Με αφορμή την εκλογή της νέας κυβέρνησης, θα θέλαμε να μας καταθέσετε τις απόψεις σας σχετικά με τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν, προκειμένου να προωθηθεί η χρήση της μοτοσικλέτας και να ενισχυθεί η θέση της ως μεταφορικό μέσο.
Το απλούστερο όλων είναι να εφαρμοστεί απόλυτα και άψογα ο υπάρχον ΚΟΚ για όλους.
Να ληφθεί υπόψη οτι το δίκυκλο (εντάξει υπάρχει και το ΜΡ3) είναι μέσο οικολογικότερο, οικονομικότερο, λιγότερο φθοροφόρο σε δρόμους, ταχύτερο (σε αστικό περιβάλλον), πιο ευαίσθητο σε συγκρούσεις κτλ..
Τα παραπάνω μπορούν να οδηγήσουν σε χιλιάδες μέτρα που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τόσο την κίνηση των δικύκλων αλλά και την μείωση ατυχήματων με αυτά.
Σε πιά χώρα δεν μας είπατε όμως οτι θα εφαρμοστούν; Με δεδομένο οτι το Ι.Χ. είναι η χήνα με τα χρυσά αυγά για το κράτος (βλ. ΦΠΑ, φόρο καυσίμου, σήμα κυκλοφορίας κοκ ). Προτεραιότητα πάντα θα έχει το Ι.Χ. κυρίως γιατί το κράτος βλέπει το έσοδο και το βραχυπρόθεσμο κέρδος και οχι το μακροχρόνιο γενικό όφελος.
Αν έβλεπε το μακροχρόνιο πλάνο , πολλά στην Ελληνική κοινωνία θα ήταν διαφορετικά... οχι μόνο στο θέμα ΜΟΤΟ.
1.ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΕΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.
2.ΕΞΥΓΕΙΑΝΣΗ/ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ.
3.ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ Φ.Π.Α. ΣΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ/ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ/ΕΝΔΥΣΗΣ ΑΝΑΒΑΤΗ.
4.ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ ΜΕΧΡΙ 1200 κ.ε.
5.ΜΕΙΩΣΗ 50% ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΕΚΠΤΩΣΗ 30%ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18 ΜΗΝΕΣ.
6.ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ (ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ). ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ.
1.ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΕ ΘΟΡΥΒΩΔΕΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ.
2.ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΚΑΖΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ.
3.ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ.
4.ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
5.ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΚ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΚΥΚΛΑ
1)ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΦΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ.
2)ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
3)ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ (ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ, ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ, ΚΛΠ).
ΠΡΩΤΕΙΝΩ ΘΕΣΠΙΣΗ ΗΜΕΡΑΣ ΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ.
Να φθηνίνουν τα supercars για να μην αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε superbikes. Κάνει και κρύο το χειμώνα. Γλυστραει και όλας. Χώρια που βαρέθηκα να παριστάνουν τα πόδια μου τον προφυλακτήρα.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΥΡΙΔΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ Η ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ. ΠΧ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΤΕΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ 5ΟΟΟ ΧΛΜ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ.
Αυστηρα προστιμα για κρανη και οι ζηταδες να κανουν την δουλεια τους σωστα,οχι να κοιτανε αυτους που δεν φορανε χωρις να συμβαινει τιποτα ,απαραδεκτοι μονο βολτες κανουν
Οικονομικά μέτρα για την διευκόλυνση αγορας μηχανής έναντι αυτοκινήτου, θα ήταν μια καλή αρχή. Παράλληλα μετρα για απόσυρση μοτοσυκλετών με καλή αποζημίωση, όπως το νέο μετρο με τα αυτοκίνητα. (1000 ευρώ ανα αποσυρση). Επίσης απομάκρυνση του ΦΠΑ από τα κράνη και μείωση του στην αγορά των ελαστικών, ώστε οι μοτοσυκλετιστές να αυξήσουν την παθητική και ενεργητική τους ασφάλεια. Τέλος, δημιουργία μιας ομάδας τεχνικών και ειδικών που θα ανήκει στο υπουργείο χωροταξίας και δημ. έργων και θα ανιχνεύει-ελέγχει καθημερινά τους δρόμους από την σκοπιά του μοτοσυκλετιστή, διαπιστώνοντας τυχον ανωμαλίες στο οδόστρωμα και επικινδυνότητες, παρέχοντας συμβουλευτικού χαρακτήρα γνωμοδοτήσεις στους αρμόδιους φορείς, για την βελτίωση του οδικού δικτύου. Τέλος, ακόμα και η απαγόρευση της εισόδου των αυτοκινήτων στο δακτύλιο, πλην ελαχίστων απαραιτήτων εξαιρέσεων, παρα μόνον των μοτοσυκλετών, θα ήταν ισχυρο κίνητρο για την ευρεία χρήση μοτοσυκλέτας, αλλα και περιβαλλοντική ελάφρυνση της ατμόσφαιρας των βεβαρυμένων αστικών περιοχών.
Διακοπή προστίμων για την χρήση κράνους μέσα στην πόλη, Φτιάξιμο όλων των οδοστρωμάτων και αλλαγή ποιότητας μπογιάς των λευκών διαχωριστικών γραμμών. Άμεση δωρεάν επανεξέταση σε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων και δικύκλων με μεγαλύτερη δυσκολία στην χορήγηση διπλωμάτων (περισσότερα κριτήρια). Δικαίωση αποκλειστικά σε μοτοσυκλετιστές σε ατυχήματα που προέρχονται σε σύγκρουση με οδηγούς ΤΑΧΙ.
απλά πράγματα
1). επιτέλους νόμιμη η διήθηση!!!
2). κατάργηση ή τεράστια μείωση του ΦΠΑ σ εκράνος μπότες και γενικά στον μοτοσικλετιστικό εξοπλισμό
3). υποχρεωτικά για 3 μήνες ο νέος μοτοσικλετιστής να φέρνει το Ν σε εμφανές σημείο
4). να υπάρξει γραφείο ελέγχου για τα κράνη.
αυτά θα είναι μία πρώτης τάξεως αρχή
Stin Agglia oi Moto den plirwnoun diodia meta apo mia organwmeni kathistrisi plirwmis. Me dio logia stamatisa psaxnomai gia psila esteisa tin motosikleta sto stant anoiksa tis tsanta ebgala ta lefta mou pesane ta psila sto dromo ....
Αναλογική καταβολή διοδίων σε σχέση με το αυτοκίνητο. Δηλαδή τουλάχιστον κάτω απο το μισό ποσό των αυτοκινήτων (δεν είναι ουσίας, αλλά είναι πιο δίκαιο)
Μειωμένος ΦΠΑ σε κράνη και προστατευτικό εξοπλισμό. - Παράλληλα αύξηση ποινών για οδήγηση χωρίς κράνος, με θορυβώδη εξάτμιση και χωρίς την πινακίδα πάνω.
Ημερίδες ενημέρωσης απο καταξιωμένους αναβάτες.
Πίστες ασφαλούς οδήγησης.
Μητρώο και σύστημα αποφυγής κλοπών μόνιμο στη μοτοσικλέτα.
Έλεγχος των εμπόρων μεταχειρισμένων ωστε να μην είναι εύκολη η πώληση κλεμμένων μοτο και ανταλλακτικών.
Ανάδειξη μοτοσικλετιστικού τουρισμού και ευαισθητοποίηση του κόσμου.
μειωση,η,καταργηση φπα για εξοπλισμο ασφαλειας(κρανη,μπουφαν,γαντια,κλπ
μειωση φπα στα ελαστικα
δημιουργια παρκινγκ μοτο,
ασφαλιση κλοπης απο ολες τις εταιρειες
δημιουργια ενιαιου τιμοκαταλογου
για τα τακτικα σερβις ωστε να μην χρεωνει οτι θελει οκαθενας
μειωση του φπα στα σερβις ωστε να παιρνουν ολοι αποδειξεις
(και ο πελατης κατοχυρωμενος,και το κρατος εισπρατει)
στην αγγλια υπαρχει στοΥπ.Μεταφορων τμημα αξιολογησης κρανων ΕΔΩ?????
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ!ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΩΡΙΔΕΣ Κ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΦΗΝΕΣ Κ ΤΕΤΟΙΑ!
Η δημιουργια διοδίων στην εισοδο του κέντρου και η ελεύθερη δίοδος μοτοσυκλεττών είναι ένα σημαντικό μέτρο. Επίσης το μειωμένο εισιτήριο στα Μ.Μ.Μ. με την επίδειξη απόδειξης παρκαρίσματος Ι.Χ. θα οδηγούσε στην εκτενέστερη χρήση ΜΜΜ και μοτοσυκλέττας.Άρα πράσινη Αθήνα με λιγότερα παρκαρισμένα και καθαρότερη ατμόσφαιρα.
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Το πιο πιθανό για να ληφθούν μέτρα υπέρ της μοτοσυκλέτας είναι όλοι εμείς οι δικυκλιστές να σταματήσουμε να κινούμαστε με τη μοτοσυκλέτα και να πάρουμε όλοι τα αυτοκίνητά μας... μετά από αυτό που θα επακολουθήσει και ωωω ως εκ θαύματος σίγουρα θα ανακαλύψουν οτι υπάρχουν και μοτοσυκλέτες.
κρανος και εξοπλισμος φυσικα που δεν ειναι ειδη πολυτελειας,ειναι ντροπη να κυκλοφορουν ατομα με χαλια εξοπλισμο,επισης να μπει ελεγχος στην ασυδοσια τν εμπορων,ειναι τραγικο να πληρωνεις περιπου τα ιδια χρηματα για αγορα μοτο με αυτοκινητο οπου μαλιστα η αντιμετωπιση του δικυκλιστη σε θεματα εγγυησης σερβις κοστος ποιτητα εργασιας ανταλακτικα απο τους εμπορους να ειναι τραγικη.αν πας να αγορασεις αυτοκινητο η εξυπηρετηση σε κανει να πιστευεις οτι αλλαξες χωρα
PREPEI OPOSDIPOTE NA GINETE AFSTIROTERI ASTYNOMEFSI LEOFOLORIDON ETSI OSTE POLOI NEOI ANAVATES POU FOVOUNTAI NA ODEIGOUN STIN KINISI NA ENTHARINTHOUN.
NA IPOHREOSOUN TOUS ODIGOUS IX KAI FORTIGON NA AFINOUN PANTA HORO METAXI TON LORIDON GIA TIS MOTO KAI TOUS IPENTHIMIZOUN NA KOITOU KATHREPTES KAI NA ANAVOUN FLASH PRIN STRIPSOUN/ALLAXOUN POREIA.
ELASTIKOTERI FOROLOGISI KAi HAMILA ASFALISTRA GIA MOTO MEHRI 500cc/60ps.
Pistevo oti eirthe i ora na ginoun allages...
1. Ta kranoi kai ta prostateutika rouxa prepei na apallasonte apo forous, fpa klp
2. Eirthe epeisis i ora na prostateusoume kai tous motosikletistes kai eksigo:
Kanonika ta mixanakia apagorevete na kikloforoun anamesa se autokinita kai etsi an ginei ena atixima pante ftene osoi odigoun mixanaki. Apo tin alli an oloi osoi odigoume mixanakia apo avrio kratisoume kanonika lorida.... as mi sxolia to ti kinisi tha proklithei stous dromous alla telika to na exei kapios mixanaki den tha evnoei kanenan oute ti kikloforia oute to peribalon. Prepei epitelous na allaksou oi nomoi kai na mas kaliptoun kai emas otan vriskomaste ekso stous dromous.
3. Prepei na brethei ena sistima na min ladonontai oi eksetaste adion odigisis, kathos ekso kikloforoun olo kai perisoteri "dolofonoi" me tin adeia tou kratous.
Euxaristo
Όπως είπαν και άλλοι πρέπει να μειωθεί ο φόρος στα είδη προστασίας του αναβάτη!(δεν μπορεί να θεωρείται το κράνος είδος πολυτελείας φορολογικά και να είναι υποχρεωτική η χρήση του από νόμο!).Επίσης πολύ σημαντικό είναι να γίνουν τα κιγκλιδώματα στην άκρη του δρόμου πιο ασφαλή για μοτοσυκλετιστές σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ και όχι να κινδυνεύουμε από ακρωτηριασμούς!
Λοιπον
Δεν θα μιλησω για την ποιοτητα των οδηγων και των δρομων μιας και αυτο ειναι σχεδον αδυνατο να αλλαξει στην Ελλαδα (Ελλαδα=χειροτερη απο Πακισταν στον τομεα αυτο)
1)Να επιτρεπετε με ΝΟΜΟ η κινηση των μηχανων αναμεσα στα αυτοκινητα (διηθηση)
2)Οικονομικα κινητρα για την αποκτηση μηχανης (μειωμενα εως και μηδενικα τελη κυκλοφοριας,μειωμενο ΦΠΑ στην τιμη της μηχανης και αλλα τετοια
3)Μειωση/ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του φορου στα κρανη και στον εξοπλισμο του αναβατη.ΙΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ!
Ας καταλαβουν επιτελους και ας παραδεχτουν οι "μεγαλοι" οτι η χρηση της μοτοσυκλετας θα σωσει την αθηνα απο το κυκλοφοριακο αδιεξοδο και επισης θα μειωσει την ρυπανση του περιβαλοντος.
Αντι να μας προσεχουν πιο πολυ απολους μας φτυνουν στα μουτρα.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΦΙΚΤΑ..
Α) ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ "ΔΙΗΘΙΣΗΣ" - ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΦΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ)
Β) ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΔΙΚΥΚΛΟΥ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΟΠΩΣ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ) ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΝΗ
Ειναι απαράδεκτο παπακι 125cc 5-ετιας που καιει 3 λίτρα/100km να καλείται να πληρώνει πανω από 60 ευρώ τέλη κυκλοφορίας (γιατί ειναι παλιό και ρυπαίνει!!!!) και 140 ευρω ασφαλιστρα το χρόνο (αυτό δε καταλαβα γιατι...).
Αντί να ενθαρύνουν τον κόσμο να κινείται στην πόλη με μικρού κυβισμού 2-τροχα τους δίνουν κίνητρα να παίρνουν τζιπάρες. Ελλάς το μεγαλείο σου...
Εύχομαι να μειώσει επιτέλους τους φόρους για τα κράνη και γενικά για τον ειδικό εξοπλισμό ενός σωστού μοτοσυκλετιστή.Σας εύχομαί όλους καλές διαδρομές και καλά ταξίδια!
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΟ, ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ,Ο ΛΟΓΟΣ, Ε ΚΑΠΙΟΙ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ,ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑ Η ΤΡΟΧΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ......
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΚΑΠΙΟΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΑΝΗ ΠΟΥ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ 15 ΚΑΙ 25 ΕΥΡΟ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ, ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΣΩ ΣΤΗΧΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ? ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΧΤΑΜΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΩ ΘΟΡΥΒΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
πολλα πρεπει να γινουν αλλα θα πω το πιο σημαντικο για μενα. Δεν νοειται καποιοι οδηγοι να ειναι λιγοτερο ασφαλεις απο αλλους λογο του οτι δεν εδωσαν 700-800-1000 ευρο παραοανω για abs. H τιμολογιακη πολιτικη πρεπει να αλλαξει οσον αφορα το abs απο τις εταιριες...δε μπορει να κατευθυνεις τον αλλον που θελει να γλιτωσει καποια λεφτα στο να αγορασει την επιλογη χωρις abs. Eιναι αδικο και αθλιο αυτο που γινεται με το τυρακι της χαμηλοτερης τιμης. Μηχανες που βγαινουν σε εκδοση με ABS θα πρεπει να μην επιτρεπεται η εισαγωγη σε αντιστοιχες εκδοσεις τους χωρις ABS, αλλα απλα να υπαρχει διακοπτης on-off για το ABS.
Οικονομικά κίνητρα για αγορά μοτοσυκλέτας κάθε είδους και πλήρους εξοπλισμού, ελεύθερη πρόσβαση σε δημοτικά πάρκινγκ, κάθε τετράγωνο θέσεις πάρκινγκ λωστε να σταματήσουμε να παρκάρουμε στα πεζοδρόμια ή να τσακωνόμαστε με τους διάφορους που προσπαθούν να τραβήξουν την μηχανή για να παρκάρουν και τις δημιουργούν ένα σωρό ζημιές.Όσοι οδηγούν μοτοσυκλέτα στο χάλι των δρόμων της Αθήνας, με τους ανταγωνιστικούς και κακομαθημένους οδηγούς αυτοκινήτων, κινδυνεύουν κάθε λεπτό. Ας δοθεί τουλάχιστον ένα οικονομικό κίνητρο για όλους τους μελοθάνατους.Θα έλεγα και για μία προσπάθεια εκπαίδευσης όλων των οδηγών auto ή moto κατά την διάρκεια των μαθημάτων οδήγησης αλλά αυτό ήταν ουτοπικό. Ας μάθουν οι φίλοι οδηγοί αυτοκινήτων ότι δεν πάνε όλοι οι πιτσαδόροι ανάποδα ή σούζα, όπως συνηθίζουν να λένε, αλλά και αν το κάνουν θέτουν σε κίνδυνο πρώτα την δική τους ζωή για να φάει ο κοιλαράς την πίτσα του και να μιλάει στο κινητό του οδηγώντας με ζιγκ ζαγκ και όποιον πάρει ο χάρος. good wins !!
Να επιτραπεί η κίνηση των δικύκλων ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Να επιτραπεί η κίνηση των δικύκλων στις Λ.Ε.Α στις οποίες όμως , με αυστηρή αστυνόμευση, να μην κυκλοφορούν αυτοκίνητα.
Θα ήταν καλό να γίνουν ενέργειες σε δύο άξονες:
1) Ασφάλεια αναβατών: α) Μείωση του ΦΠΑ σε εξοπλισμό ασφαλείας (κράνη, μπουφάν, γάντια, μπότες), β) Βελτίωση του ασφαλτοτάπητα τουλάχιστον στις οδούς με πυκνή κυκλοφορία (για να μην κάνουμε πατινάζ)
2) Κίνητρα για αγορά δικύκλου:
α) Πιο ορθολογιστικά τέλη κυκλοφορίας, β) Μειωμένο τέλος ταξινόμησης (μεγαλύτερη μείωση στα μικρού κυβισμού δίκυκλα), γ) Περισσότερες - και σε πιο πολλά σημεία των πόλεων - θέσεις στάθμευσης δικύκλων.
Η ουσία είναι να γίνει αντιληπτό ότι η χρήση ενός δικύκλου για τις καθημερινές μετακινήσεις δεν είναι "Επικίνδυνη Αποστολή", αλλά διευκόλυνση μέσω εξοικονόμησης χρόνου/χρημάτων. Επιπλέον έχει και πιο φιλικό στο περιβάλλον προφίλ (χαμηλότερη κατανάλωση, λιγότερος χρόνος λειτουργίας του κινητήρα κλπ).
Πρεπει να δοσουν κινητρα οπως οικονομικες διευκολυνσεις η μειωση του ΦΠΑ, εστω στα μικρου κυβισμου μηχανακια, για να μπορεσει ο κοσμος να αγορασει χωρις δυσκολια.
Και επισης πρεπει να δοθει ιδιαιτερο βαρος στην ασφαλεια, ισως να εφτιαχναν λωριδες αποκλειστικης κινησης για τις μηχανες.
Πρώτα απο όλα -και συγνώμη για την απαισιοδοξία- πως είμαστε σίγουροι ότι η νέα κυβέρνηση θα αντιληφθεί ότι η μοτοσικλέτα αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό;
Μάλλον για να το θέσω καλύτερα, γιατί να θελήσει η νέα κυβέρνηση να προωθήσει τη μοτοσικλέτα, όταν εδω και χρόνια βλέπουμε πως το αυτοκίνητο είναι αυτό που προωθείτε συστηματικά ;
Η απάντηση έιναι μια και αφορά σε όλα τα κόμματα και σε όλες τις κυβερνήσεις...το αυτοκίνητο φέρνει χρήμα!
Αν καταφέρει κάποια κυβέρνηση να συγκρουστεί με τα μεγάλα συμφέροντα που κρύβονται πίσω απο το αυτοκίνητο, τότε ευχαρίστως να συζητήσουμε εφ όλης της ύλης...τωρα να πούμε τι; Μια ζωή στο περιθώριο μας είχαν και δεν νομίζω ότι θα αλλαξει κάτι με αυτη τη κυβέρνηση, όπως δεν άλλαξε εδώ και χρόνια με ένα κάρο άλλες κυβερνήσεις...
Το απλούστερο όλων είναι να εφαρμοστεί απόλυτα και άψογα ο υπάρχον ΚΟΚ για όλους. Να ληφθεί υπόψη οτι το δίκυκλο (εντάξει υπάρχει και το ΜΡ3) είναι μέσο οικολογικότερο, οικονομικότερο, λιγότερο φθοροφόρο σε δρόμους, ταχύτερο (σε αστικό περιβάλλον), πιο ευαίσθητο σε συγκρούσεις κτλ.. Τα παραπάνω μπορούν να οδηγήσουν σε χιλιάδες μέτρα που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τόσο την κίνηση των δικύκλων αλλά και την μείωση ατυχήματων με αυτά. Σε πιά χώρα δεν μας είπατε όμως οτι θα εφαρμοστούν; Με δεδομένο οτι το Ι.Χ. είναι η χήνα με τα χρυσά αυγά για το κράτος (βλ. ΦΠΑ, φόρο καυσίμου, σήμα κυκλοφορίας κοκ ). Προτεραιότητα πάντα θα έχει το Ι.Χ. κυρίως γιατί το κράτος βλέπει το έσοδο και το βραχυπρόθεσμο κέρδος και οχι το μακροχρόνιο γενικό όφελος. Αν έβλεπε το μακροχρόνιο πλάνο , πολλά στην Ελληνική κοινωνία θα ήταν διαφορετικά... οχι μόνο στο θέμα ΜΟΤΟ.
1.ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΕΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ. 2.ΕΞΥΓΕΙΑΝΣΗ/ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. 3.ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ Φ.Π.Α. ΣΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ/ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ/ΕΝΔΥΣΗΣ ΑΝΑΒΑΤΗ. 4.ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ ΜΕΧΡΙ 1200 κ.ε. 5.ΜΕΙΩΣΗ 50% ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΕΚΠΤΩΣΗ 30%ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18 ΜΗΝΕΣ. 6.ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ (ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ). ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ.
1.ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΕ ΘΟΡΥΒΩΔΕΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ. 2.ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΚΑΖΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ. 3.ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ. 4.ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. 5.ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΚ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΚΥΚΛΑ
Σε ωρες αιχμης η αριστερη λωριδα στο Κηφισο να ειναι για αποκλειστικη χρηση δικυκλων και οχηματων εκτατου αναγκης!!!!
1)ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΦΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ. 2)ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. 3)ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ (ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ, ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ, ΚΛΠ). ΠΡΩΤΕΙΝΩ ΘΕΣΠΙΣΗ ΗΜΕΡΑΣ ΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ.
Να φθηνίνουν τα supercars για να μην αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε superbikes. Κάνει και κρύο το χειμώνα. Γλυστραει και όλας. Χώρια που βαρέθηκα να παριστάνουν τα πόδια μου τον προφυλακτήρα.
διαθεσιμες θεσεις παρκαρισματος και καταργηση του φπα στα κρανη.ειναι απαραδεκτο το φπα στα κρανη.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΥΡΙΔΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ Η ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ. ΠΧ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΤΕΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ 5ΟΟΟ ΧΛΜ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ.
Αυστηρα προστιμα για κρανη και οι ζηταδες να κανουν την δουλεια τους σωστα,οχι να κοιτανε αυτους που δεν φορανε χωρις να συμβαινει τιποτα ,απαραδεκτοι μονο βολτες κανουν
Οικονομικά μέτρα για την διευκόλυνση αγορας μηχανής έναντι αυτοκινήτου, θα ήταν μια καλή αρχή. Παράλληλα μετρα για απόσυρση μοτοσυκλετών με καλή αποζημίωση, όπως το νέο μετρο με τα αυτοκίνητα. (1000 ευρώ ανα αποσυρση). Επίσης απομάκρυνση του ΦΠΑ από τα κράνη και μείωση του στην αγορά των ελαστικών, ώστε οι μοτοσυκλετιστές να αυξήσουν την παθητική και ενεργητική τους ασφάλεια. Τέλος, δημιουργία μιας ομάδας τεχνικών και ειδικών που θα ανήκει στο υπουργείο χωροταξίας και δημ. έργων και θα ανιχνεύει-ελέγχει καθημερινά τους δρόμους από την σκοπιά του μοτοσυκλετιστή, διαπιστώνοντας τυχον ανωμαλίες στο οδόστρωμα και επικινδυνότητες, παρέχοντας συμβουλευτικού χαρακτήρα γνωμοδοτήσεις στους αρμόδιους φορείς, για την βελτίωση του οδικού δικτύου. Τέλος, ακόμα και η απαγόρευση της εισόδου των αυτοκινήτων στο δακτύλιο, πλην ελαχίστων απαραιτήτων εξαιρέσεων, παρα μόνον των μοτοσυκλετών, θα ήταν ισχυρο κίνητρο για την ευρεία χρήση μοτοσυκλέτας, αλλα και περιβαλλοντική ελάφρυνση της ατμόσφαιρας των βεβαρυμένων αστικών περιοχών.
Διακοπή προστίμων για την χρήση κράνους μέσα στην πόλη, Φτιάξιμο όλων των οδοστρωμάτων και αλλαγή ποιότητας μπογιάς των λευκών διαχωριστικών γραμμών. Άμεση δωρεάν επανεξέταση σε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων και δικύκλων με μεγαλύτερη δυσκολία στην χορήγηση διπλωμάτων (περισσότερα κριτήρια). Δικαίωση αποκλειστικά σε μοτοσυκλετιστές σε ατυχήματα που προέρχονται σε σύγκρουση με οδηγούς ΤΑΧΙ.
