Οι τραγικές ελλείψεις σε υποδομές και το άθλιο (στο μεγαλύτερο ποσοστό του) οδικό δίκτυο της χώρας μας, είναι μια –επικίνδυνη- πραγματικότητα που αντιλαμβανόμαστε όλοι μας. Δεδομένης όμως αυτής της κατάστασης πιστεύετε ότι οδηγούμε όσο προσεκτικά θα έπρεπε ή μήπως υπερβάλλουμε ρισκάροντας;
-Είμαστε λοιπόν προσαρμοσμένοι στο «οδικό περιβάλλον» της χώρας μας;
-Συντείνουμε με την οδήγηση μας στην αύξηση της (ήδη μεγάλης) επικινδυνότητας;
-Έχουμε συνειδητοποιήσει ως μοτοσικλετιστές ότι ο προστατευτικός εξοπλισμός είναι απαραίτητος;
-Γνωρίζουμε τους κινδύνους και τον τρόπο για να τους αποφύγουμε;
Η γνώμη σας έχει μεγάλη σημασία για εμάς και στέλνει το μήνυμα εκεί που πρέπει.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του amyro...
Αν δεν μπορεί να προσαρμοστεί ο οδηγός στις συνθήκες που έχει, καλύτερα να πάρει τρένο.
Σίγουρα δεν έχουμε τους καλύτερους δρόμους αλλά αυτό είναι το 5% του προβλήματος. Οδηγική παιδεία και σωστός εξοπλισμός, σε βγάζουν απο το 95% των μπελάδων.
Επίσης χρειάζεται και ευαισθητοποίηση του κράτους σχετικά με τη μοτοσικλέτα. Να καταλάβει οτι ενα 30% της μετακίνησης γίνεται με μοτοσικλέτες, να αλλάξει τις μπάρες-λεπίδες, τις άσπρες γλιστερές διαγραμμίσεις και άλλα πολλά.
Όσο ο μοτοσικλετιστής παραμένει ο κάγκουρας της γειτονιάς, τίποτα απο τα παραπάνω δε θα αλλάξουν.
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΕΛΛΑΔΑ..
ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΟΔΟΣΤΡΟΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ..
ΧΩΡΙΑ ΤΑ ΚΥΜΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΛΕΩΦΩΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕς..
Οτι οι ελληνικοι επαρχιακοι δρομοι ειναι απαραδεκτη δεν ειναι κατι το καινουριο....παντου μπορεις να τρεξεις αρκει να εχεις το μυαλο στο κεφαλι σου....
Προσαρμογή στις συνθήκες δεν υπάρχει από κανέναν οδηγό κανενός οχήματος. Οι περισσότεροι απλά γκρινιάζουν για τον κακό δρόμο, αντί να κινηθούν λίγο πιο αργά. Ανεξάρτητα με το τι οδηγούν, από ποδήλατο μέχρι νταλίκα. Προσαρμογή μηδέν.
Ο τρόπος με τον οποίο κινούμαστε με τη μοτοσικλέτα σίγουρα δεν είναι ο πιό ασφαλής, με μόνιμη διήθηση στην κίνηση. Αλλά αν το πράγμα έμενε εκεί και μόνο, θα ήταν κάπως ανεκτά τα πράγματα. Έχουμε καταργήσει πεζοδρόμια, μονόδρομους, φανάρια... Και έχουμε και παράπονο από όλους τους άλλους χρήστες του δρόμου. Τελικά, όλα αυτά για να κερδίσουμε ένα λεπτό από τη μετακίνηση; Αφού έτσι και αλλιώς η μοτοσικλέτα είναι μακράν το πιο γρήγορο μέσο στην Αθήνα. Σαφώς και συμβάλλουμε στην εικόνα του χάους που υπάρχει στην Αθήνα, χωρίς να υπάρχει λόγος.
Ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι άλλο ένα ανέκδοτο. Φταίνε βέβαια και οι Έλληνες έμποροι που πωλούν τα περισσότερα προϊόντα ένδυσης 20-40% ακριβότερα από ότι οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη, προβάλλοντας κάθε πιθανή και απίθανη δικαιολογία. Κυρίως φταίει όμως η φιλοσοφία πως όποιος φοράει εξοπλισμό είναι "κότα"/επιδειξίας/πλούσιος. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους μοτοσικλετιστές για να προστατευτούν. Με το κρύο το χειμώνα άντε κάτι φοράνε κάποιοι, αλλά με το που θα ζεστάνει, κοντομάνικο, βερμούδα και σαγιονάρα. Μετά φταίει η κακιά η ώρα... Και δεν υπάρχει τρόπος να το περάσεις στον κόσμο το ότι αν θέλουν να οδηγούν μοτοσικλέτα, ο συμβιβασμός ανάμεσα στην εμφάνιση και την ασφάλεια είναι αυτονόητος.
Οδηγική παιδεία δεν υπάρχει, για αυτό και δεν υπάρχει σεβασμός για κανέναν και για τίποτα, για να απαντήσω και στο τελευταίο. Ο κάθε ένας για τον εαυτό του. Γνωρίζουμε ότι κινδυνεύουμε από τα πάντα. Ο μόνος τρόπος να τα αποφύγεις είναι το σωστό ντύσιμο και η όχι επιθετική οδήγηση, αλλά κανείς δεν το κάνει.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η μοτοσικλέτα είναι ο σατανάς και ότι αποτελεί δημόσιο κίνδυνο. Δεν φταίει η μοτοσικλέτα. Οι οδηγοί πρέπει να αλλάξουν και η όλη φιλοσοφία γύρω από αυτήν. Αλλά αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει...
Συμφωνώ ότι οι δρόμοι ειναι χάλια ότι..ότι!Μην ξεχνάμε ότι το πρόβλημα είναι στο κεφάλι του καθενός και μόνο!Απαράδεκτο να δίνουν κάποιοι μεγάλα πόσα για μοτο και σχεδόν τίποτα και εξοπλισμό(κράνος,μπουφάν..)
Το πιο σημαντικό αδέλφια δεν είναι ούτε οι δρόμοι,ούτε τα κράνη,ούτε οι μπάτσοι...Μην πίνουμε τα "ξύδια" μας και μετά καβαλάμε το εργαλείο καθώς τότε φταίει μόνο το ξερό μας το κεφάλι.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ,ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ,ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ Η΄ΧΕΙΡΙΣΜΟ.
ΧΑΛΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΞΕΡΩ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ Η ΣΕΡΡΕΣ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...
...ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΛΥΣΑΞΤΕ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ...ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ!
ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Jim VFR800.Πιστέυω ότι οι περισσότεροι απο εμάς ρισκάρουμε μερικές φορές.Οταν οι δρόμοι μας είναι σε άθλια κατάσταση ο εξοπλισμός απο την μέση κ κάτω ανύπαρκτος τότε πρέπεινα σκεφτόμαστε ότι η ζωή μας είναι πολύτιμη.Πάντως εύχομαι σε όλους μας άπειρα χιλιόμετρα μέχρι τα βαθιά γεράματα.
Ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του. Η κατάσταση είναι γνωστή, όποιος θέλει παίρνει τα ρίσκα του, αρκεί να μην θέτει σε κίνδυνο τη ζωή άλλων.
Προσωπικά δεν θα ισχυριστώ ότι πάω σιγά, ούτε ότι ακολουθώ τον ΚΟΚ κατά γράμμα. Είχα ένα πολύ σοβαρό ατύχημα σταματημένος, όταν ήρθε κάποιος σε ένα φανάρι και με χτύπησε πετάζοντας με στο αντίθετο ρευμα.
Ειρωνία της τύχης; Δεν ξέρω!
Δυστυχως πολλοι απο εμας κανουν τα αδυνατα δυνατα για να αυξησουν τον κινδυνο. Σιγουρα οι δρομοι γλυστρανε, εχουν λακουβες και κακοτεχνιες, σιγουρα οι αλλοι οδηγοι δεν μας προσεχουν. Και αντι αυτο να μας κανει περισσοτερο προσεκτικους, μερικοι νομιζουν οτι οι δημοσιοι δρομοι ειναι πιστες και πανε διχως αυριο...
