Τα On – Off κατέχουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς στην Ευρώπη, αλλά φέτος δεν παρουσιάστηκε ούτε 1 νέο μοντέλο. Κατά τη γνώμη σας, η έλευση αρκετών νέων μοντέλων στο προηγούμενο διάστημα, δημιούργησε «κορεσμό» στην κατηγορία;
Τι θα περιμένατε εσείς από ένα νέο, υπερσύγχρονο on – off;
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κορεσμός στην αγορά. Υπάρχει όμως μία εκμετάλλευση της από τους εμπόρους και εισαγωγείς, γιατί εκμεταλλεύονται ότι η κατηγορία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Καλό θα ήταν να ήταν πολύ λογικότεροι στις τιμές, να εμπεδώδουν τη πίστη των καταναλωτών, γιατί τους θεωρούν όλους κλέφτες, και να βοηθήσουν το μέσο Έλληνα να αγαπήσει τη μοτοσυκλέτα και το χώρο αυτό.
ΟΛΛΛΑ ΤΑ ON-OFF ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΑΠΟ ΚΑΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΠΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ON-OFF ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΗΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ(ΟΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΟΛΑΝΔΙΑ ΜΕ ΤΟ EVA TRACK T800 CDI)
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ V-STROM 650 ABS ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΟΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ.
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Η ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει κορεσμός στην κατηγορία, αλλά πλουραλισμός!
Ως κάτοχος SUV και βλέποντας τη χρήση που του κάνω (90% on-10% off) , θεωρώ ότι η επόμενη μοτοσικλετα μου θα είναι ένα on-off (με τα σημερινά δεδομένα: bmw f800, transalp, v-strom).
Πιστεύω ότι καλύπτουν πολύπλευρες ανάγκες του καταναλωτικου κοινού: πάνε -αναλογικά- παντού και ταιριάζουν με το προφίλ του σύγχρονου νεο-Έλληνα (πουλ-μουρ, πλυμένη στην καφετέρια και λασπωμένη στις εκδρομές) και δεν αισθάνεσαι ότι "το μηχανάκι πάλιωσε" επειδή βγήκε νέα έκδοση με αλλαγμένα φλασάκια και καινούρια αυτοκόλλητα!!!
Μαζί με τις naked (που και εκεί οι αλλαγές δεν είναι ραγδαίες), θεωρώ ότι παραμένουν τα πιο διαχρονικά μοντέλα για την Ελληνική αγορά.
Κορεσμός στην αγορά θα υπήρχε αν οι εταιρείες αποφάσιζαν να ρίξουν στην αγορά και on-off στα 250cc (όπως παλιότερα τα ΑΧ-1, ΧΤ κλπ) και είναι σίγουρο οτι θα πουλούσαν σαν ζεστό ψωμί. Πιστεύω οτι είναι τα ιδανικά κυβικά για κάποιον που θέλει ένα on-off ελαφρύ, οικονoμικό, ευκολοσυντήρητο για τους άθλιους αστικούς δρόμους αλλά και για την περιαστική (και όχι μόνο) ύπαιθρο. Τώρα, αναγκάζεσαι είτε να μείνεις στα ασθενικά 125άρια, είτε να δώσεις πάνω από 6300 ευρώ για να πάρεις 600. Η κίνηση της Κawasaki με το KLX300 είναι καλή αλλά στα 250cc πρέπει να υπάρξουν και on-off του στυλ V-Strom, Transalp, XT κλπ. Ας όψεται το marketing...