απλά πράγματα 1). επιτέλους νόμιμη η διήθηση!!! 2). κατάργηση ή τεράστια μείωση του ΦΠΑ σ εκράνος μπότες και γενικά στον μοτοσικλετιστικό εξοπλισμό 3). υποχρεωτικά για 3 μήνες ο νέος μοτοσικλετιστής να φέρνει το Ν σε εμφανές σημείο 4). να υπάρξει γραφείο ελέγχου για τα κράνη. αυτά θα είναι μία πρώτης τάξεως αρχή
Stin Agglia oi Moto den plirwnoun diodia meta apo mia organwmeni kathistrisi plirwmis. Me dio logia stamatisa psaxnomai gia psila esteisa tin motosikleta sto stant anoiksa tis tsanta ebgala ta lefta mou pesane ta psila sto dromo ....
Αναλογική καταβολή διοδίων σε σχέση με το αυτοκίνητο. Δηλαδή τουλάχιστον κάτω απο το μισό ποσό των αυτοκινήτων (δεν είναι ουσίας, αλλά είναι πιο δίκαιο) Μειωμένος ΦΠΑ σε κράνη και προστατευτικό εξοπλισμό. - Παράλληλα αύξηση ποινών για οδήγηση χωρίς κράνος, με θορυβώδη εξάτμιση και χωρίς την πινακίδα πάνω. Ημερίδες ενημέρωσης απο καταξιωμένους αναβάτες. Πίστες ασφαλούς οδήγησης. Μητρώο και σύστημα αποφυγής κλοπών μόνιμο στη μοτοσικλέτα. Έλεγχος των εμπόρων μεταχειρισμένων ωστε να μην είναι εύκολη η πώληση κλεμμένων μοτο και ανταλλακτικών. Ανάδειξη μοτοσικλετιστικού τουρισμού και ευαισθητοποίηση του κόσμου.
μειωση,η,καταργηση φπα για εξοπλισμο ασφαλειας(κρανη,μπουφαν,γαντια,κλπ μειωση φπα στα ελαστικα δημιουργια παρκινγκ μοτο, ασφαλιση κλοπης απο ολες τις εταιρειες δημιουργια ενιαιου τιμοκαταλογου για τα τακτικα σερβις ωστε να μην χρεωνει οτι θελει οκαθενας μειωση του φπα στα σερβις ωστε να παιρνουν ολοι αποδειξεις (και ο πελατης κατοχυρωμενος,και το κρατος εισπρατει) στην αγγλια υπαρχει στοΥπ.Μεταφορων τμημα αξιολογησης κρανων ΕΔΩ?????
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ!ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΩΡΙΔΕΣ Κ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΦΗΝΕΣ Κ ΤΕΤΟΙΑ!
Η δημιουργια διοδίων στην εισοδο του κέντρου και η ελεύθερη δίοδος μοτοσυκλεττών είναι ένα σημαντικό μέτρο. Επίσης το μειωμένο εισιτήριο στα Μ.Μ.Μ. με την επίδειξη απόδειξης παρκαρίσματος Ι.Χ. θα οδηγούσε στην εκτενέστερη χρήση ΜΜΜ και μοτοσυκλέττας.Άρα πράσινη Αθήνα με λιγότερα παρκαρισμένα και καθαρότερη ατμόσφαιρα.
οι λεωφορειολουριδες ειναι γεματες κυματα ασφαλτου απο τα φρεναρισματα των λεωφορειων τα καλοκαιρια και πολυ επικυνδυνες για εμας με τις μοτοσυκλετες
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Το πιο πιθανό για να ληφθούν μέτρα υπέρ της μοτοσυκλέτας είναι όλοι εμείς οι δικυκλιστές να σταματήσουμε να κινούμαστε με τη μοτοσυκλέτα και να πάρουμε όλοι τα αυτοκίνητά μας... μετά από αυτό που θα επακολουθήσει και ωωω ως εκ θαύματος σίγουρα θα ανακαλύψουν οτι υπάρχουν και μοτοσυκλέτες.
1)ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΟΥ ΦΠΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ 2)ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟΣΥΣΡΣΗ & ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ 3)ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΟΡΟΙ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
κρανος και εξοπλισμος φυσικα που δεν ειναι ειδη πολυτελειας,ειναι ντροπη να κυκλοφορουν ατομα με χαλια εξοπλισμο,επισης να μπει ελεγχος στην ασυδοσια τν εμπορων,ειναι τραγικο να πληρωνεις περιπου τα ιδια χρηματα για αγορα μοτο με αυτοκινητο οπου μαλιστα η αντιμετωπιση του δικυκλιστη σε θεματα εγγυησης σερβις κοστος ποιτητα εργασιας ανταλακτικα απο τους εμπορους να ειναι τραγικη.αν πας να αγορασεις αυτοκινητο η εξυπηρετηση σε κανει να πιστευεις οτι αλλαξες χωρα
αποφορολογηση του κρανους επιτελους κρανος ειδος πολυτελειας ελεος
θα μπορούσε να εξετασθεί ως ένα επιπλέον κίνητρο, η μη πληρωμή διοδίων από τους μοτοσυκλετιστές
1)Fthinotera kranoi & eksoplismos motosukletas 2)fthinotera telh kukloforias 3)***KALUTEROI DROMOI***(EKTOS K AN THELOUN NA PROOTHISOUN TIS PWLHSEIS TWN KATHARWN!)
