Ecoriding σημαίνει πως σκέφτομαι και οδηγώ οικολογικά. Με δεδομένο τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας ως μέσου μετακίνησης αλλά και την σχέση που φαίνεται να υπάρχει μεταξύ της eco οδήγησης και του δείκτη ατυχημάτων (οδική ασφάλεια) η μοτοσικλέτα μοιάζει να είναι μία λύση για «green and safety cities».
Εσείς οδηγείτε οικολογικά; Κατά την άποψη σας μπορεί να επιτευχθεί το ecoriding εντός των πόλεων ή είναι κάτι που αφορά μόνο την οδήγηση σε «ανοιχτό δρόμο»;
Συμμερίζεστε την άποψη ότι ecoriding και road safety «πάνε μαζί»;
Θα επιλέγατε κάποιο υβριδικό μοντέλο αν ήταν διαθέσιμο στην αγορά και ποια τα απαραίτητα κριτήρια που θα έπρεπε αυτό να πληροί;
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΘΟΔΟΥς ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΔΕΝ ΣΩΖΕΣΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟ 8Λ/100ΧΛΜ , ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΚΑΤΑ 10%.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΘΟΔΟΥς ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ.
ΔΕΝ ΣΩΖΕΣΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟ 8Λ/100ΧΛΜ , ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΚΑΤΑ 10%.
Πιστεύω ότι με τις τιμές τις βενζίνης και τη κατάσταση που επικρατεί στην οικονομία, θέλουμε δεν θέλουμε θα προσαρμοστούμε σε ένα οικολογικό τρόπο οδήγησης, προκειμένου να εξοικονομίσουμε χρήματα. Πέρα απο αυτό, δεν νομίζω όμως ότι οι μοτοσικλέτες ρυπαίνουν όσα τα άλλα οχήματα.
Η μοτοσικλέτα από μόνη της είναι οικονομικότερη στην κατανάλωση καυσίμου από το αυτοκίνητο. Επίσης διανύοντας την ίδια απόσταση μέσα στην πόλη ο χρόνος αναμονής σε σχέση με το αυτοκίνητο είναι πολύ μικρότερος και συνεπώς η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς στην εκπομπή καυσαερίων πολύ μικρότερη. Το να κινείσαι οικονομικά μέσα στην πόλη με μοτοσικλέτα δεν είναι ότι πιο ασφαλές αλλά σίγουρα οικονομία μπορεί να γίνει όταν σε ένα φανάρι με μεγάλη διάρκεια αναμονής σβήσουμε τον κινητήρα μας. Στο ταξίδι ίσως να μπορούμε να κάνουμε οικονομία χρησιμοποιώντας μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο και κρατώντας τις στροφές του κινητήρα χαμηλά.
παιδιά, εγώ δεν συμμερίζομαι τις οικολογικές απόψεις σχετικά με τη μοτοσικλέτα. Εδώ κάνουν πυρηνικές δοκιμές και έχουν ξεκάνει τον πλανήτη. Η μοτοσικλέτα τους πείραξε; Η μοτοσικλέτα, είναι ένα όχημα που χαρίζει αδρεναλίνη και χαρά. Αν υπάρξει ένα υβριδικό μοντέλο, σίγουρα θα υπολείπεται δύναμης, αρα παύει να είναι διασκεδαστικό. Δεν θα το προτιμούσα.
ακόμα και το να περάσεις από το αυτοκίνητο στο μηχανάκι είναι οικολογική λύση. αλλά για τα υβριδικά δεν ξέρω ακόμη αν είμαστε έτοιμοι γιατί συνήθως είναι "ψόφια" και ακριβά. αν αλλάξει λίγο αυτό το συζητάμε
Από μόνη της η χρήση μοτοσικλέτας είναι οικολογική. Όσο και να καίει ή να ρυπάινει, χρειάζεται πολύ λιγότερο χρόνο από οποιοδήποτε άλλο όχημα για να διανύσει μια δεδομένη απόσταση, άρα ρυπαίνει και λιγότερο.
Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το οτί χρειάζονται μόλις το 1/3 με 1/5 των υλικών κατασκευής ενός αυτοκινήτου για να φτιαχτεί μια μοτοσικλέτα.
Οπότε η εξοικονόνιση σε πρωτεγενής πόρους και σε ενέργεια είναι πολύ μεγάλη στη περίπτωση της μοτοσικλέτας, ενώ και μετα το πέρας της "ζωής" της, τα απορρίματα είναι σημαντικά λιγότερα.
Τώρα σε ότοι αφορά στην οικολογική οδήγηση, δεν νομίζω ότι είναι έυκολο να αφορμσθεί, αφού η μοτοσικλέτα χρειάζεται τις άμεσες επιταχύνσεις για την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει.
Ο άνθρωπος του σήμερα δεν επιτρέπεται να μην σκέφτεται οικολογικά σε κάθε έκφανση της καθημερινής ζωής του.Ετσι,δεν θεωρώ πως είναι "μόδα" όπως λέτε αλλά ΑΝΑΓΚΗ. Τώρα για ecoriding και ...ανοιχτούς δρόμους χωράει πολλή συζήτηση ,εγώ θα προτιμούσα να δω και την πολιτεία να κινείται προς μία eco κατεύθυνση (π.χ. δίνοντας κίνητρα στους eco moto drivers ,βλέπε ελεύθερη μετακίνηση στις Λ.Ε.Α ή ελεύθερα διοδια) και κατόπιν όλους εμάς να ακολουθούμε.
Ευχαριστώ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΘΟΔΟΥς ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΔΕΝ ΣΩΖΕΣΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟ 8Λ/100ΧΛΜ , ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΚΑΤΑ 10%.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΘΟΔΟΥς ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΔΕΝ ΣΩΖΕΣΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟ 8Λ/100ΧΛΜ , ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΚΑΤΑ 10%.
Παλια το λέγαν φασισμό τώρα το λένε οικολογία. Η καταπίεση του ανθρώπου ανα τις εποχες αλλάζει όνομα.
Πιστεύω ότι με τις τιμές τις βενζίνης και τη κατάσταση που επικρατεί στην οικονομία, θέλουμε δεν θέλουμε θα προσαρμοστούμε σε ένα οικολογικό τρόπο οδήγησης, προκειμένου να εξοικονομίσουμε χρήματα. Πέρα απο αυτό, δεν νομίζω όμως ότι οι μοτοσικλέτες ρυπαίνουν όσα τα άλλα οχήματα.
Η μοτοσικλέτα από μόνη της είναι οικονομικότερη στην κατανάλωση καυσίμου από το αυτοκίνητο. Επίσης διανύοντας την ίδια απόσταση μέσα στην πόλη ο χρόνος αναμονής σε σχέση με το αυτοκίνητο είναι πολύ μικρότερος και συνεπώς η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς στην εκπομπή καυσαερίων πολύ μικρότερη. Το να κινείσαι οικονομικά μέσα στην πόλη με μοτοσικλέτα δεν είναι ότι πιο ασφαλές αλλά σίγουρα οικονομία μπορεί να γίνει όταν σε ένα φανάρι με μεγάλη διάρκεια αναμονής σβήσουμε τον κινητήρα μας. Στο ταξίδι ίσως να μπορούμε να κάνουμε οικονομία χρησιμοποιώντας μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο και κρατώντας τις στροφές του κινητήρα χαμηλά.
παιδιά, εγώ δεν συμμερίζομαι τις οικολογικές απόψεις σχετικά με τη μοτοσικλέτα. Εδώ κάνουν πυρηνικές δοκιμές και έχουν ξεκάνει τον πλανήτη. Η μοτοσικλέτα τους πείραξε; Η μοτοσικλέτα, είναι ένα όχημα που χαρίζει αδρεναλίνη και χαρά. Αν υπάρξει ένα υβριδικό μοντέλο, σίγουρα θα υπολείπεται δύναμης, αρα παύει να είναι διασκεδαστικό. Δεν θα το προτιμούσα.
ακόμα και το να περάσεις από το αυτοκίνητο στο μηχανάκι είναι οικολογική λύση. αλλά για τα υβριδικά δεν ξέρω ακόμη αν είμαστε έτοιμοι γιατί συνήθως είναι "ψόφια" και ακριβά. αν αλλάξει λίγο αυτό το συζητάμε
Από μόνη της η χρήση μοτοσικλέτας είναι οικολογική. Όσο και να καίει ή να ρυπάινει, χρειάζεται πολύ λιγότερο χρόνο από οποιοδήποτε άλλο όχημα για να διανύσει μια δεδομένη απόσταση, άρα ρυπαίνει και λιγότερο. Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το οτί χρειάζονται μόλις το 1/3 με 1/5 των υλικών κατασκευής ενός αυτοκινήτου για να φτιαχτεί μια μοτοσικλέτα. Οπότε η εξοικονόνιση σε πρωτεγενής πόρους και σε ενέργεια είναι πολύ μεγάλη στη περίπτωση της μοτοσικλέτας, ενώ και μετα το πέρας της "ζωής" της, τα απορρίματα είναι σημαντικά λιγότερα. Τώρα σε ότοι αφορά στην οικολογική οδήγηση, δεν νομίζω ότι είναι έυκολο να αφορμσθεί, αφού η μοτοσικλέτα χρειάζεται τις άμεσες επιταχύνσεις για την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει.
Ο άνθρωπος του σήμερα δεν επιτρέπεται να μην σκέφτεται οικολογικά σε κάθε έκφανση της καθημερινής ζωής του.Ετσι,δεν θεωρώ πως είναι "μόδα" όπως λέτε αλλά ΑΝΑΓΚΗ. Τώρα για ecoriding και ...ανοιχτούς δρόμους χωράει πολλή συζήτηση ,εγώ θα προτιμούσα να δω και την πολιτεία να κινείται προς μία eco κατεύθυνση (π.χ. δίνοντας κίνητρα στους eco moto drivers ,βλέπε ελεύθερη μετακίνηση στις Λ.Ε.Α ή ελεύθερα διοδια) και κατόπιν όλους εμάς να ακολουθούμε. Ευχαριστώ.