LIVE: κίνηση στους δρόμους

BMW S1000RR - αναγκαίος «συμβιβασμός»;

Παρ΄ όλο που οι μοτοσικλέτες της BMW διακρίνονται για την «αντι-συμβατική» φιλοσοφία κατασκευής τους και την ξεχωριστή τους σχεδιάση, το S1000RR, η πρώτη supersport μοτοσικλέτα των Βαυαρών, παρουσιάζει μεγάλες ομοιότητες με την ιαπωνική σχολή.

 
Τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, «συμβατικό» ψαλίδι και «συμβατικές» αναρτήσεις, καθώς και σχεδίαση που ακολουθεί τα Ιαπωνικά πρότυπα. Αν σας έδιναν αυτά τα στοιχεία για μια μοτοσικλέτα, θα πήγαινε το μυαλό σας ότι πρόκειται για BMW;

Και όμως, το νέο S1000RR της BMW που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί στα ίσα τις supersport του λίτρου, ασπάζεται την δοκιμασμένη και πετυχημένη κατασκευαστική φιλοσοφία των Ιαπώνων.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

-Χρειάζεται να ακολουθήσει πιστά κάποιος μια από τις δύο κυρίαρχες κατασκευαστικές σχολές (Ιταλική & Ιαπωνική) προκειμένου να είναι ανταγωνιστικός στην συγκεκριμένη κατηγορία;

-Πιστεύετε ότι οι αναβάτες supersport θα απέρριπταν ασυζητητί τεχνολογικές εφαρμογές και εναλλακτικά συστήματα τύπου telelever, duolever κτλ;

-Μήπως η BMW απλώς προτίμησε να ακολουθήσει την «πεπατημένη οδό» σε μια κατηγορία όπου για πρώτη φορά θα συμμετέχει με ένα μοντέλο της;

 
  • motoi...

    ωραια ειναι τα διαφορα τεχνολογικα κολπα της BMW για τους δικηγορους με τα GS. οι αγωνες ειναι αλλο πραγμα παιδια...

     
  • mjn...

    Παρουσιάζουμε μια συμβατική μοτό με σχετικά χαμηλά κόστος εξέλιξης και τη μοσχοπουλάμε.Σίγουρα θα είναι καλή αλλά όχι καλύτερη από μια Aprilia Supersport για παράδειγμα.Αν θέλουμε περίργα συστήματα τα πληρώνουμε ακόμα πιο ακριβά...

     
  • info...

    σιγουρα θα πρεπει να το οδηγησουμε κ μετα να το σχολιασουμε,

     
  • x_tsi...

    opios pairnei bmw, thelei boxer kai aksona. ola ta alla einai ypokataststa

     
  • a_pit...

    Παιδιά η αεροδυναμική έχει μόνό μία "γραμμή" και αν θέλεις να είσαι ανταγωνιστικός αυτή πρέπει να ακολουθήσεις. Η αίσθηση που έχουν συνηθίσει οι αναβάτες της supersport κατηγορίας είναι συγκεκριμένη και αν θες να πουλήσεις μόνο "συμβατικά" πιρούνια και ψαλίδια-αμορτισέρ θα χρησιμοποιήσεις. Στο κάτω κάτω αυτά είναι που έχουν δεχτεί την πιο μαζική και μακροχρόνια εξέλιξη, οπότε αυτά είναι που λειτουργούν καλύτερα έναντι των "πρωτότυπων" που βλέπουμε κατα καιρούς. Και αυτό είτε σε λένε BMW, είτε Ducati, είτε Χαράλαμπο. Τέλος

     
  • tasso...

    Εντάξει, τεχνολογικά δεν είναι καιρός να ρισκάρει κανείς, ειδικά όταν μπαίνει σε ιαπωνικά χωράφια. Εμφανισιακά όμως, έλλειψη τόλμης δε δικαιολογείται. Δείχνει μάλλον αμφιβολία για το όλο εγχείρημα.

     
  • ckalf...

