμένα με μονοκύλινδρους, υδρόψυκτους κινητήρες, με κυβισμό που κυμαίνεται από 244cc έως τα 300cc. Σχεδόν όλα έχουν την ίδια ισχύ, με το Daytona Virtus 300, το SYM Joyride 300 και το Voge SR3 να έχουν 26 ίππους, το Morbidelli SC300 25,8 και το Kymco X-Town 300 καταλαμβάνει την τελευταία θέση με 23 άλογα. Το Joyride 300 έχει την μεγαλύτερη ροπή, συγκεκριμένα 26Nm, ενώ είναι και το μοναδικό της λίστας με 16 ίντσες τροχό μπροστά, κάνοντας το λίγο πιο ικανό στο να «καταπιεί» λακκούβες μέσα στην πόλη. Σχετικά με το σύστημα πέδησης, όλα τους είναι εφοδιασμένα με ABS, με το Voge να έχει το καλύτερο φρενάρισμα και σύμφωνα και με τις μετρήσεις μας πέτυχε ακινητοποίηση στα 44,5 μέτρα με ταχύτητα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα. ¶ξιο αναφοράς είναι πως τα Daytona και Voge έχουν θερμαινόμενα grip στον βασικό εξοπλισμό, σημαντικό ατού για την οδήγηση σε κρύες συνθήκες. Επιπρόσθετα, τα Voge, Μorbidelli και SYM διαθέτουν Traction Control, υποβοήθηση που θα φανεί χρήσιμη τόσο σε άπειρους, όσο και σε έμπειρους αναβάτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο τελευταίος και σημαντικότερος, ίσως απ τους λόγους, που τα scooter είναι δημοφιλή, αποτελεί ο μέσος όρος κατανάλωσης τους, η μεγάλη αυτονομία τους και συγκεκριμένα μιλώντας για τα 300άρια, τα οποία επιτυγχάνουν τα παραπάνω, παράλληλα είναι και «δυνατότερα» από ένα 125άρι. Μεγαλύτερη ισχύς, μερικές φορές μεταφράζεται και σε περισσότερη ασφάλεια. Σύμφωνα με μετρήσεις μας, την χαμηλότερη μέση κατανάλωση σημείωσε το Morbidelli SC 300 στα 3,3λ/100χλμ, το οποίο μπορεί να διανύσει 340 χιλιόμετρα χάρης στο ρεζερβουάρ 11,5 λίτρων χωρητικότητας καυσίμου. Τα μεγαλύτερα ντεπόζιτα διαθέτουν τα Daytona Virtus 300 με 13,5 λίτρα και στη πρώτη θέση ανέρχεται το Voge SR3 με 14 λίτρα με την αυτονομία του να φθάνει έως και τα 390 χιλιόμετρα με ένα μόλις γέμισμα. Η τεχνολογία στα δίκυκλα συνεχώς εξελίσσεται και όλο και περισσότερες ανάγκες γεννιούνται και εκπληρώνονται. Εσύ με τι άλλο θα ήθελες να είναι εξοπλισμένα τα scooter στο κοντινό μέλλον;
Συμπερασματικά, όσον αφορά την αστική χρήση, παλιότερα τα παπιά ήταν ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς, πλέον όμως, τα scooter φαίνεται να έχουν πάρει τα ηνία και η δημοτικότητα τους αυξάνεται διαρκώς – όχι άδικα – αν αναλογιστούμε το πώς πολλά από αυτά, είναι εξοπλισμένα με καλά συστήματα πέδησης, «σοβαρή» εργονομία και το βασικότερο όλων – προσφέρουν εξοπλισμό που κάνουν τη ζωή του αναβάτη ευκολότερη και αποθηκευτικούς χώρους, έτσι ώστε να μην είναι με το κράνος στο χέρι 24/7. Οι προαναφερθέντες λόγοι σε συνδυασμό με το κυκλοφοριακό κομφούζιο που επικρατεί – καλώς ή κακώς – στις πόλεις, έχουν στρέψει μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού προς αυτή την κατηγορία, από νέους αναβάτες/φοιτητές που θέλουν να πάνε απροβλημάτιστα στη σχολή τους, μέχρι μοτοσικλετιστές που απλά θέλουν να έχουν ένα ευκολοδήγητο όχημα για να πάνε μέχρι τη δουλειά τους. Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως πολλοί άνθρωποι της σχολής του αυτοκινήτου, έχουν μεταπηδήσει στη χρήση scooter, από όταν εξισώθηκαν τα διπλώματα.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr