Οδικό δίκτυο για…κλάματα, μηδενικές υποδομές, δύο πίστες όλες και όλες και αυτές όχι πάντα ανοιχτές για το κοινό. Μια πραγματικότητα αποτρεπτική για την αγορά ενός supersport, παρ΄ όλα αυτά, 2.000 μοντέλα της εν λόγω κατηγορίας πωλήθηκαν το 2009, αποδεικνύοντας ότι το ελληνικό κοινό τα προτιμά!
Πώς εξηγείτε εσείς αυτό το «παράδοξο» της ελληνικής αγοράς;
Γεγονός:
-Πρόκειται για μια από τις ακριβότερες κατηγορίες μοτοσικλετών και μια από τις πιο δαπανηρές σε ό,τι αφορά στη συντήρηση μετά την αγορά.
Γεγονός:
-Οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας αυτής έχουν μεν αποκτήσει πιο φιλικό χαρακτήρα τα τελευταία χρόνια, δε παύουν, όμως, να έχουν ένα σχετικά περιορισμένο εύρος ιδανικής χρήσης, που, σε κάποιες περιπτώσεις, πλησιάζει στα όρια της εξειδίκευσης, ενώ αποδίδουν το 100% των δυνατοτήτων τους μόνο στη πίστα. Και δεδομένου ότι το κόστος του να ταξιδέψεις, για παράδειγμα, από Αθήνα στις Σέρρες (μετ’ επιστροφής) μπορεί να ξεπεράσει τα 100 ευρώ για βενζίνη και μόνο, αυτό που οι αναβάτες του εξωτερικού χαίρονται συχνά, στην Ελλάδα καταντά σπάνια πολυτέλεια.
Γεγονός:
-Τα supersport ξεπερνούν κατά πολύ σε πωλήσεις κατηγορίες μοτοσικλετών όπως τα enduro, SM και ΜΧ που είναι πιο οικονομικά σε αγορά και συντήρηση, ενώ δεν απαιτούν ειδικό περιβάλλον για να αποδώσουν στο 100%. Ειδικά για τα off-road μοντέλα η Ελλάδα αποτελεί μια ατελείωτη πίστα και το σημαντικότερο, η επίσκεψη σε αυτή δεν κοστίζει τίποτα!
Ερωτήματα:
Τελικά χαραμίζονται τα supersport στη χώρα μας;
Μπορούν να προσφέρουν κάτι από τη μαγεία τους στο αφιλόξενο, λόγω των περιστάσεων για αυτά περιβάλλον της Ελλάδας;
«Βγάζουν τα λεφτά τους» τα supersport ή απαξιώνονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία ως μέσο επίδειξης κα εντυπωσιασμού;
οχι δε χαραμιζονται κ για αυτο υπαρχουν κ διαφορεσ κατηγοριεσ για να περνει ο καθενασ αυτη που του κανει.(το αρεσκουμενο του ανθρωπου το καλητερο του κοσμου)
Είναι σίγουρο πως η Ελλαδίτσα μας είναι ακόμα για γαϊδούρια! Αλλά όπως συχνά μας έχει διδάξει η ιστορία (που συχνά επαναλαμβάνεται) οι Έλληνες καταφέρνουν το "ακατόρθωτο"! Όλο και κάποια γωνιά ξετρυπώνουμε με ωραία άσφαλτο και καλές στροφές π.χ. Β. Εύβοια ή Επίδαυρο ή Μπράλο και άλλα πολλά που υπερέχουν σε διαφορετικά θέματα το καθένα. Καταλήγοντας λέω απλά ότι η SS κατηγορία είναι μαχητική δυνατή πολύστροφοι, χαρακτηριστικά, που δε λείπουν από το Ελληνικό ταπεραμέντο, άρα που το περίεργο;;;
Φιλε K-hat
Πραγματι χρειαζεται πιστα για τετοια χομπι αλλα κατι τετοιο ειναι πρακτικα αδυνατο
Δεν γινεται καθε φορα που θελεις να την ανοιξεις να πηγαινεις στα Μεγαρα..
Οποτε το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να διαλεξεις ενα καλο δρομο (Αττικη Οδος) σε ωρα μη αιχμης..
Εξαλλου δεν χρειαζονται και πολλα μετρα για τα 200 συν...
Αναγκαιο κακο λοιπον....
Otan agorazeis ss to agorazeis poly apla giati to goystareis.Gia tin athina,oloi xeroume oti ta idanika mixanakia einai ta papia,ta sccoter kai ta on-off.Allo i xristikotita,allo i apolafsi.Kai an kapoios exei mono ss gia oles tis douleies tou i apodexetai to mikro kopsimo timoniou,ti syntirisi klp kai goustarei i paei kai pairnei xristiko mixanaki,pou ki afto einai apolafstiko gia entelws diaforetikous logous
Είμαι συνεσταλμένος οδηγός ss και οικογενιάρχης εδώ και χρόνια. Η ss για τους περισσότερους από εμάς δεν ήταν η πρώτη μηχανή. Μετά από διάφορες εμπειρίες καταλήγεις αν θέλεις κάτι το διαφορετικό από αυτά που οδηγούσες. Καταλήγεις αν θέλεις πιο extreeme επιδόσεις, περισσότερη δύναμη. Δε νομίζω ότι είναι πολλοί αυτοί που πηγαίνουν συνέχεια με 300. Γ αυτό υπάρχει και η επιλογή 600, 750, 1000, 1100, 1300. Η επιτάχυνση είναι που σε ανεβάζει. Το ξεκίνημα στα φανάρια. Πως να το νιώσεις αυτό με παπί ή με scooter? Για τη συντήρηση συμφωνώ πως είναι ακριβή διότι πέρα από τα λάδια και τα τακάκια, αυτές τις μηχανές δεν τις ακουμπάς αν δεν είσαι ειδικός.
εννοειται οτι κατα 80% οι ιδιοκτητες ss δεν μπορουν να απολαυσουν με ασφαλεια ουτε το 30% των δυνατοτητων της. λογω δρομων αλλα και οδηγικης ανεπαρκειας. αλλα ειναι μοτο που απυθυνονται στο παθος οχι στη λογικη. επισης απευθυνονται στη μοστρα οπως αλλωστε τα γυμνα 1000αρια
@ geor.. Φιλε Geor, για τις μηχανες αυτες χρειαζεται πανω απο ολα μυαλο. Το οποιο αν εχει καποιος, δεν αναφερει ετσι αβιαστα οτι τα 200 και τα 300 σε δημοσιους δρομους είναι απλα αποτελεσμα διαθεσης και "προσοχης"... Διαβαζουν και νεοι αναβατες τα σχολια μας, ας τους κατευθυνουμε στην πιστα που για εμας ήταν αγνωστη και μακρινη.
otan ftaseis sto σημειο να πληρωσεις το αντοιτιμο για μια τετοια μοτο,σημβιβαζεσαι μαζι της και δε παραπονιεσαι ουτε για το οδικο δυκτιο,ουτε για την ελειψη σιρκουι.
ουτε μιλας για μη λογο υπαρξης, γιατι αλλιος ολοι θα κυκλοφορουσαμε με ζκγουντερ,μπαμπια και αλλα μονογκυλινδρα σαν ντζομπαναρεοι.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί όλες αυτές οι αντιπροσωπίες και οι λέσχες μοτο δεν μπορούν να πιέσουν για να γίνουν 5-6 πίστες ακόμ. Απο τη στιγμή που θα είναι οικονομικά βιώσιμες αλλά και θα αυξήσουν τις πωλήσεις όλου του κλάδου.
Μπορεί να μου το απαντήσει κάποιος αυτό?
Δεν χρειαζεται πιστα για μια επιταχυνση ..0-200 km/h
Δεν χρειαζεται πιστα για την πλαγιασεις (σε ορισμενους δρομους)
Δεν χρειαζεται πιστα για να νιωσεις την αισθηση των 300 km/h....
Δεν χρειαζεται πιστα για να την σηκωσεις στη μια ροδα..
Μονο διαθεση και πολυ προσοχη..
Αυτες οι μηχανες δεν αγοραζονται με βαση την λογικη αλλα με το συναισθημα της.. προκλησης που σου δημιουργουν!
Ουτε επιχειριματικα δεν βλεπουν καποιοι, να επενδισουν εστω σε ιδιοτικες πιστες ανα μεγαλο νομο, που φυσικα και θα αφοινουν κερδοι.
Απο τη χρηση της πιστας ειτε απο μηχανες ειτε απο σχολες οδηγων, ειτε απο αγωνες ταχητητας αλλα και απο χωρους εστιασης αθλητων και επισκεπτων.
αν ηθελαν οι αντιπροσωπείες ΜΟΤΟ,μπορουσαν να εχουν φτιαξει πιστες! αλλα μονο να τα περνουν θελουν ,και να αλλαζουν καθε χρονο το μοντελο!!!!!πεσπα για την ελλαδα πρεπει να εχεις δυο μοτο και οχι μια ,ενα superspor ,και ενα μεγαλο μονοκιληνδρο!
ΔΥΣΤΟΙΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ,ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΡΗΣΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ..
eimai katoxos ss edw kai 1 xrono.eixa street kai enduro prin.h motosykleta ayth einai odigiki apoleysi!apoliti omos.den tin kounw mesa sti poli oute paw gia kafe me ayth alla einai oti kalitero exw odigisei sti pista kai se grigores diadromes.kai taxidia dikabalos kanw kai ola.sigoura thelei kalh fisiki katastasi kai sigoura xaramizete mesa sto mpotiliarisma mexri ton kafe.alla emena prosopika mou anapse pali ti floga kai tin erwteytika gia to xamogelo pou mou dinei!eytixos h gineka mou exei kai ena enduraki kai girname me ayto mesa sti poli gia kafe kai psonia!
εννοείται πως χαραμίζονται.όσοι τις αγοράζουν ικανοποιούν το γούστο τους χωρίς να ενδιαφέρονται για τη χρηστικότητα.αλλά εν τέλει,αυτό είναι χαρακτηριστικό του μοτοσυκλετιστή...
Οι ελληνίδες ss μοτοσυκλέτες είναι μακράν από τις πιο στεναχωρημένες. Οδηγούνται κατά 10% από ανθρώπους που μπορούν να τις εκτιμήσουν και να τις εκμεταλλευθούν, ενώ το υπόλοιπο 90% απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν μηχανόβιοι, καθώς είναι κατά κύριο λόγο επιδειξίες, αδρεναλινολάγνοι άμυαλοι παραβάτες του Κ.Ο.Κ., ή κατά το λαϊκότερο, ψώνια άχρηστοι που τις μοστράρουν στις καφετέριες με τα φαγωμένα μόνο στο κέντρο λάστιχα και μόλις βρέξει παίρνουν το λεωφορείο. Δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ μα ουτε έναν, σε βροχή να οδηγεί κανονικά με το αδιάβροχο του ss μοτοσυκλέτα, οπότε πρέπει να είναι ελάχιστοι. Με λίγα λόγια όλη η βλαχιά, ηλιθιότητα και κομπλεξισμός του δίτροχου Έλληνα ξεσπάει πάνω στις καημένες Supersport.
jj_ka..., τι εννοεις πως σκυβουμε πανω απο τη μοτοσικλετα η πως την παλευουμε στη κινηση; μια χαρα...και εγω δεν καταλαβαιμνω πως οδηγατε αυτα τα χαρβαλα τα scooter τα demi on-off και τα βαρετα street, αλλα δεν το κανω θεμα...καμμια μοτοσικλετα δεν χαραμιζεται αρκει να αρεσει στον ιδιοκτητη της!
Πιστες δεν υπαρχουν και το sport ειναι ακριβο, αλλα σε καποιους αρεσει!
στον ελληνικό τάπητα μηχανή πάνω απο 50 αλογάκια ειναι επιεικώς αχρηστη,οταν στήν ιταλία υποχρεωτικά αλλάζεις ελαστικά σε 12-15 μήνες.ειδικά τούς θερινούς μήνες με 50 βαθμούς στον τάπητα καί βάλε.καλά που εχουμε την αττική οδό και σκάμε κανα χαμόγελο.............
Δεν νομήζω ότι οι ιδιοκτήτες ή μελοντικοί ιδιοκήτες των supersport-sportbike μοτοσικλετών τις έχουν αγωράσει για να τις βάζουν στην πίστα. Εάν τις είχαν πάρει γι¨ αυτό το λόγο και οι δύο πίστες της Ελλάδας θα είχαν βγάλει χαρτάκια προτερεότητας εισόδου για τα Σαββατοκύριακα τουλάχιστων. Ο έλληνας αναβάτης 1. δεν έχει το χρόνο πάνω από όλα για να πάει στην πίστα και 2. είναι μακριά από την παιδία του για να ενεργίσει κάπος έτσι. Οι λίγοι που θέλουν πραγματικά να εφχαριστιθούν αυτό που αγόρασαν και έχουν χρόνο και χρήμα, πιστέυω ότι είναι στις πίστες. Οι υπόλιποι τις χέρονται στην εθνηκή, στον μπράλο, στην επύδαυρο κλπ. Στην ζωη μας δεν αποκτούμε κάτι πάντα βάζοντας την λογική αλλά την καρδιά μας ειδάλος τα γυμνά τέρατα των 1200-1400 κυβικών και 150-200hp τι κάνουν στους δρόμους. Σας ευχαριστώ καλή συνέχια.
Προφανως και χαραμιζονται τετοιου ειδους μοτοσυκλετες στους ελληνικους δρομους ποσο μαλλον σε αστικα κεντρα που κυκλοφορουν οι περισσοτερες.Η τρελα που χει καποιος με το ειδος αυτο μηχανης δε παυει να ισχυει οπως κ οι εκρηκτικες τους επιδοσεις, αλλα γνωμη μου ειναι πως οι περισσοτερες αγορες γινονται απλα κ μονο για να παρκαριστουν ωραιες κ γυαλισμενες εξω απ την καφετερια..
Καλές οι πίστες καλές και οι κ***ς, αλλά πως την παλεύετε μέσα στην κίνηση να σκύβετε πάνω από το μηχανάκι σας δε μπορώ να καταλάβω.
Αυτούς που έχουν ένα σπορ για την πίστα και ένα παπί ξερωγω για την πόλη τους καταλαβαίνω, αλλά αλήθεια ρε παλικάρια πως την παλεύετε οι υπόλοιποι;
λογικό δεν είναι να πηγαίνει ένα μέρος της σπορ μηχανής χαμένο? εγώ έχω το δικό μου cbr 2 χρόνια και δεν έχω μπει σε πίστα. θες είναι μακριά και βαριέμαι, θες δεν έχω λεφτά, πεστο οπως θες. αλλά ευχαριστιέμαι τη συμπεριφορά του και στο δρόμο, κι ας μην του πινω το αίμα. δεν είναι θέμα φιγούρας είναι θέμα κά... ας. θα το έπαιρνα κι ας το κοιτούσα μόνο στο γκαράζ μου
οχι δε χαραμιζονται κ για αυτο υπαρχουν κ διαφορεσ κατηγοριεσ για να περνει ο καθενασ αυτη που του κανει.(το αρεσκουμενο του ανθρωπου το καλητερο του κοσμου)
Είναι σίγουρο πως η Ελλαδίτσα μας είναι ακόμα για γαϊδούρια! Αλλά όπως συχνά μας έχει διδάξει η ιστορία (που συχνά επαναλαμβάνεται) οι Έλληνες καταφέρνουν το "ακατόρθωτο"! Όλο και κάποια γωνιά ξετρυπώνουμε με ωραία άσφαλτο και καλές στροφές π.χ. Β. Εύβοια ή Επίδαυρο ή Μπράλο και άλλα πολλά που υπερέχουν σε διαφορετικά θέματα το καθένα. Καταλήγοντας λέω απλά ότι η SS κατηγορία είναι μαχητική δυνατή πολύστροφοι, χαρακτηριστικά, που δε λείπουν από το Ελληνικό ταπεραμέντο, άρα που το περίεργο;;;
exoun oi tourkoi pista kai emois den exoume tipota oute dromous oute dromous oute kratos ena mpo..... eimaste
Φιλε K-hat Πραγματι χρειαζεται πιστα για τετοια χομπι αλλα κατι τετοιο ειναι πρακτικα αδυνατο Δεν γινεται καθε φορα που θελεις να την ανοιξεις να πηγαινεις στα Μεγαρα.. Οποτε το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να διαλεξεις ενα καλο δρομο (Αττικη Οδος) σε ωρα μη αιχμης.. Εξαλλου δεν χρειαζονται και πολλα μετρα για τα 200 συν... Αναγκαιο κακο λοιπον....
Otan agorazeis ss to agorazeis poly apla giati to goystareis.Gia tin athina,oloi xeroume oti ta idanika mixanakia einai ta papia,ta sccoter kai ta on-off.Allo i xristikotita,allo i apolafsi.Kai an kapoios exei mono ss gia oles tis douleies tou i apodexetai to mikro kopsimo timoniou,ti syntirisi klp kai goustarei i paei kai pairnei xristiko mixanaki,pou ki afto einai apolafstiko gia entelws diaforetikous logous
Είμαι συνεσταλμένος οδηγός ss και οικογενιάρχης εδώ και χρόνια. Η ss για τους περισσότερους από εμάς δεν ήταν η πρώτη μηχανή. Μετά από διάφορες εμπειρίες καταλήγεις αν θέλεις κάτι το διαφορετικό από αυτά που οδηγούσες. Καταλήγεις αν θέλεις πιο extreeme επιδόσεις, περισσότερη δύναμη. Δε νομίζω ότι είναι πολλοί αυτοί που πηγαίνουν συνέχεια με 300. Γ αυτό υπάρχει και η επιλογή 600, 750, 1000, 1100, 1300. Η επιτάχυνση είναι που σε ανεβάζει. Το ξεκίνημα στα φανάρια. Πως να το νιώσεις αυτό με παπί ή με scooter? Για τη συντήρηση συμφωνώ πως είναι ακριβή διότι πέρα από τα λάδια και τα τακάκια, αυτές τις μηχανές δεν τις ακουμπάς αν δεν είσαι ειδικός.
εννοειται οτι κατα 80% οι ιδιοκτητες ss δεν μπορουν να απολαυσουν με ασφαλεια ουτε το 30% των δυνατοτητων της. λογω δρομων αλλα και οδηγικης ανεπαρκειας. αλλα ειναι μοτο που απυθυνονται στο παθος οχι στη λογικη. επισης απευθυνονται στη μοστρα οπως αλλωστε τα γυμνα 1000αρια
@ geor.. Φιλε Geor, για τις μηχανες αυτες χρειαζεται πανω απο ολα μυαλο. Το οποιο αν εχει καποιος, δεν αναφερει ετσι αβιαστα οτι τα 200 και τα 300 σε δημοσιους δρομους είναι απλα αποτελεσμα διαθεσης και "προσοχης"... Διαβαζουν και νεοι αναβατες τα σχολια μας, ας τους κατευθυνουμε στην πιστα που για εμας ήταν αγνωστη και μακρινη.
otan ftaseis sto σημειο να πληρωσεις το αντοιτιμο για μια τετοια μοτο,σημβιβαζεσαι μαζι της και δε παραπονιεσαι ουτε για το οδικο δυκτιο,ουτε για την ελειψη σιρκουι. ουτε μιλας για μη λογο υπαρξης, γιατι αλλιος ολοι θα κυκλοφορουσαμε με ζκγουντερ,μπαμπια και αλλα μονογκυλινδρα σαν ντζομπαναρεοι.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί όλες αυτές οι αντιπροσωπίες και οι λέσχες μοτο δεν μπορούν να πιέσουν για να γίνουν 5-6 πίστες ακόμ. Απο τη στιγμή που θα είναι οικονομικά βιώσιμες αλλά και θα αυξήσουν τις πωλήσεις όλου του κλάδου. Μπορεί να μου το απαντήσει κάποιος αυτό?
Δεν χρειαζεται πιστα για μια επιταχυνση ..0-200 km/h Δεν χρειαζεται πιστα για την πλαγιασεις (σε ορισμενους δρομους) Δεν χρειαζεται πιστα για να νιωσεις την αισθηση των 300 km/h.... Δεν χρειαζεται πιστα για να την σηκωσεις στη μια ροδα.. Μονο διαθεση και πολυ προσοχη.. Αυτες οι μηχανες δεν αγοραζονται με βαση την λογικη αλλα με το συναισθημα της.. προκλησης που σου δημιουργουν!
ειναι άχρηστα και επικίνδυνα σου εμπναίουν σιγουρια ότι μπορείςνα κάνεις πολλά αλλάστα παίρνει πίσω με τοπιο άσχημα τρόπο το οδικό δίκτυο
Ουτε επιχειριματικα δεν βλεπουν καποιοι, να επενδισουν εστω σε ιδιοτικες πιστες ανα μεγαλο νομο, που φυσικα και θα αφοινουν κερδοι. Απο τη χρηση της πιστας ειτε απο μηχανες ειτε απο σχολες οδηγων, ειτε απο αγωνες ταχητητας αλλα και απο χωρους εστιασης αθλητων και επισκεπτων.
αν ηθελαν οι αντιπροσωπείες ΜΟΤΟ,μπορουσαν να εχουν φτιαξει πιστες! αλλα μονο να τα περνουν θελουν ,και να αλλαζουν καθε χρονο το μοντελο!!!!!πεσπα για την ελλαδα πρεπει να εχεις δυο μοτο και οχι μια ,ενα superspor ,και ενα μεγαλο μονοκιληνδρο!
ΔΥΣΤΟΙΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ,ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΡΗΣΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ..
eimai katoxos ss edw kai 1 xrono.eixa street kai enduro prin.h motosykleta ayth einai odigiki apoleysi!apoliti omos.den tin kounw mesa sti poli oute paw gia kafe me ayth alla einai oti kalitero exw odigisei sti pista kai se grigores diadromes.kai taxidia dikabalos kanw kai ola.sigoura thelei kalh fisiki katastasi kai sigoura xaramizete mesa sto mpotiliarisma mexri ton kafe.alla emena prosopika mou anapse pali ti floga kai tin erwteytika gia to xamogelo pou mou dinei!eytixos h gineka mou exei kai ena enduraki kai girname me ayto mesa sti poli gia kafe kai psonia!
μακαρι να ψωνιζαμε με βαση αυτο που χρειαζομαστε.ισχυει για ολα τα ειδη
εννοείται πως χαραμίζονται.όσοι τις αγοράζουν ικανοποιούν το γούστο τους χωρίς να ενδιαφέρονται για τη χρηστικότητα.αλλά εν τέλει,αυτό είναι χαρακτηριστικό του μοτοσυκλετιστή...
Οι ελληνίδες ss μοτοσυκλέτες είναι μακράν από τις πιο στεναχωρημένες. Οδηγούνται κατά 10% από ανθρώπους που μπορούν να τις εκτιμήσουν και να τις εκμεταλλευθούν, ενώ το υπόλοιπο 90% απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν μηχανόβιοι, καθώς είναι κατά κύριο λόγο επιδειξίες, αδρεναλινολάγνοι άμυαλοι παραβάτες του Κ.Ο.Κ., ή κατά το λαϊκότερο, ψώνια άχρηστοι που τις μοστράρουν στις καφετέριες με τα φαγωμένα μόνο στο κέντρο λάστιχα και μόλις βρέξει παίρνουν το λεωφορείο. Δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ μα ουτε έναν, σε βροχή να οδηγεί κανονικά με το αδιάβροχο του ss μοτοσυκλέτα, οπότε πρέπει να είναι ελάχιστοι. Με λίγα λόγια όλη η βλαχιά, ηλιθιότητα και κομπλεξισμός του δίτροχου Έλληνα ξεσπάει πάνω στις καημένες Supersport.
jj_ka..., τι εννοεις πως σκυβουμε πανω απο τη μοτοσικλετα η πως την παλευουμε στη κινηση; μια χαρα...και εγω δεν καταλαβαιμνω πως οδηγατε αυτα τα χαρβαλα τα scooter τα demi on-off και τα βαρετα street, αλλα δεν το κανω θεμα...καμμια μοτοσικλετα δεν χαραμιζεται αρκει να αρεσει στον ιδιοκτητη της! Πιστες δεν υπαρχουν και το sport ειναι ακριβο, αλλα σε καποιους αρεσει!