Χαλαρωστε, ποσοι ακομα νεοι ανθρωποι θα πληρωσουν με τη ζωη τους;
Παιδιά, η αλήθεια είναι οτι βάση των συνθηκών που επικρατούν στους δόμους, θα έπρεπε να κυκλοφορούμε μόνο πεζοί και με πανοπλία...ρισκάρουμε και μόνο που ανεβαίνουμε στη μοτοσικλέτα, όποιος προκαλεί τη τύτχη του παραπάνω, οδηγώντας σαν τρελός, είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και για τους άλλους.
sn1wLh oyxuplzjnbim, [url=http://bfwowrnqdvil.com/]bfwowrnqdvil[/url], [link=http://uaoumhucaeus.com/]uaoumhucaeus[/link], http://memdmibcgerj.com/
συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του amyro... Αν δεν μπορεί να προσαρμοστεί ο οδηγός στις συνθήκες που έχει, καλύτερα να πάρει τρένο. Σίγουρα δεν έχουμε τους καλύτερους δρόμους αλλά αυτό είναι το 5% του προβλήματος. Οδηγική παιδεία και σωστός εξοπλισμός, σε βγάζουν απο το 95% των μπελάδων. Επίσης χρειάζεται και ευαισθητοποίηση του κράτους σχετικά με τη μοτοσικλέτα. Να καταλάβει οτι ενα 30% της μετακίνησης γίνεται με μοτοσικλέτες, να αλλάξει τις μπάρες-λεπίδες, τις άσπρες γλιστερές διαγραμμίσεις και άλλα πολλά. Όσο ο μοτοσικλετιστής παραμένει ο κάγκουρας της γειτονιάς, τίποτα απο τα παραπάνω δε θα αλλάξουν.
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΕΛΛΑΔΑ.. ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΟΔΟΣΤΡΟΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ.. ΧΩΡΙΑ ΤΑ ΚΥΜΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΛΕΩΦΩΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕς..
Οτι οι ελληνικοι επαρχιακοι δρομοι ειναι απαραδεκτη δεν ειναι κατι το καινουριο....παντου μπορεις να τρεξεις αρκει να εχεις το μυαλο στο κεφαλι σου....
Προσαρμογή στις συνθήκες δεν υπάρχει από κανέναν οδηγό κανενός οχήματος. Οι περισσότεροι απλά γκρινιάζουν για τον κακό δρόμο, αντί να κινηθούν λίγο πιο αργά. Ανεξάρτητα με το τι οδηγούν, από ποδήλατο μέχρι νταλίκα. Προσαρμογή μηδέν. Ο τρόπος με τον οποίο κινούμαστε με τη μοτοσικλέτα σίγουρα δεν είναι ο πιό ασφαλής, με μόνιμη διήθηση στην κίνηση. Αλλά αν το πράγμα έμενε εκεί και μόνο, θα ήταν κάπως ανεκτά τα πράγματα. Έχουμε καταργήσει πεζοδρόμια, μονόδρομους, φανάρια... Και έχουμε και παράπονο από όλους τους άλλους χρήστες του δρόμου. Τελικά, όλα αυτά για να κερδίσουμε ένα λεπτό από τη μετακίνηση; Αφού έτσι και αλλιώς η μοτοσικλέτα είναι μακράν το πιο γρήγορο μέσο στην Αθήνα. Σαφώς και συμβάλλουμε στην εικόνα του χάους που υπάρχει στην Αθήνα, χωρίς να υπάρχει λόγος. Ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι άλλο ένα ανέκδοτο. Φταίνε βέβαια και οι Έλληνες έμποροι που πωλούν τα περισσότερα προϊόντα ένδυσης 20-40% ακριβότερα από ότι οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη, προβάλλοντας κάθε πιθανή και απίθανη δικαιολογία. Κυρίως φταίει όμως η φιλοσοφία πως όποιος φοράει εξοπλισμό είναι "κότα"/επιδειξίας/πλούσιος. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους μοτοσικλετιστές για να προστατευτούν. Με το κρύο το χειμώνα άντε κάτι φοράνε κάποιοι, αλλά με το που θα ζεστάνει, κοντομάνικο, βερμούδα και σαγιονάρα. Μετά φταίει η κακιά η ώρα... Και δεν υπάρχει τρόπος να το περάσεις στον κόσμο το ότι αν θέλουν να οδηγούν μοτοσικλέτα, ο συμβιβασμός ανάμεσα στην εμφάνιση και την ασφάλεια είναι αυτονόητος. Οδηγική παιδεία δεν υπάρχει, για αυτό και δεν υπάρχει σεβασμός για κανέναν και για τίποτα, για να απαντήσω και στο τελευταίο. Ο κάθε ένας για τον εαυτό του. Γνωρίζουμε ότι κινδυνεύουμε από τα πάντα. Ο μόνος τρόπος να τα αποφύγεις είναι το σωστό ντύσιμο και η όχι επιθετική οδήγηση, αλλά κανείς δεν το κάνει. Αυτό δεν σημαίνει ότι η μοτοσικλέτα είναι ο σατανάς και ότι αποτελεί δημόσιο κίνδυνο. Δεν φταίει η μοτοσικλέτα. Οι οδηγοί πρέπει να αλλάξουν και η όλη φιλοσοφία γύρω από αυτήν. Αλλά αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει...