    Η BMW αν ανατρέξουμε στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, θεωρούνταν από τους έτερους κατασκευαστές ως Βιοτεχνία κατασκευής μοτοσυκλετών. Το GS 1200 την έβγαλε στο προσκήνιο και δεν θα αφήσει να πάει η ευκαιρία χαμένη... Τώρα, όταν έχεις κάνει το πείραμα με HP με boxer κινητήρα και βλέπεις ότι δεν αντέχει περισσότερο πουσάρισμα, διαλέγεις 4κύλινδρο εν σειρά, αφού διαθέτεις από την σειρά K. Μην ξεχνιόμαστε ότι η BMW ανακάλυψε και κατασκεύασε πρώτη το τηλεσκοπικό πηρούνι. Όσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο, το ζητούμενο είναι το μικρό βάρος και όχι οι εξεζητημένες και πανάκριβες λύσεις των Telelever με εξωτικά και ελαφριά υλικά. Τα ίδια ισχύουν και για το Paralever (άξονας - ψαλίδι). Λόγοι βάρους έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Το ίδιο δεν έπραξε άλλωστε η Ducati με τα αγωνιστικά της σε σχέση με αυτά του δρόμου που χρησιμοποιούν μονόμπρατσο;

     
  • furio...

    Ας μην ειμαστε τοσο απολυτοι με τα εναλλακτικα συστηματα. Πιστευω οτι οι μοτοσικλετιστες ειναι πολυ συντηρητικοι σχετικα με οτιδηποτε νεο. Ποσο μαλλον οι αναβατες της κορυφαιας κατηγοριας των supersport. Γνωμη μου ειναι πως η BMW ορθα επραξε και εβγαλε το S1000RR με "Ιαπωνεζικο" τροπο. Τωρα κανει την εισοδο της σε αυτη την κατηγορια και επειδη το ονομα της τα τελευταια χρονια δεν ηταν συνδεδεμονο με την πιστα ουτως η αλλως, λογικο ειναι να υπαρχει μια δυσπιστια απο τους αγοραστες. Γιατι να κανουν αυτη την δυσπιστια ακομη μεγαλυτερη τοποθετωντας ενα εναλλακτικο μπροστινο ας πουμε; Αν η BMW εδραιωθει στα supersport θα ερθουν σιγα-σιγα και τα εναλλακτικα συστηματα. Παντως μην ξεχνατε οτι μια απο τις καλυτερες supersport μοτοσικλετες ολων των εποχων, η Britten V1000, ειχε εναλλακτικο μπροστινο, οποτε μην ειστε και τοσο σιγουροι πως τα τηλεσκοπικα πιρουνια ειναι οτι καλυτερο!

     
  • mamas...

    Για το δρομο δεν υπαρχει καλυτερο συστημα απο αυτα που διαθετει η bmw... και ειδιαιτερα τον Ελληνικο "δρομο"... Βεβαια στην πιστα τα πραγματα αλλαζουν... και τα συμβατικα συστηματα εχουν πολυ καλυτερη λειτουργια... Βεβαια το γιατι αγοραζει κανεις SS για το δρομο ειναι και αυτο ενα θεμα που πρεπει να συζητηθει...

     
  • gianR...

    Τα πράγματα είναι απλά...δεν θα μπορούσε η BMW να παίξει στα ίσα τον ανταγωνισμο στα supersport με τα διάφορα εναλλακτικά συστήματα που έχει παρουσιάσει. Telelever κτλ. ειναι φτιαγμένα κατά την άποψη μου μόνο για εντυπωσιασμό και δεν κατάφεραν ποτέ να τα κάνουν να δουλέψουν καλύτερα από τα συμβατικά συστήματα. Για τουρισμό και για βόλτες είναι καλά, στην τελική δεν πιέζονται πολύ για να βγάλουν τις αδυναμίες τους. Στην πίστα και στη γρήγορη οδήγηση όμως ,δεν μπορούν να αποδώσουν, κακά τα ψέμματα. Και τα γράφω αυτά, έχοντας οδηγική εμπειρία απο GS 1200 και Κ 1200 S. Άλλωστε και όταν έβγαλαν το HP2 που ήταν ενα 100% off-road μηχανάκι με τον αερόψυκτο boxer των 1200 κ.εκ., πάλι συμβατικό μπροστινό έβαλαν. Μην τρελανόμαστε παιδιά! Δεν ανακάλυψε τον τροχό η BMW με τα διάφορα μυστήρια συστήματα που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς...κόλπα του marketing είναι αυτά. Πάντως το S1000RR είναι πανέμορφο και άνετα θα μπορούσα να το αγοράσω αν αποδειχθεί καλό. Αξίζει ένα μπράβο στους Γερμανούς για αυτή την μοτοσικλέτα!

     

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