Τα τελευταια 6 χρονια περιμενω το ιδιο πραγμα. Ενα ON-OFF 1000 κυβικων για να μπορεις ανετα να κανεις ταξιδια φορτωμενος, με κινητηρα που να εχει την αξιοπιστια του Varadero, το νευρο του Caponord,με ΣΟΒΑΡΕΣ αναρτησεις, με ακτινωτες ζαντες αλλα Tubeless λαστιχα (GS-Capo) Με ABS kai CBS (VARA), 200 κιλα, 100-110 αλογα, μεγαλη αυτονομια. Τα τελευταια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ON-OFF ηταν το παλιο Transalp, To Africa και το παλιο Tenere. Τα υπολοιπα ειναι για cafe στο Κολωνακι εκτος και αν εχεις 16.000+ για να πας Ευρωπη αλλα και οταν πας σε χωματοδρομους στα Βαρδουσια να μην σε απασχολει αν θα το "ξαπλωσεις". Συνοπτικα:
ΚΤΜ :Αναξιοπιστο, Αγωνιστικο μηχανακι που απαιτει αγωνιστικη συντηρηση, σελα που αν κανεις 500κμ σε μια μερα μετα θες αναρρωτικη για τα οπισθια, και αν οχι εσυ τοτε σιγουρα ο συνεπιβατης σου,ακτινωτες ζαντες αλλα οχι tubeless λαστιχο (νυχτα , σε ξενη χωρα και το fast δεν πιανει-επισησ η πατουρα απο το Scorpio ειναι τοση που δεν ξεζανταρει χωρις μηχανημα). Εν τελει 15.000 για 990 κυβικα ποθ κανουν κατι που το απολαμβανεις πολυ περισοτερο με 450 κυβικα κ τα μισα λεφτα.
GS - Γιαπι machine.Ολοι οι πρωην varaderistes με το κουστουμι και την βαλιτσα σε σχημα χαρτοφυλακα και βεβαια χωρις κρανος. το μηχανακι αρκετα καλο αλλα τσιμπημενο σε λεφτα. Πολλα θεματααξιπιστιας με τον αξονα κ τα ηλεκτρικα που ομως δεν τα συζηταει κανεις γιατι ειναι BMW.Μετρια προστασια απο τον αερα και κακα φωτα.
GS Adventure - 19-21.000 ..χωρις σχολιο.
Caponord - Πολυ καλο, φοβερη σελα, θεση οδηγησης, νευρικος κινητηρας αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβληματα με τα ηλεκτρικα. Κατα τα αλλα πολυ καλη λυση....γιαυτο σταματησε η παραγωγη!
Varadero - Απαρχαιωμενος κινητηρας αλλα αξιοπιστος, μετριο πλαισιο, χαλια αναρτησεις, καλη θεση οδηγησης, πολυ ανετο για ταξιδι.Σχεδιαστικα στασιμο με τασεις κακογουστιας οπως το νεο πανελ του. Αυτα..... Εμεις τα λεμε ..ποιος τα ακουει ομως...
περιμενω αγωνιωδως το νεο aprilia caponord που πιστευω θα ταραξει ξανα τα νερα στη κατηγορια των on-off. περιμενω κατι στα 200 περιπου κιλα με 130 ιππους με ελαφρυτερη αιθηση απο το πρωην μοντελο με εξισου αψογο κρατημα και πιο συγχρονα φρενα. μηπως ζηταω πολλα?
Όντας κάτοχος ενός V-Strom DL650 K4 προσπαθώντας μάταια να μεταπήδηση σε μεγαλύτερο ON/OFF με την αναλογία "Value for Money" σε λογικά επίπεδα θα μου άρεσε να δω κάτι σαν το BMW GS 1200 ή το Moto Guzzi Stelvio αλλά σε τιμή που να θυμίζει μηχανή και όχι μέσο γερμανικό επιβατικό αυτοκίνητο. Το ΚΤΜ 990 SMT είναι βέβαια πολλά υποσχόμενο και θα μου άρεσε να δω και κάτι αντίστοιχο στην βάση του Aprilia Dorsoduro. Περιμένω με αγωνία το νέο Aprilia Caponord μια και το προηγούμενο ήταν οδηγικά κορυφαίο. Τέλος να κλείσω λέγοντας πως η κατηγορία είναι μάλλον πλήρης αλλά με μοντέλα που δεν είναι προσιτά από άποψη τιμής.