PREPEI OPOSDIPOTE NA GINETE AFSTIROTERI ASTYNOMEFSI LEOFOLORIDON ETSI OSTE POLOI NEOI ANAVATES POU FOVOUNTAI NA ODEIGOUN STIN KINISI NA ENTHARINTHOUN. NA IPOHREOSOUN TOUS ODIGOUS IX KAI FORTIGON NA AFINOUN PANTA HORO METAXI TON LORIDON GIA TIS MOTO KAI TOUS IPENTHIMIZOUN NA KOITOU KATHREPTES KAI NA ANAVOUN FLASH PRIN STRIPSOUN/ALLAXOUN POREIA. ELASTIKOTERI FOROLOGISI KAi HAMILA ASFALISTRA GIA MOTO MEHRI 500cc/60ps.
NA ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Φ.Π.Α ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΟΤΟΛΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΕΡΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΟΤΟ
Pistevo oti eirthe i ora na ginoun allages... 1. Ta kranoi kai ta prostateutika rouxa prepei na apallasonte apo forous, fpa klp 2. Eirthe epeisis i ora na prostateusoume kai tous motosikletistes kai eksigo: Kanonika ta mixanakia apagorevete na kikloforoun anamesa se autokinita kai etsi an ginei ena atixima pante ftene osoi odigoun mixanaki. Apo tin alli an oloi osoi odigoume mixanakia apo avrio kratisoume kanonika lorida.... as mi sxolia to ti kinisi tha proklithei stous dromous alla telika to na exei kapios mixanaki den tha evnoei kanenan oute ti kikloforia oute to peribalon. Prepei epitelous na allaksou oi nomoi kai na mas kaliptoun kai emas otan vriskomaste ekso stous dromous. 3. Prepei na brethei ena sistima na min ladonontai oi eksetaste adion odigisis, kathos ekso kikloforoun olo kai perisoteri "dolofonoi" me tin adeia tou kratous. Euxaristo
Όπως είπαν και άλλοι πρέπει να μειωθεί ο φόρος στα είδη προστασίας του αναβάτη!(δεν μπορεί να θεωρείται το κράνος είδος πολυτελείας φορολογικά και να είναι υποχρεωτική η χρήση του από νόμο!).Επίσης πολύ σημαντικό είναι να γίνουν τα κιγκλιδώματα στην άκρη του δρόμου πιο ασφαλή για μοτοσυκλετιστές σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ και όχι να κινδυνεύουμε από ακρωτηριασμούς!
Λοιπον Δεν θα μιλησω για την ποιοτητα των οδηγων και των δρομων μιας και αυτο ειναι σχεδον αδυνατο να αλλαξει στην Ελλαδα (Ελλαδα=χειροτερη απο Πακισταν στον τομεα αυτο) 1)Να επιτρεπετε με ΝΟΜΟ η κινηση των μηχανων αναμεσα στα αυτοκινητα (διηθηση) 2)Οικονομικα κινητρα για την αποκτηση μηχανης (μειωμενα εως και μηδενικα τελη κυκλοφοριας,μειωμενο ΦΠΑ στην τιμη της μηχανης και αλλα τετοια 3)Μειωση/ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του φορου στα κρανη και στον εξοπλισμο του αναβατη.ΙΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ! Ας καταλαβουν επιτελους και ας παραδεχτουν οι "μεγαλοι" οτι η χρηση της μοτοσυκλετας θα σωσει την αθηνα απο το κυκλοφοριακο αδιεξοδο και επισης θα μειωσει την ρυπανση του περιβαλοντος. Αντι να μας προσεχουν πιο πολυ απολους μας φτυνουν στα μουτρα. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΦΙΚΤΑ..
Να γινει το Αεροδρομιο του Ελληνικου πιστα.
Α) ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ "ΔΙΗΘΙΣΗΣ" - ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΦΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ) Β) ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΔΙΚΥΚΛΟΥ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΟΠΩΣ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ) ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΝΗ
Ειναι απαράδεκτο παπακι 125cc 5-ετιας που καιει 3 λίτρα/100km να καλείται να πληρώνει πανω από 60 ευρώ τέλη κυκλοφορίας (γιατί ειναι παλιό και ρυπαίνει!!!!) και 140 ευρω ασφαλιστρα το χρόνο (αυτό δε καταλαβα γιατι...). Αντί να ενθαρύνουν τον κόσμο να κινείται στην πόλη με μικρού κυβισμού 2-τροχα τους δίνουν κίνητρα να παίρνουν τζιπάρες. Ελλάς το μεγαλείο σου...
Εύχομαι να μειώσει επιτέλους τους φόρους για τα κράνη και γενικά για τον ειδικό εξοπλισμό ενός σωστού μοτοσυκλετιστή.Σας εύχομαί όλους καλές διαδρομές και καλά ταξίδια!
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΟ, ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ,Ο ΛΟΓΟΣ, Ε ΚΑΠΙΟΙ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ,ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑ Η ΤΡΟΧΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ......
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΚΑΠΙΟΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΑΝΗ ΠΟΥ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ 15 ΚΑΙ 25 ΕΥΡΟ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ, ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΣΩ ΣΤΗΧΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ? ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΧΤΑΜΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΩ ΘΟΡΥΒΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
πολλα πρεπει να γινουν αλλα θα πω το πιο σημαντικο για μενα. Δεν νοειται καποιοι οδηγοι να ειναι λιγοτερο ασφαλεις απο αλλους λογο του οτι δεν εδωσαν 700-800-1000 ευρο παραοανω για abs. H τιμολογιακη πολιτικη πρεπει να αλλαξει οσον αφορα το abs απο τις εταιριες...δε μπορει να κατευθυνεις τον αλλον που θελει να γλιτωσει καποια λεφτα στο να αγορασει την επιλογη χωρις abs. Eιναι αδικο και αθλιο αυτο που γινεται με το τυρακι της χαμηλοτερης τιμης. Μηχανες που βγαινουν σε εκδοση με ABS θα πρεπει να μην επιτρεπεται η εισαγωγη σε αντιστοιχες εκδοσεις τους χωρις ABS, αλλα απλα να υπαρχει διακοπτης on-off για το ABS.