Συμφωνώ ότι οι δρόμοι ειναι χάλια ότι..ότι!Μην ξεχνάμε ότι το πρόβλημα είναι στο κεφάλι του καθενός και μόνο!Απαράδεκτο να δίνουν κάποιοι μεγάλα πόσα για μοτο και σχεδόν τίποτα και εξοπλισμό(κράνος,μπουφάν..)
Το πιο σημαντικό αδέλφια δεν είναι ούτε οι δρόμοι,ούτε τα κράνη,ούτε οι μπάτσοι...Μην πίνουμε τα "ξύδια" μας και μετά καβαλάμε το εργαλείο καθώς τότε φταίει μόνο το ξερό μας το κεφάλι.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ,ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ,ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ Η΄ΧΕΙΡΙΣΜΟ.
ΧΑΛΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΞΕΡΩ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ Η ΣΕΡΡΕΣ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... ...ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΛΥΣΑΞΤΕ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ...ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ! ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Jim VFR800.Πιστέυω ότι οι περισσότεροι απο εμάς ρισκάρουμε μερικές φορές.Οταν οι δρόμοι μας είναι σε άθλια κατάσταση ο εξοπλισμός απο την μέση κ κάτω ανύπαρκτος τότε πρέπεινα σκεφτόμαστε ότι η ζωή μας είναι πολύτιμη.Πάντως εύχομαι σε όλους μας άπειρα χιλιόμετρα μέχρι τα βαθιά γεράματα.
Ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του. Η κατάσταση είναι γνωστή, όποιος θέλει παίρνει τα ρίσκα του, αρκεί να μην θέτει σε κίνδυνο τη ζωή άλλων. Προσωπικά δεν θα ισχυριστώ ότι πάω σιγά, ούτε ότι ακολουθώ τον ΚΟΚ κατά γράμμα. Είχα ένα πολύ σοβαρό ατύχημα σταματημένος, όταν ήρθε κάποιος σε ένα φανάρι και με χτύπησε πετάζοντας με στο αντίθετο ρευμα. Ειρωνία της τύχης; Δεν ξέρω!
Δυστυχως πολλοι απο εμας κανουν τα αδυνατα δυνατα για να αυξησουν τον κινδυνο. Σιγουρα οι δρομοι γλυστρανε, εχουν λακουβες και κακοτεχνιες, σιγουρα οι αλλοι οδηγοι δεν μας προσεχουν. Και αντι αυτο να μας κανει περισσοτερο προσεκτικους, μερικοι νομιζουν οτι οι δημοσιοι δρομοι ειναι πιστες και πανε διχως αυριο... Χαλαρωστε, ποσοι ακομα νεοι ανθρωποι θα πληρωσουν με τη ζωη τους;
Παιδιά, η αλήθεια είναι οτι βάση των συνθηκών που επικρατούν στους δόμους, θα έπρεπε να κυκλοφορούμε μόνο πεζοί και με πανοπλία...ρισκάρουμε και μόνο που ανεβαίνουμε στη μοτοσικλέτα, όποιος προκαλεί τη τύτχη του παραπάνω, οδηγώντας σαν τρελός, είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και για τους άλλους.