Για ένα περίπου χρόνο ψάχνω το on-off που θα μου ταίριαζε. Πληροφοριακά σας γράφω ότι , παρά τη μεγάλη ποικικιλία, δεν το έχω βρεί ακόμα και σας πραθέτω και τους λόγους μου για αυτό. Από τη μία είναι τα γιαπωνέζικα μοντέλα με το πολύ extreme και πιο πολύ πίστας στήσιμο Versys της Kawasaki, το πολύ φαρδύ, υψηλού κέντρου βάρους και "πολυφορεμένο" V-Strom της Suzuki και το πολύ αδιάφορο, αν και το πιο καινούριο, από πλευράς σχεδίασης Transalp. Από την άλλη είναι η σχολή της Βαυαρίας βλέπε BMW, η οποία πουλάει μηχανές εντελώς άδειες που για να βάλεις κανα δυό πραγματάκια (ABS, βαλίτσες κτλ) σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι. Τέλος οι ιταλικές μηχανές Aprilia και Ducati, αν και πολύ όμορφες δεν ξέρεις τι θα σου βγάλουν από μηχανικής άποψης, ενώ η εγγλέζικη Triumph έχει από τη μία μεγάλους κινητήρες αλλά και ποιος θέλει να “παντρευτεί” μια εγγλέζα μηχανή αφού αν δεν του κάνει δεν θα μπορέσει να βρει κανένα να την δώσει.
Θα έλεγα όμως ότι μιλάμε για ποικιλία χωρίς ουσία διότι είμαστε όλοι εν μέσω μιας οικονομικής κρίσης. Σε αυτό το χρονικό σημείο έχει οξυνθεί η κρίση μας γιατί ο καθένας θέλει να βρει κάτι το οποίο στην παρούσα φάση να έχει κάτι απο όλα τα παραπάνω και να πιάσουν τόπο και τα λεφτά του , αγγλιστί "value for money". Ίσως λοιπόν να ζω σε μια ουτοπία αλλά είδατε εσείς καμία προσφορά για την κατηγορία; Βλέπω συνέχεια προσφορές για τα αυτοκίνητα αλλά τίποτα για μοτοσικλέτες. Περισσότερο τώρα που το χρήμα είναι δυσεύρετο θα πρέπει και οι εταιρίες μοτοσικλετών να ρίξουν λίγο κρασί στο νερό τους και να μη ζητούν τα ποσά που ζητούν για μια κατηγορία που τα δίτροχα ΟΝ-ΟFF ίσως είναι και τα μοναδικά οχήματα των οδηγών τους.
Τά Πάντα Στόν Οικονομικό Κύκλο Είναι Ζήτημα Ισοροπίας.Εάν Οι Εαιρίες Είναι Ικανοποιημένες Μέ ένα Μερίδιο Αγοράς Πού Έρχεται Αβίαστα Χωρίς Ιδιαίτερο Κόστος Έρευνας Καί Προώθησης Είναι Φυσικό Επακόλουθο Νά Έχουμε Τά <<προιόντα>> On Off πού Μάς Αξίζουν Ώς Αγοραστές.Εάν Κρίνουμε Τήν Εξέλιξη Καί Τήν Ανανεωσιμότητα Άλλων Τομέων Τής Οικονομίας ( Ηλεκτρονικά Προιόντα ,Αυτοκινητοβιομηχανία) θά Δούμε Πόσο Ταχύτατα Ενσωματόνεται καί Διατίθεται Φθηνότερα Η Νέα Τεχνολογία . Στίς Μοτοσυκλετες καί Πολύ Περισσότερο Στίς On Off Τό ABS μετά Από 20 Χρόνια Θεωρείται Ακόμη ΕΞΩΤΙΚΟ!!!!!!!!. Κύριοι Μία Είναι Η Λύση Τιμωρείστε Τους Μήν Αγοράζοντας Προιόντα πού Τό Περιοχόμενο Εσωτερικό Τους Κόστος ( Κόστος Υλικών,Εργασιακό,Έρευνας Τεχνολογίας) Δέν Είναι Ούτε 30% Τίς Τιμής πού μάς Τό Πουλάνε.Μέχρι Νά Γίνουμε Συνειδητοποιημένοι Αγοραστές Τότε Η Κατάσταση Θά Είναι Η ϊδια.
