Η μοτοσικλέτα που προκάλεσε την μεγαλύτερη αίσθηση στην Eicma, ήταν σίγουρα το concept 6 της BMW. Αν και αποτελεί πρωτότυπο, η θερμή υποδοχή και τα θετικά σχόλια του κοινού, ίσως θα έπρεπε να βάλουν σε σκέψη τους Βαυαρούς για το ενδεχόμενο παραγωγής του.
Τα μοτοσικλετιστικά forum γέμισαν με φωτογραφίες του και αποθεώθηκε στα γνωστά «λημέρια» της ιντερνετικής μοτο-ενημέρωσης. Το κεντρικό σύνθημα ήταν «βγάλτε το στη παραγωγή», αν και κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά δύσκολο να πραγματοποιηθεί, τουλάχιστον με τη παρούσα μορφή της μοτοσικλέτας.
Όπως και να έχει, η BMW για άλλα πήγαινε και άλλα της προέκυψαν στη πορεία με το Concept 6. Στην ουσία, το πρώτο μέλημα ήταν η μοτοσικλέτα να αποτελέσει τον προάγγελο της εξακύλινδρης εποχής για την σειρά Κ και δευτερευόντως να δώσει ένα μικρό δείγμα από τη μελλοντική (αλλά πολύ μελλοντική…) δυναμικής της εταιρείας. Τελικά το κοινό στάθηκε στο Concept 6 αυτό κάθε αυτό, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα μηνύματα που εμμέσως προσπαθούσε να επικοινωνήσει.
Ίσως αυτό να οφείλεται στην εξαιρετική σχεδίαση ή στην υπόσχεση της BMW για 13,2 kg-m ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. έως και τις 9.000 σ.α.λ. Ίσως πάλι να οφείλεται στον εξακύλινδρο κινητήρα των 1.600 κ.εκ. Το σίγουρο είναι ότι το Concept 6 ασκεί μια έντονη γοητεία και θα έπρεπε η BMW να σκεφτεί πολύ σοβαρά το τι μέλει γενέσθαι με το συγκεκριμένο πρωτότυπο.