στον ελληνικό τάπητα μηχανή πάνω απο 50 αλογάκια ειναι επιεικώς αχρηστη,οταν στήν ιταλία υποχρεωτικά αλλάζεις ελαστικά σε 12-15 μήνες.ειδικά τούς θερινούς μήνες με 50 βαθμούς στον τάπητα καί βάλε.καλά που εχουμε την αττική οδό και σκάμε κανα χαμόγελο.............
τα παντα ολα.καιεγω μαζι σου.ομως το θεμα συντηρηση ειναι φωτια
Δεν νομήζω ότι οι ιδιοκτήτες ή μελοντικοί ιδιοκήτες των supersport-sportbike μοτοσικλετών τις έχουν αγωράσει για να τις βάζουν στην πίστα. Εάν τις είχαν πάρει γι¨ αυτό το λόγο και οι δύο πίστες της Ελλάδας θα είχαν βγάλει χαρτάκια προτερεότητας εισόδου για τα Σαββατοκύριακα τουλάχιστων. Ο έλληνας αναβάτης 1. δεν έχει το χρόνο πάνω από όλα για να πάει στην πίστα και 2. είναι μακριά από την παιδία του για να ενεργίσει κάπος έτσι. Οι λίγοι που θέλουν πραγματικά να εφχαριστιθούν αυτό που αγόρασαν και έχουν χρόνο και χρήμα, πιστέυω ότι είναι στις πίστες. Οι υπόλιποι τις χέρονται στην εθνηκή, στον μπράλο, στην επύδαυρο κλπ. Στην ζωη μας δεν αποκτούμε κάτι πάντα βάζοντας την λογική αλλά την καρδιά μας ειδάλος τα γυμνά τέρατα των 1200-1400 κυβικών και 150-200hp τι κάνουν στους δρόμους. Σας ευχαριστώ καλή συνέχια.
Προφανως και χαραμιζονται τετοιου ειδους μοτοσυκλετες στους ελληνικους δρομους ποσο μαλλον σε αστικα κεντρα που κυκλοφορουν οι περισσοτερες.Η τρελα που χει καποιος με το ειδος αυτο μηχανης δε παυει να ισχυει οπως κ οι εκρηκτικες τους επιδοσεις, αλλα γνωμη μου ειναι πως οι περισσοτερες αγορες γινονται απλα κ μονο για να παρκαριστουν ωραιες κ γυαλισμενες εξω απ την καφετερια..
Καλές οι πίστες καλές και οι κ***ς, αλλά πως την παλεύετε μέσα στην κίνηση να σκύβετε πάνω από το μηχανάκι σας δε μπορώ να καταλάβω. Αυτούς που έχουν ένα σπορ για την πίστα και ένα παπί ξερωγω για την πόλη τους καταλαβαίνω, αλλά αλήθεια ρε παλικάρια πως την παλεύετε οι υπόλοιποι;
λογικό δεν είναι να πηγαίνει ένα μέρος της σπορ μηχανής χαμένο? εγώ έχω το δικό μου cbr 2 χρόνια και δεν έχω μπει σε πίστα. θες είναι μακριά και βαριέμαι, θες δεν έχω λεφτά, πεστο οπως θες. αλλά ευχαριστιέμαι τη συμπεριφορά του και στο δρόμο, κι ας μην του πινω το αίμα. δεν είναι θέμα φιγούρας είναι θέμα κά... ας. θα το έπαιρνα κι ας το κοιτούσα μόνο στο γκαράζ μου