Θανάσης
Δεν βγαζουν νεα ον-οφφ γιατι πουλανε τα παλια μοντελα. Ο μεσος αναβατης της κατηγοριας δεν ενδιαφερετε για τεχνολογικες εξελιξεις και περισσοτερα γκαζια, αφου ουτως η αλλως οι επιδοσεις και η οδικη συμπεριφορα των ον-οφφ μπορουν να επιτευχθουν με τεχνολογια δεκαετιας και βαλε. Συμβατικοι κινητηρες, συμβατικα φρενα, συμβατικες αναρτησεις. Αλλωστε δεν νομιζω οτι συμφερει καμμια εταιρεια να ποηρωνει κοστος εξελιξης οταν πουλαει και μαλιστα πουλαει πολυ.
Ισως η κατασταση να αλλαξει με την νεα κατευθυνση που παει να παρει η κατηγορια, με μηχανακια οπως το KTM SMT990, το Triumph Tiger και τα αλλα τετοιου ειδους που εμφανιζουν πολυ πιο ενδιαφεροντα στοιχεια απο την βαρεμαρα που επικραετι στην κατηγορια...
Τα on-off δεν χρειαζεται να αναενωνονται καθε εξαμηνο οπως τα supersoprt ας πουμε. Το κοινο τους δεν ενθουσιαζεται απο τεχνικα χαρακτηριστικα οπως 25 γραμμαρια ελαφρυτερη τρομπα πισω φρενου...και το νοημα να εχει αλλωστε αφου η χρηση τους ειναι εντελως διαφορετικη και 3-4 κιλα λιγοτερο η περισσοτερο βαρος δεν νομιζω οτι θα κανουν την διαφορα.
Αυτο που θα ηθελα απο τα on-off ειναι αυτο που ακριβως συμβαινει τωρα στη κατηγορια!
Παρουσιαζονται ασφαλτινες - ανετες- προτασεις για μακρυνα ταξιδια και διασκεδαση στους παρχιακους και απο την αλλη μοντελα που μπορουν να τα καταφερουν πολυ καλα εκτος δρομ ου.
Σε σχεση με τα γιαλατζι On-off των προηγουμενων χρονων που δεν εκαναν τιποτα καλα, πιστευω οτι αυτο ειναι προοδος...
θΑ ΠΕΡΙΜΈΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΚ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ....
Οι εταιρείες παραγωγής έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά στα on off και στα scooter.Όλα τα μοντέλα πουλάνε σαν τρελά και δεν έχουν κανένα λόγο να χαλάσουν μια πετυχημένη συνταγή . Θα προβούν σε κάποια face lifting και όλα καλά. Η οικονομική κρίση που δέρνει όλες τις επιχειρήσεις έχει στεγνώσει τα ταμεία και είναι λογικό να πάνε σε περίοδο ελαχιστοποίησης των εξόδων. Η εξέλιξη δηλαδή το τμήμα του RND μαζί με το εργατικό δυναμικό είναι το πιο κοστοβόρο και γι’ αυτό είναι τα πρώτα που δέχονται μειώσεις . Αν όλες οι εταιρείες δεν βγάζουν νέα μοντέλα δεν υπάρχει πρόβλημα ανταγωνισμού, μένουμε στο σημερινό STATUS και παίζουν μόνο με προσφορές για την διατήρηση των μεριδίων αγοράς. Τώρα τι θέλουμε από ένα σύγχρονο ON-OFF : μοτέρ ήσυχο με 75-80 ίππους που να τελικώνει στα 220 όχι πάνω από 200κιλά ,με καλή προστασία από τον αέρα με ABS,KAI 70-30 σε άσφαλτο - χώμα και serves όχι νωρίτερα από τα 10000 χιλ. Α και λίγο χαμηλή για να μπαίνει σε πίστα .
Η δικη μου αποψη στο θεμα ειναι οτι, θα ερθουν παρα πολλα μοντελα ακομη στο αμεσο μελλον, ολοι οι κατασκευαστες ειναι προσεκτικοι στις κινησεις τους καθυστερουν, ισως και λογο της οικονομικης κρισης, στους περισσοτερους αρεσει η κατηγορια διοτι ειναι μες τα ολα, οπως ειναι και τα SUV στα αυτοκινητα,εγω θα περιμενα απο την κατηγορια και ως κατοχος ενος V STROM 650 DL ABS 2008 ελαφρως πιο μικρο (στενο)με περισσοτερη δυναμη ας πουμε πανω απο 110 αλογακια με ανεση στα ταξιδια για 2 ατομα φορτωμενο, οικονομικο απο θεμα τιμης, ανταλλακτικων, καυσιμου και φυσικα αγορας. Ευχαριστω.