Οικονομικά κίνητρα για αγορά μοτοσυκλέτας κάθε είδους και πλήρους εξοπλισμού, ελεύθερη πρόσβαση σε δημοτικά πάρκινγκ, κάθε τετράγωνο θέσεις πάρκινγκ λωστε να σταματήσουμε να παρκάρουμε στα πεζοδρόμια ή να τσακωνόμαστε με τους διάφορους που προσπαθούν να τραβήξουν την μηχανή για να παρκάρουν και τις δημιουργούν ένα σωρό ζημιές.Όσοι οδηγούν μοτοσυκλέτα στο χάλι των δρόμων της Αθήνας, με τους ανταγωνιστικούς και κακομαθημένους οδηγούς αυτοκινήτων, κινδυνεύουν κάθε λεπτό. Ας δοθεί τουλάχιστον ένα οικονομικό κίνητρο για όλους τους μελοθάνατους.Θα έλεγα και για μία προσπάθεια εκπαίδευσης όλων των οδηγών auto ή moto κατά την διάρκεια των μαθημάτων οδήγησης αλλά αυτό ήταν ουτοπικό. Ας μάθουν οι φίλοι οδηγοί αυτοκινήτων ότι δεν πάνε όλοι οι πιτσαδόροι ανάποδα ή σούζα, όπως συνηθίζουν να λένε, αλλά και αν το κάνουν θέτουν σε κίνδυνο πρώτα την δική τους ζωή για να φάει ο κοιλαράς την πίτσα του και να μιλάει στο κινητό του οδηγώντας με ζιγκ ζαγκ και όποιον πάρει ο χάρος. good wins !!
Να επιτραπεί η κίνηση των δικύκλων ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Να επιτραπεί η κίνηση των δικύκλων στις Λ.Ε.Α στις οποίες όμως , με αυστηρή αστυνόμευση, να μην κυκλοφορούν αυτοκίνητα.
Θα ήταν καλό να γίνουν ενέργειες σε δύο άξονες: 1) Ασφάλεια αναβατών: α) Μείωση του ΦΠΑ σε εξοπλισμό ασφαλείας (κράνη, μπουφάν, γάντια, μπότες), β) Βελτίωση του ασφαλτοτάπητα τουλάχιστον στις οδούς με πυκνή κυκλοφορία (για να μην κάνουμε πατινάζ) 2) Κίνητρα για αγορά δικύκλου: α) Πιο ορθολογιστικά τέλη κυκλοφορίας, β) Μειωμένο τέλος ταξινόμησης (μεγαλύτερη μείωση στα μικρού κυβισμού δίκυκλα), γ) Περισσότερες - και σε πιο πολλά σημεία των πόλεων - θέσεις στάθμευσης δικύκλων. Η ουσία είναι να γίνει αντιληπτό ότι η χρήση ενός δικύκλου για τις καθημερινές μετακινήσεις δεν είναι "Επικίνδυνη Αποστολή", αλλά διευκόλυνση μέσω εξοικονόμησης χρόνου/χρημάτων. Επιπλέον έχει και πιο φιλικό στο περιβάλλον προφίλ (χαμηλότερη κατανάλωση, λιγότερος χρόνος λειτουργίας του κινητήρα κλπ).
Πρεπει να δοσουν κινητρα οπως οικονομικες διευκολυνσεις η μειωση του ΦΠΑ, εστω στα μικρου κυβισμου μηχανακια, για να μπορεσει ο κοσμος να αγορασει χωρις δυσκολια. Και επισης πρεπει να δοθει ιδιαιτερο βαρος στην ασφαλεια, ισως να εφτιαχναν λωριδες αποκλειστικης κινησης για τις μηχανες.
Πρώτα απο όλα -και συγνώμη για την απαισιοδοξία- πως είμαστε σίγουροι ότι η νέα κυβέρνηση θα αντιληφθεί ότι η μοτοσικλέτα αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό; Μάλλον για να το θέσω καλύτερα, γιατί να θελήσει η νέα κυβέρνηση να προωθήσει τη μοτοσικλέτα, όταν εδω και χρόνια βλέπουμε πως το αυτοκίνητο είναι αυτό που προωθείτε συστηματικά ; Η απάντηση έιναι μια και αφορά σε όλα τα κόμματα και σε όλες τις κυβερνήσεις...το αυτοκίνητο φέρνει χρήμα! Αν καταφέρει κάποια κυβέρνηση να συγκρουστεί με τα μεγάλα συμφέροντα που κρύβονται πίσω απο το αυτοκίνητο, τότε ευχαρίστως να συζητήσουμε εφ όλης της ύλης...τωρα να πούμε τι; Μια ζωή στο περιθώριο μας είχαν και δεν νομίζω ότι θα αλλαξει κάτι με αυτη τη κυβέρνηση, όπως δεν άλλαξε εδώ και χρόνια με ένα κάρο άλλες κυβερνήσεις...