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κορεσμός στην αγορά. Υπάρχει όμως μία εκμετάλλευση της από τους εμπόρους και εισαγωγείς, γιατί εκμεταλλεύονται ότι η κατηγορία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Καλό θα ήταν να ήταν πολύ λογικότεροι στις τιμές, να εμπεδώδουν τη πίστη των καταναλωτών, γιατί τους θεωρούν όλους κλέφτες, και να βοηθήσουν το μέσο Έλληνα να αγαπήσει τη μοτοσυκλέτα και το χώρο αυτό.
ΟΛΛΛΑ ΤΑ ON-OFF ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΑΠΟ ΚΑΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΠΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ON-OFF ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΗΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ(ΟΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΟΛΑΝΔΙΑ ΜΕ ΤΟ EVA TRACK T800 CDI)
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ V-STROM 650 ABS ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΟΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Η ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει κορεσμός στην κατηγορία, αλλά πλουραλισμός! Ως κάτοχος SUV και βλέποντας τη χρήση που του κάνω (90% on-10% off) , θεωρώ ότι η επόμενη μοτοσικλετα μου θα είναι ένα on-off (με τα σημερινά δεδομένα: bmw f800, transalp, v-strom). Πιστεύω ότι καλύπτουν πολύπλευρες ανάγκες του καταναλωτικου κοινού: πάνε -αναλογικά- παντού και ταιριάζουν με το προφίλ του σύγχρονου νεο-Έλληνα (πουλ-μουρ, πλυμένη στην καφετέρια και λασπωμένη στις εκδρομές) και δεν αισθάνεσαι ότι "το μηχανάκι πάλιωσε" επειδή βγήκε νέα έκδοση με αλλαγμένα φλασάκια και καινούρια αυτοκόλλητα!!! Μαζί με τις naked (που και εκεί οι αλλαγές δεν είναι ραγδαίες), θεωρώ ότι παραμένουν τα πιο διαχρονικά μοντέλα για την Ελληνική αγορά.
Κορεσμός στην αγορά θα υπήρχε αν οι εταιρείες αποφάσιζαν να ρίξουν στην αγορά και on-off στα 250cc (όπως παλιότερα τα ΑΧ-1, ΧΤ κλπ) και είναι σίγουρο οτι θα πουλούσαν σαν ζεστό ψωμί. Πιστεύω οτι είναι τα ιδανικά κυβικά για κάποιον που θέλει ένα on-off ελαφρύ, οικονoμικό, ευκολοσυντήρητο για τους άθλιους αστικούς δρόμους αλλά και για την περιαστική (και όχι μόνο) ύπαιθρο. Τώρα, αναγκάζεσαι είτε να μείνεις στα ασθενικά 125άρια, είτε να δώσεις πάνω από 6300 ευρώ για να πάρεις 600. Η κίνηση της Κawasaki με το KLX300 είναι καλή αλλά στα 250cc πρέπει να υπάρξουν και on-off του στυλ V-Strom, Transalp, XT κλπ. Ας όψεται το marketing...
Τα τελευταια 6 χρονια περιμενω το ιδιο πραγμα. Ενα ON-OFF 1000 κυβικων για να μπορεις ανετα να κανεις ταξιδια φορτωμενος, με κινητηρα που να εχει την αξιοπιστια του Varadero, το νευρο του Caponord,με ΣΟΒΑΡΕΣ αναρτησεις, με ακτινωτες ζαντες αλλα Tubeless λαστιχα (GS-Capo) Με ABS kai CBS (VARA), 200 κιλα, 100-110 αλογα, μεγαλη αυτονομια. Τα τελευταια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ON-OFF ηταν το παλιο Transalp, To Africa και το παλιο Tenere. Τα υπολοιπα ειναι για cafe στο Κολωνακι εκτος και αν εχεις 16.000+ για να πας Ευρωπη αλλα και οταν πας σε χωματοδρομους στα Βαρδουσια να μην σε απασχολει αν θα το "ξαπλωσεις". Συνοπτικα: ΚΤΜ :Αναξιοπιστο, Αγωνιστικο μηχανακι που απαιτει αγωνιστικη συντηρηση, σελα που αν κανεις 500κμ σε μια μερα μετα θες αναρρωτικη για τα οπισθια, και αν οχι εσυ τοτε σιγουρα ο συνεπιβατης σου,ακτινωτες ζαντες αλλα οχι tubeless λαστιχο (νυχτα , σε ξενη χωρα και το fast δεν πιανει-επισησ η πατουρα απο το Scorpio ειναι τοση που δεν ξεζανταρει χωρις μηχανημα). Εν τελει 15.000 για 990 κυβικα ποθ κανουν κατι που το απολαμβανεις πολυ περισοτερο με 450 κυβικα κ τα μισα λεφτα. GS - Γιαπι machine.Ολοι οι πρωην varaderistes με το κουστουμι και την βαλιτσα σε σχημα χαρτοφυλακα και βεβαια χωρις κρανος. το μηχανακι αρκετα καλο αλλα τσιμπημενο σε λεφτα. Πολλα θεματααξιπιστιας με τον αξονα κ τα ηλεκτρικα που ομως δεν τα συζηταει κανεις γιατι ειναι BMW.Μετρια προστασια απο τον αερα και κακα φωτα. GS Adventure - 19-21.000 ..χωρις σχολιο. Caponord - Πολυ καλο, φοβερη σελα, θεση οδηγησης, νευρικος κινητηρας αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβληματα με τα ηλεκτρικα. Κατα τα αλλα πολυ καλη λυση....γιαυτο σταματησε η παραγωγη! Varadero - Απαρχαιωμενος κινητηρας αλλα αξιοπιστος, μετριο πλαισιο, χαλια αναρτησεις, καλη θεση οδηγησης, πολυ ανετο για ταξιδι.Σχεδιαστικα στασιμο με τασεις κακογουστιας οπως το νεο πανελ του. Αυτα..... Εμεις τα λεμε ..ποιος τα ακουει ομως...
περιμενω αγωνιωδως το νεο aprilia caponord που πιστευω θα ταραξει ξανα τα νερα στη κατηγορια των on-off. περιμενω κατι στα 200 περιπου κιλα με 130 ιππους με ελαφρυτερη αιθηση απο το πρωην μοντελο με εξισου αψογο κρατημα και πιο συγχρονα φρενα. μηπως ζηταω πολλα?
Όντας κάτοχος ενός V-Strom DL650 K4 προσπαθώντας μάταια να μεταπήδηση σε μεγαλύτερο ON/OFF με την αναλογία "Value for Money" σε λογικά επίπεδα θα μου άρεσε να δω κάτι σαν το BMW GS 1200 ή το Moto Guzzi Stelvio αλλά σε τιμή που να θυμίζει μηχανή και όχι μέσο γερμανικό επιβατικό αυτοκίνητο. Το ΚΤΜ 990 SMT είναι βέβαια πολλά υποσχόμενο και θα μου άρεσε να δω και κάτι αντίστοιχο στην βάση του Aprilia Dorsoduro. Περιμένω με αγωνία το νέο Aprilia Caponord μια και το προηγούμενο ήταν οδηγικά κορυφαίο. Τέλος να κλείσω λέγοντας πως η κατηγορία είναι μάλλον πλήρης αλλά με μοντέλα που δεν είναι προσιτά από άποψη τιμής.
Για ένα περίπου χρόνο ψάχνω το on-off που θα μου ταίριαζε. Πληροφοριακά σας γράφω ότι , παρά τη μεγάλη ποικικιλία, δεν το έχω βρεί ακόμα και σας πραθέτω και τους λόγους μου για αυτό. Από τη μία είναι τα γιαπωνέζικα μοντέλα με το πολύ extreme και πιο πολύ πίστας στήσιμο Versys της Kawasaki, το πολύ φαρδύ, υψηλού κέντρου βάρους και "πολυφορεμένο" V-Strom της Suzuki και το πολύ αδιάφορο, αν και το πιο καινούριο, από πλευράς σχεδίασης Transalp. Από την άλλη είναι η σχολή της Βαυαρίας βλέπε BMW, η οποία πουλάει μηχανές εντελώς άδειες που για να βάλεις κανα δυό πραγματάκια (ABS, βαλίτσες κτλ) σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι. Τέλος οι ιταλικές μηχανές Aprilia και Ducati, αν και πολύ όμορφες δεν ξέρεις τι θα σου βγάλουν από μηχανικής άποψης, ενώ η εγγλέζικη Triumph έχει από τη μία μεγάλους κινητήρες αλλά και ποιος θέλει να “παντρευτεί” μια εγγλέζα μηχανή αφού αν δεν του κάνει δεν θα μπορέσει να βρει κανένα να την δώσει. Θα έλεγα όμως ότι μιλάμε για ποικιλία χωρίς ουσία διότι είμαστε όλοι εν μέσω μιας οικονομικής κρίσης. Σε αυτό το χρονικό σημείο έχει οξυνθεί η κρίση μας γιατί ο καθένας θέλει να βρει κάτι το οποίο στην παρούσα φάση να έχει κάτι απο όλα τα παραπάνω και να πιάσουν τόπο και τα λεφτά του , αγγλιστί "value for money". Ίσως λοιπόν να ζω σε μια ουτοπία αλλά είδατε εσείς καμία προσφορά για την κατηγορία; Βλέπω συνέχεια προσφορές για τα αυτοκίνητα αλλά τίποτα για μοτοσικλέτες. Περισσότερο τώρα που το χρήμα είναι δυσεύρετο θα πρέπει και οι εταιρίες μοτοσικλετών να ρίξουν λίγο κρασί στο νερό τους και να μη ζητούν τα ποσά που ζητούν για μια κατηγορία που τα δίτροχα ΟΝ-ΟFF ίσως είναι και τα μοναδικά οχήματα των οδηγών τους.
Τά Πάντα Στόν Οικονομικό Κύκλο Είναι Ζήτημα Ισοροπίας.Εάν Οι Εαιρίες Είναι Ικανοποιημένες Μέ ένα Μερίδιο Αγοράς Πού Έρχεται Αβίαστα Χωρίς Ιδιαίτερο Κόστος Έρευνας Καί Προώθησης Είναι Φυσικό Επακόλουθο Νά Έχουμε Τά <<προιόντα>> On Off πού Μάς Αξίζουν Ώς Αγοραστές.Εάν Κρίνουμε Τήν Εξέλιξη Καί Τήν Ανανεωσιμότητα Άλλων Τομέων Τής Οικονομίας ( Ηλεκτρονικά Προιόντα ,Αυτοκινητοβιομηχανία) θά Δούμε Πόσο Ταχύτατα Ενσωματόνεται καί Διατίθεται Φθηνότερα Η Νέα Τεχνολογία . Στίς Μοτοσυκλετες καί Πολύ Περισσότερο Στίς On Off Τό ABS μετά Από 20 Χρόνια Θεωρείται Ακόμη ΕΞΩΤΙΚΟ!!!!!!!!. Κύριοι Μία Είναι Η Λύση Τιμωρείστε Τους Μήν Αγοράζοντας Προιόντα πού Τό Περιοχόμενο Εσωτερικό Τους Κόστος ( Κόστος Υλικών,Εργασιακό,Έρευνας Τεχνολογίας) Δέν Είναι Ούτε 30% Τίς Τιμής πού μάς Τό Πουλάνε.Μέχρι Νά Γίνουμε Συνειδητοποιημένοι Αγοραστές Τότε Η Κατάσταση Θά Είναι Η ϊδια. Θανάσης
Δεν βγαζουν νεα ον-οφφ γιατι πουλανε τα παλια μοντελα. Ο μεσος αναβατης της κατηγοριας δεν ενδιαφερετε για τεχνολογικες εξελιξεις και περισσοτερα γκαζια, αφου ουτως η αλλως οι επιδοσεις και η οδικη συμπεριφορα των ον-οφφ μπορουν να επιτευχθουν με τεχνολογια δεκαετιας και βαλε. Συμβατικοι κινητηρες, συμβατικα φρενα, συμβατικες αναρτησεις. Αλλωστε δεν νομιζω οτι συμφερει καμμια εταιρεια να ποηρωνει κοστος εξελιξης οταν πουλαει και μαλιστα πουλαει πολυ. Ισως η κατασταση να αλλαξει με την νεα κατευθυνση που παει να παρει η κατηγορια, με μηχανακια οπως το KTM SMT990, το Triumph Tiger και τα αλλα τετοιου ειδους που εμφανιζουν πολυ πιο ενδιαφεροντα στοιχεια απο την βαρεμαρα που επικραετι στην κατηγορια...
Τα on-off δεν χρειαζεται να αναενωνονται καθε εξαμηνο οπως τα supersoprt ας πουμε. Το κοινο τους δεν ενθουσιαζεται απο τεχνικα χαρακτηριστικα οπως 25 γραμμαρια ελαφρυτερη τρομπα πισω φρενου...και το νοημα να εχει αλλωστε αφου η χρηση τους ειναι εντελως διαφορετικη και 3-4 κιλα λιγοτερο η περισσοτερο βαρος δεν νομιζω οτι θα κανουν την διαφορα. Αυτο που θα ηθελα απο τα on-off ειναι αυτο που ακριβως συμβαινει τωρα στη κατηγορια! Παρουσιαζονται ασφαλτινες - ανετες- προτασεις για μακρυνα ταξιδια και διασκεδαση στους παρχιακους και απο την αλλη μοντελα που μπορουν να τα καταφερουν πολυ καλα εκτος δρομ ου. Σε σχεση με τα γιαλατζι On-off των προηγουμενων χρονων που δεν εκαναν τιποτα καλα, πιστευω οτι αυτο ειναι προοδος...
περιμενω νεα μοντελα με μεγαλυτερη αυτονομια οπως το Tenere (yamaha)
θΑ ΠΕΡΙΜΈΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΚ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ....
Οι εταιρείες παραγωγής έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά στα on off και στα scooter.Όλα τα μοντέλα πουλάνε σαν τρελά και δεν έχουν κανένα λόγο να χαλάσουν μια πετυχημένη συνταγή . Θα προβούν σε κάποια face lifting και όλα καλά. Η οικονομική κρίση που δέρνει όλες τις επιχειρήσεις έχει στεγνώσει τα ταμεία και είναι λογικό να πάνε σε περίοδο ελαχιστοποίησης των εξόδων. Η εξέλιξη δηλαδή το τμήμα του RND μαζί με το εργατικό δυναμικό είναι το πιο κοστοβόρο και γι’ αυτό είναι τα πρώτα που δέχονται μειώσεις . Αν όλες οι εταιρείες δεν βγάζουν νέα μοντέλα δεν υπάρχει πρόβλημα ανταγωνισμού, μένουμε στο σημερινό STATUS και παίζουν μόνο με προσφορές για την διατήρηση των μεριδίων αγοράς. Τώρα τι θέλουμε από ένα σύγχρονο ON-OFF : μοτέρ ήσυχο με 75-80 ίππους που να τελικώνει στα 220 όχι πάνω από 200κιλά ,με καλή προστασία από τον αέρα με ABS,KAI 70-30 σε άσφαλτο - χώμα και serves όχι νωρίτερα από τα 10000 χιλ. Α και λίγο χαμηλή για να μπαίνει σε πίστα .
Η δικη μου αποψη στο θεμα ειναι οτι, θα ερθουν παρα πολλα μοντελα ακομη στο αμεσο μελλον, ολοι οι κατασκευαστες ειναι προσεκτικοι στις κινησεις τους καθυστερουν, ισως και λογο της οικονομικης κρισης, στους περισσοτερους αρεσει η κατηγορια διοτι ειναι μες τα ολα, οπως ειναι και τα SUV στα αυτοκινητα,εγω θα περιμενα απο την κατηγορια και ως κατοχος ενος V STROM 650 DL ABS 2008 ελαφρως πιο μικρο (στενο)με περισσοτερη δυναμη ας πουμε πανω απο 110 αλογακια με ανεση στα ταξιδια για 2 ατομα φορτωμενο, οικονομικο απο θεμα τιμης, ανταλλακτικων, καυσιμου και φυσικα αγορας. Ευχαριστω.